eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ga eens naar B&H met je plaatjes.
Fuck Hollywoodquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Weinig heup/kont, dikke tieten en verder heel dun is het ideaalbeeld in Hollywood
ga squatten ipv zeikenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien moet je het topic eerst doorlezen.quote:
aaaaii......quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
- Vrouwen die dit niet mooi vinden zijn jaloers omdat ze uitgezakte billen hebben
- Mannen die dit niet mooi vinden voelen zich bedreigd omdat ze zelf ecto zijn
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sommige hebben net het lichaam van een vent.
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
- Vrouwen die dit niet mooi vinden zijn jaloers omdat ze uitgezakte billen hebben
- Mannen die dit niet mooi vinden voelen zich bedreigd omdat ze zelf ecto zijn
Haha jij bent jaloersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
maar ook mannen kunnen zo´n kont krijgen. sterker nog veel gespierde mannen hebben zo een kont. ik vind een dikke kont niet per see vrouwelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.
dit...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.
Inderdaad. Een lichaam zonder kont en tieten. En dan zeggen dat je daarop valt en dan ook nog eens met droge ogen beweren dat je hetero bent...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.
Liever een staande bijzettafel dan alleen het platte tafelblad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.
eens. dit topic gaat niet eens meer over konten...quote:
True, mijn billen zijn mooier dan die van menig vrouw (niet de vrouwen die hier gepost worden).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
maar ook mannen kunnen zo´n kont krijgen. sterker nog veel gespierde mannen hebben zo een kont. ik vind een dikke kont niet per see vrouwelijk.
en gespierde kuiten zijn al helemaal niet vrouwelijk.
ze is best mager/droog, voor mij mag er meer vlees aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Robophatt het volgende:
Goeden topic.
Denken dat je zo kunt worden met enkel cardio
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden!!!!
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |