quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef lovely_sunset het volgende:
Nou ik zou er niet zo uit willen zien hoor
Neinn man, het gaat om de billen/benen in dit topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef lovely_sunset het volgende:
ik had trouwens foto's van barbie verwacht
Oh dat ik dat niet doorhad zeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Neinn man, het gaat om de billen/benen in dit topic.
Als jij eens ff lekker gaat squatten anders?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Oh dat ik dat niet doorhad zeg!
BAM TOTS BOEM QFTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Alborz het volgende:
Terechte klacht. Ze zijn bang om snel gespierd te worden. Duurt minstens 2-3 jaar met enorm veel discipline omdat vrouwen weinig testosteron hebben. Echt heel erg zonde, vind het maar niks die uitgezakte billen en benen door urenlange cardio.
lekker chips eten op de bank ja tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef lovely_sunset het volgende:
lekker uitgezakte omabillen ja tokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Cazzette het volgende:
[..]
lekker chips eten op de bank ja toch
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef lovely_sunset het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Laatst had iemand in het bodybuilding-topic ook een zwaar geil gifje van zo een blondje die (ik dacht) aan het deadliften was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw die foto's daar. datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Alborz het volgende:
http://www.facebook.com/SheSquatsBro
Deze webpagina voor de dames. Dit is hoe jullie er uit gaan zien na 2-3 jaar goede training, diëet en motivatie. Niet zoals anabole bodybuilders maar als godinnen. Kijk en huiver.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]Oke, niet aan het deadliften, maar vergeef me dat ik alleen nog haar benen/billen voor de geest kon halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Alborz het volgende:
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Alborz het volgende:
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
de taille ziet er geweldig (ongeloofwaardig) uit, maar die kont... verpest het dan weer...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Alborz het volgende:
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
de taille ziet er geweldig (ongeloofwaardig) uit, maar die kont... verpest het dan weer...
met dat blauwe shirtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Alborz het volgende:
Meer honorable mentions:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linker squat niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste vooral![]()
![]()
![]()
als ik dat zou zien in mijn gym zou ik doodgaan/10
Zeg maar gerust dat het 20-30 jaar duurt. Vrouwen zullen zonder AAS nooit te gespierd worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Alborz het volgende:
Terechte klacht. Ze zijn bang om snel gespierd te worden. Duurt minstens 2-3 jaar met enorm veel discipline omdat vrouwen weinig testosteron hebben. Echt heel erg zonde, vind het maar niks die uitgezakte billen en benen door urenlange cardio.
2-3 keer per week, 1 uur per keer. Hoe moeilijk is het? Ik ging 4x per week tijdens CE's. 3 uur in week week van 7x12 uur dat je wakker bent. Meer excuses?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
ikke niet... die discipline ga/wil ik niet opbrengen...
heb ook nog een leven
Wat een slap excuus om een vadsig wijf met uitgezakte kont te zijn. Squatten kost geen uren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
heb ook nog een leven
Ja, ik heb het over die girls van die foto's.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het 20-30 jaar duurt. Vrouwen zullen zonder AAS nooit te gespierd worden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef Alborz het volgende:
[..]
2-3 keer per week, 1 uur per keer. Hoe moeilijk is het? Ik ging 4x per week tijdens CE's. 3 uur in week week van 7x12 uur dat je wakker bent. Meer excuses?
nee, zo'n opgeblazen kont, dat ziet er geweldig uit.... notquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een slap excuus om een vadsig wijf met uitgezakte kont te zijn. Squatten kost geen uren.
alsjeblieft zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nee, zo'n opgeblazen kont, dat ziet er geweldig uit.... not
Wel dus. De grote meerderheid vindt dat mooi, man of vrouw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nee, zo'n opgeblazen kont, dat ziet er geweldig uit.... not
Vrouwen: ze zullen het nooit begrijpen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
de taille ziet er geweldig (ongeloofwaardig) uit, maar die kont... verpest het dan weer...
Bestaande uit chips proppen op de bank, meeblerrend met De Vois Of Holland zeker?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
heb ook nog een leven
Praktisch allemaal over the top. Vrouwen moeten mooi gevormd zijn, maar niet gespierd; dat is inderdaad gewoon eng/smerig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor gevorderde dames:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|