eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ga eens naar B&H met je plaatjes.
Fuck Hollywoodquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Weinig heup/kont, dikke tieten en verder heel dun is het ideaalbeeld in Hollywood
ga squatten ipv zeikenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien moet je het topic eerst doorlezen.quote:
aaaaii......quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
- Vrouwen die dit niet mooi vinden zijn jaloers omdat ze uitgezakte billen hebben
- Mannen die dit niet mooi vinden voelen zich bedreigd omdat ze zelf ecto zijn
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sommige hebben net het lichaam van een vent.
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
- Vrouwen die dit niet mooi vinden zijn jaloers omdat ze uitgezakte billen hebben
- Mannen die dit niet mooi vinden voelen zich bedreigd omdat ze zelf ecto zijn
Haha jij bent jaloersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
maar ook mannen kunnen zo´n kont krijgen. sterker nog veel gespierde mannen hebben zo een kont. ik vind een dikke kont niet per see vrouwelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.
dit...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.
Inderdaad. Een lichaam zonder kont en tieten. En dan zeggen dat je daarop valt en dan ook nog eens met droge ogen beweren dat je hetero bent...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.
Liever een staande bijzettafel dan alleen het platte tafelblad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.
eens. dit topic gaat niet eens meer over konten...quote:
True, mijn billen zijn mooier dan die van menig vrouw (niet de vrouwen die hier gepost worden).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
maar ook mannen kunnen zo´n kont krijgen. sterker nog veel gespierde mannen hebben zo een kont. ik vind een dikke kont niet per see vrouwelijk.
en gespierde kuiten zijn al helemaal niet vrouwelijk.
ze is best mager/droog, voor mij mag er meer vlees aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Robophatt het volgende:
Goeden topic.
Denken dat je zo kunt worden met enkel cardio
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden!!!!
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.quote:
Van krachttraining wordt je alleen een manwijf als je anabole steroide gaat gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.
Ja naja, 't is ook een wedstrijdfoto. Maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze is best mager/droog, voor mij mag er meer vlees aan
Ik geloof wel dat mannen dit mooi vinden..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
De doorgezakte afgunstige vrouwen in dit topic trouwens![]()
'Bah, dat vinden mannen echt niet mooi...toch?.....TOCH?'
IK VIND HET GRAFLELIJK :SSSSSSSSSSSSSSS:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Vadsige mensen houden elkaar in stand. Die vrouwen zeggen 'mijn vent moet niet te gespierd zijn, dat is vies met al die aderen en zulks' en dezelfde dikke mannen zeggen 'mijn vrouw moet niet te gespierd zijn, is te mannelijk'. Door onzekerheid over hun eigen lichaam praten ze het ook goed voor het andere geslacht, zodat het lijkt alsof ze zelf ook een acceptabel lichaam hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Dit zijn vrouwen die gewoon een prachtig lijf hebben:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Als je dat al te gespierd / manwijf vindt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
En ziehier, een maatschappij vol lelijke mensen.
Ecto-net/10quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef Efilcaz het volgende:
ik ben door het klikken op dit topic in een keer bijna al mijn mobiele data kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
en die ronde billen zijn sowieso
Eens. Een vicieuze cirkel waar nauwelijks uit te komen is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vadsige mensen houden elkaar in stand. Die vrouwen zeggen 'mijn vent moet niet te gespierd zijn, dat is vies met al die aderen en zulks' en dezelfde dikke mannen zeggen 'mijn vrouw moet niet te gespierd zijn, is te mannelijk'. Door onzekerheid over hun eigen lichaam praten ze het ook goed voor het andere geslacht, zodat het lijkt alsof ze zelf ook een acceptabel lichaam hebben.
En ziehier, een maatschappij vol lelijke mensen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
ik heb nu echt genoeg vrouwenkonten gekeken...
saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
BOeiend, ze is toch een leugenaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaan![]()
![]()
morgen moet mijn vriendin maar de schade van dit topic goedmaken, want vanavond kan ik niet gaan seksen door dit topic...
Onmogelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
Nee man, liever deze ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar geven:
[ afbeelding ]
Weet je hoe hard ze je kan fappen met die armen![]()
![]()
Zonder geouwehoer, los van die Barbie-kop en de tattoo, vind ik haar lijf wel interessant.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar geven:
[ afbeelding ]
Weet je hoe hard ze je kan fappen met die armen![]()
![]()
Ze heeft meer massa dan ik denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonder geouwehoer, los van die Barbie-kop en de tattoo, vind ik haar lijf wel interessant.
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan ik denk ik.
Ik vind dat er een nationale campagne moet komen om vrouwenfitness te promoten. Soort van CrossFit ofzo. Sowieso moet Nederland wat prominenter worden in krachtsport zoals weightlifiting/powerlifting. Zou ook mooi zijn als we met wat beters kwamen dan Roellie WIn(strol)klaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.
Een winstrolletje en dianobolletje too far :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.
Idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een winstrolletje en dianobolletje too far :p
Toch vind ik dit heel erg sexy:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Idd.
Vrouwen + keiharde KT + goede voeding = aesthetic perfection.
Vrouwen + keiharde KT + goede voeding + roids =![]()
![]()
Nu twijfel ik helemaal niet meer aan m'n formulequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Toch vind ik dit heel erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft 2 kinderen. Echt fantastisch gewoon.
http://www.simplyshredded(...)plyshredded-com.html Hier het hele artikel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu twijfel ik helemaal niet meer aan m'n formule
Wel knap om zo ripped te blijven na kinderen idd.
"Ik zou haar dan ook niet trouwen", maar ik vind het toch mooi om naar te kijken. Ook die foto's hierboven van Alborz.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.
Check de andere pagina's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe al squats maar ik zie niet waarom ik die andere dingen ook nog allemaal zou doen. Ik eet gezond en doe 3x per week aan hardlopen en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg hebben.
Oh, de bovenstaande vrouwen zijn gewoon lelijk.
Wat bedoel je met 'die andere dingen'?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe al squats maar ik zie niet waarom ik die andere dingen ook nog allemaal zou doen. Ik eet gezond en doe 3x per week aan hardlopen en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg hebben.
Pics zodat wij wel bepalen of het 'genoeg' is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Toch vind ik dit heel erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft 2 kinderen. Echt fantastisch gewoon.
Met bodyweight. Maar ik weet niet of ik wat aan jou heb want jij vind die vrouwen juist wel sexy terwijl ik dat lelijk vind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef Alborz het volgende:
[..]
Check de andere pagina's.
Squat je met bodyweights of met barbell/gewichten? Veel vrouwen doen bodyweight squats, maar daar heb je niet zo heel veel aan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'die andere dingen'?
Nice tryquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Pics zodat wij wel bepalen of het 'genoeg' is.
De foto's op deze pagina zijn van Olya Haidner, zij train volgens mij al iets van 7 jaar lang. Dus als je bang bent dat je er zo uit gaat zien dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren want zij is een genetisch wonder. Heb je al door pagina 1-2-3 gekeken?quote:
Nee, kun je me een samenvatting geven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
De foto's op deze pagina zijn van Olya Haidner, zij train volgens mij al iets van 7 jaar lang. Dus als je bang bent dat je er zo uit gaat zien dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren want zij is een genetisch wonder. Heb je al door pagina 1-2-3 gekeken?
Tevens moet ook een vrouw gewoon gewichten gebruiken en verschillende lichaamsdelen trainen, alleen squatten is sufficient.
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, kun je me een samenvatting geven?
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende?
Deze man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).
Ousquote:
Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Geen leven op dit moment, dus zo zou je het ook kunnen stellen jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef Alborz het volgende:
[..]
OusSup bro, jij ook weer uit je spreekwoordelijke graf?
Onzin. Iedereen, ongeacht leeftijd of fitheidsniveau kan er voor kiezen om te sporten en vooruitgang te boeken. Praat jezelf niet zo naar beneden!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:53 schreef mootie het volgende:
Jaren werken om een beetje vorm te krijgen. Het is voor mij te laat.
Onzin: het is nooit te laat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:53 schreef mootie het volgende:
Jaren werken om een beetje vorm te krijgen. Het is voor mij te laat.
Als een prinsesje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Het is gewoon een feit dat de meeste vrouwen er niet uitzien. Hoe jij eruit ziet is ook mij niet bekend. Dus post een foto zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Goede toevoeging. In OP gezet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:33 schreef Alborz het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded(...)plyshredded-com.html Hier het hele artikel.
Mijn User Icon is ook niet Ronnie Coleman maar van een vrouw die per ongeluk 1x gesquat heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
Maar TS, je weet toch dat vrouwen barsten van de testosteron en na 1 squat er al uit gaan zien als Ronnie Coleman?
Sleep je vriendin mee naar de gym.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaan![]()
![]()
morgen moet mijn vriendin maar de schade van dit topic goedmaken, want vanavond kan ik niet gaan seksen door dit topic...
Of je bent bang je kop boven het magere maaiveld uit te steken, of je moet langs de opticien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Robophatt het volgende:
Goeden topic.
Denken dat je zo kunt worden met enkel cardio
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden!!!!
Dan zou ik Gespierde / athletische meisjes, deel 2 maar niet openen op je mobiel...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef Efilcaz het volgende:
ik ben door het klikken op dit topic in een keer bijna al mijn mobiele data kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit is wel mooi!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef Alborz het volgende:
Wat crossfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]