Zonder geouwehoer, los van die Barbie-kop en de tattoo, vind ik haar lijf wel interessant.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar geven:
[ afbeelding ]
Weet je hoe hard ze je kan fappen met die armen![]()
![]()
Ze heeft meer massa dan ik denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonder geouwehoer, los van die Barbie-kop en de tattoo, vind ik haar lijf wel interessant.
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan ik denk ik.
Ik vind dat er een nationale campagne moet komen om vrouwenfitness te promoten. Soort van CrossFit ofzo. Sowieso moet Nederland wat prominenter worden in krachtsport zoals weightlifiting/powerlifting. Zou ook mooi zijn als we met wat beters kwamen dan Roellie WIn(strol)klaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.
Een winstrolletje en dianobolletje too far :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.
Idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een winstrolletje en dianobolletje too far :p
Toch vind ik dit heel erg sexy:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Idd.
Vrouwen + keiharde KT + goede voeding = aesthetic perfection.
Vrouwen + keiharde KT + goede voeding + roids =![]()
![]()
Nu twijfel ik helemaal niet meer aan m'n formulequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Toch vind ik dit heel erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft 2 kinderen. Echt fantastisch gewoon.
http://www.simplyshredded(...)plyshredded-com.html Hier het hele artikel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu twijfel ik helemaal niet meer aan m'n formule
Wel knap om zo ripped te blijven na kinderen idd.
"Ik zou haar dan ook niet trouwen", maar ik vind het toch mooi om naar te kijken. Ook die foto's hierboven van Alborz.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.
Check de andere pagina's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe al squats maar ik zie niet waarom ik die andere dingen ook nog allemaal zou doen. Ik eet gezond en doe 3x per week aan hardlopen en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg hebben.
Oh, de bovenstaande vrouwen zijn gewoon lelijk.
Wat bedoel je met 'die andere dingen'?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe al squats maar ik zie niet waarom ik die andere dingen ook nog allemaal zou doen. Ik eet gezond en doe 3x per week aan hardlopen en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg hebben.
Pics zodat wij wel bepalen of het 'genoeg' is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Toch vind ik dit heel erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft 2 kinderen. Echt fantastisch gewoon.
Met bodyweight. Maar ik weet niet of ik wat aan jou heb want jij vind die vrouwen juist wel sexy terwijl ik dat lelijk vind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef Alborz het volgende:
[..]
Check de andere pagina's.
Squat je met bodyweights of met barbell/gewichten? Veel vrouwen doen bodyweight squats, maar daar heb je niet zo heel veel aan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'die andere dingen'?
Nice tryquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Pics zodat wij wel bepalen of het 'genoeg' is.
De foto's op deze pagina zijn van Olya Haidner, zij train volgens mij al iets van 7 jaar lang. Dus als je bang bent dat je er zo uit gaat zien dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren want zij is een genetisch wonder. Heb je al door pagina 1-2-3 gekeken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |