Heb je het topic gelezen? Zie jij daar foto's van vrouwen met spierballen? Exclusief de anabolennegerin in de post boven jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Geen verstand van: maar misschien willen ze liever een goede conditie dan spierballen.
inderdaad je hebt er geen verstand vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Geen verstand van: maar misschien willen ze liever een goede conditie dan spierballen.
Of eet gezond en snackt af en toe. Daar hoef je niet eens voor te sporten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat alle mannen in dit topic willen zeggen is heel simpel..... als je 2-3 x in de week gaat sporten op de goede manier dan blijf je gewoon lekker in shape. zo moeilijk is het niet lijkt me
In shape is wat anders dan een slanke bouw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Of eet gezond en snackt af en toe. Daar hoef je niet eens voor te sporten.
van gezond eten alleen word je niet knapper hoor. het voorkomtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Of eet gezond en snackt af en toe. Daar hoef je niet eens voor te sporten.
dit dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In shape is wat anders dan een slanke bouw.
Daarom: wat is er mis met de dame uit de OP?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Piye het volgende:
Omdat ze dan sterker worden dan ik en dat moeten we niet hebben.
absoluut helemaal niksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom: wat is er mis met de dame uit de OP?
Wat is in shape dan, atletische bouw ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In shape is wat anders dan een slanke bouw.
Dus als je slank bent ga je achteruit als je niet sportquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
van gezond eten alleen word je niet knapper hoor. het voorkomt
alleen dat het minder achteruit gaat
uiteindelijk welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat is in shape dan, atletische bouw ?
[..]
Dus als je slank bent ga je achteruit als je niet sport
Niks ziet er wel goed uit. Maar zo zijn er ook genoeg crosstrainerdames die er goed uit zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom: wat is er mis met de dame uit de OP?
o en in shape is: alle plaatjes die door alborz zijn gepostquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uiteindelijk wel
ja, als je de 40 nadert dan gaat de boel wel hangen lijkt me. het punt is je word gewoon niet mooier als je NIET sport of wel soms
Niet perse een atletische bouw. Inderdaad, zoals veel meisjes die je hier ziet, maar ook zoals - bijvoorbeeld - een Beyonce of Halle Berry. Zij hebben dat figuur echt niet toevallig gekregen, daar zit hard werk in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat is in shape dan, atletische bouw ?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef IrCute het volgende:
Ik was gisteren 55kg aan het deadliften en kreeg commentaar van een kerel dat ik beter op die machines kon gaan trainen, dadelijk zou ik nog door mijn rug gaan.![]()
Toen heb ik hem verteld dat hij beter niet kan gaan bankdrukken omdat hij anders misschien in 2en zou breken met zijn tengere lichaam.
hahahaaha geniaal, heb eerder gelezen ergens op een forum dat dat tegen iemand was gezegd. deadliften en door je rug gaan hahahaha. 55 kilo?? hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef IrCute het volgende:
Ik was gisteren 55kg aan het deadliften en kreeg commentaar van een kerel dat ik beter op die machines kon gaan trainen, dadelijk zou ik nog door mijn rug gaan.![]()
Toen heb ik hem verteld dat hij beter niet kan gaan bankdrukken omdat hij anders misschien in 2en zou breken met zijn tengere lichaam.
21, een 55 kilo is niet veel voor een deadlift, maar ik ben nog niet zo heel lang bezig met deadliften en heb lang aan mijn form gewerkt op laag gewicht zodat het perfect zou zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hahahaaha geniaal, heb eerder gelezen ergens op een forum dat dat tegen iemand was gezegd. deadliften en door je rug gaan hahahaha. 55 kilo?? hoe oud ben jij?
o okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
21, een 55 kilo is niet veel voor een deadlift, maar ik ben nog niet zo heel lang bezig met deadliften en heb lang aan mijn form gewerkt op laag gewicht zodat het perfect zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |