Die eerste pic is veelzeggend imoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor gevorderde dames:
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb geen squats nodig voor zulke billen
Komen gewoon van die FB-pagina volgens mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
alborz man hoeveel van die foto's heb jij hahah.
btw bolle billen zijn mooi maily wat je ook zegt bijna alle mannen vinden bolle kontjes mooi
nee alleen swarte mannequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw bolle billen zijn mooi maily wat je ook zegt bijna alle mannen vinden bolle kontjes mooi
Heb er verschillende. Volg veel fitness/bodybuilding fb's.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komen gewoon van die FB-pagina volgens mij
dat mogen alle mannen vinden... (en volgens iemand hier ook veel vrouwen?)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
neemt niet weg dat hij er best veel post. hoewel ik dat helemaal niet erg vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komen gewoon van die FB-pagina volgens mij
Jij moet gewoon voldoen aan wat wij mooi vinden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
dat mogen alle mannen vinden... (en volgens iemand hier ook veel vrouwen?)
Ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
neemt niet weg dat hij er best veel post. hoewel ik dat helemaal niet erg vind
links ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Heb er verschillende. Volg veel fitness/bodybuilding fb's.
ik dacht het niet heejquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij moet gewoon voldoen aan wat wij mooi vinden?
je zoekt toch geen smoesjes om het niet te doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nee, zo'n opgeblazen kont, dat ziet er geweldig uit.... not
Als dit waar isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Naar aanleiding van dit topic net maar weer even wezen squatten, thanks voor de motivatie
vind jij die billen die alborz post niet mooi dan?? ben niet zwart overigens er is een verschil tussen mooie ronde billen en die vieze gore dikke ranzige reusachtige cellulitis billenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee alleen swarte manne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |