Het lullige is dat juist de zogeheten rechtsen aan komen schijten met al die tering-knuffeldieren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Als tegenwicht op al die linkse knuffelberen hier.
Lief lief lief, knuffelen knuffelen, knuffelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lullige is dat juist de zogeheten rechtsen aan komen schijten met al die tering-knuffeldieren.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een beer geknuffeld?
Behalve je teddybeer dan
Hitler had al een pluizig vriendje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zachte kittens voor iedereen!
Arkan ook:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:57 schreef waht het volgende:
[..]
Hitler had al een pluizig vriendje.
[ afbeelding ]
Maar dat is weer een ander wereldje dan helikopterpiloot. Volgens mij kom je dan wel beter aan de bak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:40 schreef waht het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat overstappen niet. In ieder geval veel moeilijker dan ze bij voorlichtingen doen voorkomen. De overstap van F16-piloot naar de burgerluchtvaart gebeurt ook amper.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:
Ik had een Snoopy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een beer geknuffeld?
Behalve je teddybeer dan
hartaanval voor onze rechtse boys!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
Seabert staat voor vrede, multiculturaliteit en liefde.
Paper_tigerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
hartaanval voor onze rechtse boys!
Het is vooral vervelend dat hij een eendimensionale kijk heeft op zaken en niet bereid is buiten zijn eigen belevingswereld te redeneren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die mist net zoals waht een hart maar daarnaast nog een vitaal orgaan ergens tussen de oren
Ha, compliment in de pocket.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die mist net zoals waht een hart maar daarnaast nog een vitaal orgaan ergens tussen de oren
De gemiddelde VVD-stemmer dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend dat hij een eendimensionale kijk heeft op zaken en niet bereid is buiten zijn eigen belevingswereld te redeneren.
Ik herhaalde je eigen stellingquote:
Hij had een klacht over een stuk van jouw hand?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
Net twee keer een oudere Turkse man aan de lijn gehad wiens beheersing van onze mooie taal nogal te wensen overlaat.
Ik ben gelijk verrot.
Toevallig werd ik overladen met complimenten door de beste man, maar hij had tegelijkertijd wat vragen. En die kwamen er wat moeilijk uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij had een klacht over een stuk van jouw hand?
Na een presentatie mijnerzijds deze ochtend had ik te kampen met een postmodernistische Italiaanse Simone de Beauvoir-kloon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
Net twee keer een oudere Turkse man aan de lijn gehad wiens beheersing van onze mooie taal nogal te wensen overlaat.
Ik ben gelijk verrot.
Ah zo, ja als het moeilijk is te begrijpen wat iemand nu precies bedoeld kan dat best vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toevallig werd ik overladen met complimenten door de beste man, maar hij had tegelijkertijd wat vragen. En die kwamen er wat moeilijk uit.
Met heel mijn hart wenste ik dat iets gevat kon melden over Simone de Beauvoir.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Na een presentatie mijnerzijds deze ochtend had ik te kampen met een postmodernistische Italiaanse Simone de Beauvoir-kloon.
Ik heb net twee hamburgers opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat eten jullie nou het liefste op jullie waldkorn? Of zijn jullie meer van de warme panini?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat eten jullie nou het liefste op jullie waldkorn? Of zijn jullie meer van de warme panini?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=320_1349824770
USA USA!
Wat eet jij nou het liefste met je mayonaise? Of ben je meer van de pindasaus?quote:
Niet te brutaal he, kloontje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat eet jij nou het liefste met je mayonaise? Of ben je meer van de pindasaus?
Nee dat is Voorschriftquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat eet jij nou het liefste met je mayonaise? Of ben je meer van de pindasaus?
Met nootjes.quote:
ik gebruik altijd extra zacht vierlaags wc-papier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef Tem het volgende:
Wat is het volgende onderwerp? Wel of geen gebruik maken van vochtig toiletpapier.
Krantenpapier is voldoende, de stukjes van Koos vegen het beste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef Tem het volgende:
Wat is het volgende onderwerp? Wel of geen gebruik maken van vochtig toiletpapier.
Is monkyy jouw vrouwelijke, libertarische kloon?quote:
Daar krijg ik een kick van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Krantenpapier is voldoende, de stukjes van Koos vegen het beste.
Het is in ieder geval een kloon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is monkyy jouw vrouwelijke, libertarische kloon?
Soms.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom je nog weleens in het BD trouwens?
Ja, naast de advertentie van je moeder.quote:
7.3/10quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, naast de advertentie van je moeder.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, naast de advertentie van je moeder.
http://www.at5.nl/artikel(...)en-pvd-a-er-zuidoostquote:Voorzitter PvdA Zuidoost deelt schop uit
Twee leden van de Huurdersvereniging Amsterdam (HA) hebben dinsdag aangifte gedaan tegen de afdelingsvoorzitter van de PvdA in Zuidoost.
Welke vrouwen zijn ons ontvallen die nu als kloon terugkomen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is monkyy jouw vrouwelijke, libertarische kloon?
Ik gebruik altijd een konijn om mijn hol mee af te vegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik gebruik altijd extra zacht vierlaags wc-papier.
VS is vaak afwezig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke vrouwen zijn ons ontvallen die nu als kloon terugkomen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben bijna lid geworden van de VARA.
In mijn stad zaten ze te recruiten.
ER WAS ZO'N LEUK MEISJE BIJ.
MAAR ZE IS 18.EGNWOgnaeriopgmrepagmaejg
En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd.
Dit is er eentje die al een lange, ietwat dubieuze, geschiedenis heeft op FOKquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke vrouwen zijn ons ontvallen die nu als kloon terugkomen?
Net zoals wel meer POLers hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is er eentje die al een lange, ietwat dubieuze, geschiedenis heeft op FOK
Lach maar. Ik vond haar echt leuk.quote:
Was het Ziba?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lach maar. Ik vond haar echt leuk.
Ik schatte haar 16/17 eerlijk gezegd. En waaaah. Als je lid bent van de VARA kun je gratis Pauw en Witteman bijwonen. Als je een keer gaat haal je het geld al uit je lidmaatschap.
Maar ik wil geen Paul de Leeuw, Kassa etc. faciliteren.
Ik haat tieners.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schatte haar 16/17 eerlijk gezegd. En waaaah. Als je lid bent van de VARA kun je gratis Pauw en Witteman bijwonen. Als je een keer gaat haal je het geld al uit je lidmaatschap.
P en W is toch sowieso gratis?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou Robin, nog niet begonnen of ze heeft al gelogen!quote:Op 8 september is Pauw & Witteman weer terug op televisie!
De live uitzending begint om 23.00 uur, u wordt om 22.00 uur verwacht in Studio Plantage in Amsterdam. Minimumleeftijd is 16 jaar. De toegang is gratis inclusief consumptie!
De toegang is volgens mij alleen gratis voor VARA-leden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou Robin, nog niet begonnen of ze heeft al gelogen!
Ik zou zeggen dat je juist betaald wordt om zoiets bij te wonen, of is het tegenwoordig een voorwaarde om je uitkering te behouden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
Knul, zit niet zo te jammeren op een vaag forum. Ga terug en doe er wat aan. Ze staat er vast nog wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ik baal als een stekker. Zal ik teruggaan en zeggen dat ik eigenlijk 17 ben en alsnog om haar nummer vragen?
Zal best, neemt niet weg dat het een irritant geval is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lemmeb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel goed, ben ik ook. En van BNNquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Mensen zijn lid van mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben enkel lid van de VVD, oh en automatisch lid van wat BMW bladen.
Haha. Cool story.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd.
"Bitterbal Bonanza" dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:45 schreef eriksd het volgende:
Ik ben nog niet lid van de club van 500 van de moeder van Koos.
Is je bips nog schraal van de laatste keer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
Verliefdheid is leuk.
En verraderlijk.
Top he darling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is je bips nog schraal van de laatste keer?
Jammer dat je haar nummer niet hebt, nu kan je ons niet koppelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat je haar nummer niet hebt, nu kan je ons niet koppelen
Je bent abonnee mijn waarde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben enkel lid van de VVD, oh en automatisch lid van wat BMW bladen.
Berlusconi had de rol van kampcommandant helaas al aan iemand anders beloofd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel in James Bond willen spelen als slechte advocaat ofzo. Het hoofd heb ik er wel voor.
Will it blend?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaawwww
quote:
Katten zetten altijd hun nagels in mij vast, dat vind ik niet prettig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vast wel, maar will it cuddle is voor mij belangrijker.
Ik vind pijn best wel fijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Katten zetten altijd hun nagels in mij vast, dat vind ik niet prettig.
Het kijkt wel een beetje sad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaawwww
Het doet geen pijn, ik vind het gewoon niet prettig. Komt zo'n beestje lief op schoot, krijg je een paar nagels in je poot.quote:
Ah vandaar, aangezien ie 'm niet aflikt zal dit poesje wel niet rechts zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De vinger is dan ook van Mark Rutte.
Poesjes zijn lief, dus per definitie links.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah vandaar, aangezien ie 'm niet aflikt zal dit poesje wel niet rechts zijn.
Daar zal je dan wel zelf om gevraagd hebben, katten krabben niet zomaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Het doet geen pijn, ik vind het gewoon niet prettig. Komt zo'n beestje lief op schoot, krijg je een paar nagels in je poot.
Ik bedoel geen uithaal maar gewoon vastnagelen voor grip denk ik. Ik aai ze gewoon en dan zetten ze zich vast met hun nagels.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zal je dan wel zelf om gevraagd hebben, katten krabben niet zomaar
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De vinger is dan ook van Mark Rutte.
Dat kan je ze wel afleren. Gewoon 'au!' roepen, dan laten ze wel losquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik bedoel geen uithaal maar gewoon vastnagelen voor grip denk ik. Ik aai ze gewoon en dan zetten ze zich vast met hun nagels.
Dat vind ik zo nichterig staanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan je ze wel afleren. Gewoon 'au!' roepen, dan laten ze wel los
Maar als je kittens wil opvoeden moet je het wel doen. Bij het spelen piepen ze zelf ook als ze pijn worden gedaan, dus dat herkennen ze wel.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r broertje ging zojuist de pan in van de lokale Chinees.
Jij doet kittens pijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar als je kittens wil opvoeden moet je het wel doen. Bij het spelen piepen ze zelf ook als ze pijn worden gedaan, dus dat herkennen ze wel.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn therapeut is ook een poes, daar vertel ik dan altijd alles tegen.
Gohquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Rare lui zijn jullie ook eigenlijk.
Nee ze doen elkaar soms pijn bij het spelen en als de één dan piept houdt de ander op, dus piepen snappen ze, vandaar dat ik ook piep als ze me pijn doenquote:
Guido, ik werd erg verdrietig toen ik dat Animal farm-topic in SES las.quote:
En hoe piep je dan? Zeg je gewoon "piep" of op de hoge manier?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ze doen elkaar soms pijn bij het spelen en als de één dan piept houdt de ander op, dus piepen snappen ze, vandaar dat ik ook piep als ze me pijn doen
Hetzelfde als wanneer ik met m'n blote voet in een punaise trap. Zo'n distress call begrijpen ze prima, al is het niet op de kattenmanierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
En hoe piep je dan? Zeg je gewoon "piep" of op de hoge manier?
Als ze vliegtuigen gaan vergelijken moet je even roepenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef betyar het volgende:
Zou het "Kijk mij een rijk zijn" en "Ik heb een piemel van 30 cm" zijn begonnen daar?"De rijken" deel 4
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze vliegtuigen gaan vergelijken moet je even roepen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?
Zijn ze nu al zover doorgeschoten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?
Kijk maar even.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze nu al zover doorgeschoten?
The Living Daylights jongen. En The Fugitive. Dan ben je gewoon een heldquote:
Dit was toch jouw manier van vervoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Juffrouw Jannie is wel leuk inderdaad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit was toch jouw manier van vervoer?
[ afbeelding ]Touché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Alhoewel dit natuurlijk de echte kraker is:
Vooral 1:49:00. Take cover! Bring up the PIAT!
Sowieso, wat een bazen spelen erin mee.
Jouw acteerwerk in POL is dramatisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Beter dan Stalingrad. Dramatisch acteerwerk.
Bij premier gezocht deed een meisje mee die jij wel leuk had gevonden denk ik>quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw acteerwerk in POL is dramatisch.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bij premier gezocht deed een meisje mee die jij wel leuk had gevonden denk ik>
Inderdaad, het was realistischer geweest wanneer om het `darmgas van de moeder van Koos` zou zijn gegaan.quote:
VX (O-ethyl S-(2-(diisopropylamino)ethyl) ester van methylphosphonothioinezuur) is een zenuwgas dat tot de organofosfaatesters behoort en zich naast zijn extreem hoge giftigheid vooral kenmerkt door zijn lange persistentie in de grond (2-6 dagen).quote:
Bel de VARA PR-afdeling dan om te vragen naar de naam van dat leuke meisje dat vandaag in Goes(?) wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Mweh, dat is een beetje stalkerig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Bel de VARA PR-afdeling dan om te vragen naar de naam van dat leuke meisje dat vandaag in Goes(?) was
Nee, als je dat een keertje doet is het gewoon impulsiefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, dat is een beetje stalkerig.
Blond, piepstem en een hard hoofd. Ik trok haar slecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Eentje trok ik compleet slecht.
Hmm.. ik zal er over denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als je dat een keertje doet is het gewoon impulsief
Wellicht dat Nikita of Gia nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, wel leuke meid, niet mijn type tho.
Ik heb ze liever wat bitcheriger
"Wat" bitcheriger, geen complete bitchquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht dat Nikita of Gia nog beschikbaar is.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blond, piepstem en een hard hoofd. Ik trok haar slecht.
Best oké onder die laag plamuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Serieus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Wat een CDA-hoofdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Ja, die.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Gewoon volpompen, kijken of ze nog zo bitchy zijn nadat je een nieuw grottenstelsel hebt gemaakt in die vagina'tjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
"Wat" bitcheriger, geen complete bitch
Goede premier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Ja, best zuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Serieus.Overigens zijn die VARA wervertjes overal en liegen ze allemaal met 'zodra je lid bent van de VARA mag je gratis naar DWDD enzo'. Onzinnn, mag je sowieso al als je wil.
Is dat al begonnen? Anders ga ik het eens terugkijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef waht het volgende:
http://programma.vpro.nl/premiergezocht/de-kandidaten.html
Die laatste kerel ziet er slechts twintig jaar ouder uit dan hij is.
Die wil op Johannes Guillaume Christianus Andreas Marijnissen lijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef waht het volgende:
http://programma.vpro.nl/premiergezocht/de-kandidaten.html
Die laatste kerel ziet er slechts twintig jaar ouder uit dan hij is.
Loopt inderdaad al enige afleveringen, als het niet al voorbij is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat al begonnen? Anders ga ik het eens terugkijken.
Ook alleen maar omdat het een neger is natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
Ik ben nu al voor Kiza Magendane.
[ afbeelding ]
Lijkt me een buitengewoon oninteressant programma.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt inderdaad al enige afleveringen, als het niet al voorbij is.
Omdat hij zwart is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
Ik ben nu al voor Kiza Magendane.
[ afbeelding ]
Maar het is een eigenproductie dus vast nog wel terug te kijken via uitzendinggemist.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt inderdaad al enige afleveringen, als het niet al voorbij is.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de premier van Nederland niet altijd maar een blanke man hoort te zijn.
Die jongen heeft een zwaar accent dus niet mee eens. Overigens een andere kandidaat die door is ook en daar ga je al wat mij betreft. Een beetje fatsoenlijk communiceren moet, vind ik. Niet bij iedere zin nou afvragen wat iemand precies zegt. Maarja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou inderdaad een beetje lullig zijn als het wekelijkse interview met de Minister-President ondertiteld zou moeten wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die jongen heeft een zwaar accent dus niet mee eens. Overigens een andere kandidaat die door is ook en daar ga je al wat mij betreft. Een beetje fatsoenlijk communiceren moet, vind ik. Niet bij iedere zin nou afvragen wat iemand precies zegt. Maarja.
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse bevolking niet alleen maar uit blanke mannen bestaat.
Tuurlijk wel, kijk naar de ellende in de VS sinds Obama is aangetreden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. Zwart is prima. Maar moet wel te verstaan zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou inderdaad een beetje lullig zijn als het wekelijkse interview met de Minister-President ondertiteld zou moeten worden
Ik ben het met je eens dat een premier foutloos verstaanbaar Nederlands moet kunnen spreken en schrijven.
De mensen die er in Nederland toe doen zijn anders allemaal wel blank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse bevolking niet alleen maar uit blanke mannen bestaat.
Barak was nou eenmaal beter dan Hillaryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.
Tijd voor pizza.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef Nautilus. het volgende:
Boodschappen gedaan: 6 flessen Coca Cola Light en een bakje lasagne.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De mensen die er in Nederland toe doen zijn anders allemaal wel blank.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.
Boks ouwe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kijk naar de ellende in de VS sinds Obama is aangetreden.
Alleen omdat die steeds gekozen worden, dat moet nu juist eens doorbroken worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GroenLinks weet daar alles van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Nautilus. het volgende:
Het is vooral de misvatting die die zwarte bevolking in Amerika heeft, dat een zwarte president alles goed zal maken.
Toch denk ik dat we eerder een vrouw krijgen. Een zwarte fractieleider is mij niet bekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Barak was nou eenmaal beter dan Hillary
Van binnen zijn we allemaal blankquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja meisje, jij zou wel graag blank willen zijn.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:And just like the Super Bowl, I have painted my face with the team colors: white.
Nee, wil wel een mooi, fijn tintje eigenlijk i.p.v. blank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja meisje, jij zou wel graag blank willen zijn.
De Marokkaanse jongeren in Amsterdam vinden dat ook mooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, wil wel een mooi, fijn tintje eigenlijk i.p.v. blank.
Ik hoop nog steeds dat Arjen Al Fased de nieuwe leider van GroenLinks zal wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef waht het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we eerder een vrouw krijgen. Een zwarte fractieleider is mij niet bekend.
Nee, dat blijktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk eerder rood, maar heb het nooit gecontroleerd.
IK BEN BLANK, godverdomme.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Marokkaanse jongeren in Amsterdam vinden dat ook mooi.
En de Romeinen stierven allemaal aan loodvergiftiging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef waht het volgende:
In China zijn alleen arme boeren getint. In Victoriaans Engeland desgelijks.
Ik ben het nou eenmaal. Lelijk wit zekfs in de winter.quote:
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
You wish. Ik heb de foto´s gezien die Friek had gepost.
Als je kroeshaar had gehad, dan leek je net op een Surinaamse tienermoeder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.
Nu ga je te ver.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je kroeshaar had gehad, dan leek je net op een Surinaamse tienermoeder.
Meer van een zieke, racistische grap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij zwarte piet kan je eigenlijk niet meer spreken van een tint.
Ach het gekerm met Sinterklaas zal we weer niet van de lucht zijn...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef waht het volgende:
[..]
Meer van een zieke, racistische grap.
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben het nou eenmaal. Lelijk wit zekfs in de winter.Maar wel heel snel een mooie kleur van de zon.
Hoe zit het met de scriptie? Belangrijker: komt u naar de meet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Nautilus. het volgende:
Zit ik als een klein kind suikerwafels met slagroom te eten. Nu nog een Donald Duck-pocket.
Ja, zijn inderdaad mooi over het algemeen. Mengelmoesjes ook. Maar soms ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.
Ware schoonheid zit van binnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje model heeft voorouders uit zestien verschillende oorden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef waht het volgende:
[..]
Een beetje model heeft voorouders uit zestien verschillende oorden.
Dit verklaart je gedrag zo erg. Iran..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit verklaart je gedrag zo erg. Iran..
Of aan Friek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je je telefoonnummer maar niet aan Mark Zuckerberg moeten geven
Op allebei de vragen is het antwoord: dat kan ik nu nog niet zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe zit het met de scriptie? Belangrijker: komt u naar de meet?
Ligt eraan hoe snel we kunnen blijven reizen/mengen. En de welwillendheid van de populatie dit te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter inderdaad.
Hoe mooi zal de universele wereldburger over een paar eeuwen wel niet zijn
Als het goed is, komt deze maand de nieuwe roman van De Jong in de winkels. Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dag Oskar Scheefhoofd. Zit al het bloed weer in je hoofd?
Ik zie de rassen zich echter nog niet massaal zich vermengen. Als het gaat om een keertje neuken met iets exotisch dan is dat geen probleem, maar bij een relatie en kinderen kiest men toch vaak voor het eigen ras.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel we kunnen blijven reizen/mengen. En de welwillendheid van de populatie dit te doen.
Achja, halfbloedjes enzo zijn eigenlijk al eigen ras, zegmaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie de rassen zich echter nog niet massaal zich vermengen. Als het gaat om een keertje neuken met iets exotisch dan is dat geen probleem, maar bij een relatie en kinderen kiest men toch vaak voor het eigen ras.
De meeste individuen willen niet anders. Behalve misschien een paar xenofoben uit dorpjes waar de vader ook vaak de oom en grootvader van dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel we kunnen blijven reizen/mengen. En de welwillendheid van de populatie dit te doen.
Steeds minder hoor, gelukkig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie de rassen zich echter nog niet massaal zich vermengen. Als het gaat om een keertje neuken met iets exotisch dan is dat geen probleem, maar bij een relatie en kinderen kiest men toch vaak voor het eigen ras.
Minder dan vroeger, maar dat heeft met de toegenomen mogelijkheden te maken om te reizen. Maar afgezien van wat tokkiemeisjes zie ik nog niet dat men massaal gaat fokken met andere rassen.quote:
Mijn schoonvader belde er van het weekend al over. Hij ligt al in de winkels.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als het goed is, komt deze maand de nieuwe roman van De Jong in de winkels. Ik ben erg benieuwd.
Ik ken anders genoeg van die Jihad-Berbers die beginnen te schuimbekken als ik over Marokkaanse meisjes begin. Die xenofoben heb je aan beide kanten van de grens, wil ik maar aangeven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste individuen willen niet anders. Behalve misschien een paar xenofoben uit dorpjes waar de vader ook vaak de oom en grootvader van dezelfde persoon zijn.
Ik ga het volgende week weer doen. Nou ja, ander ras, wel mediterraanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Minder dan vroeger, maar dat heeft met de toegenomen mogelijkheden te maken om te reizen. Maar afgezien van wat tokkiemeisjes zie ik nog niet dat men massaal gaat fokken met andere rassen.
Dat bedoel ik, waarom neuk jij Italiaans en niet een volle negerin met van die grote tieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week weer doen. Nou ja, ander ras, wel mediterraan
De overwegende meerderheid heeft anders wel een partner uit eigen oord. Europa is ons oord.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste individuen willen niet anders. Behalve misschien een paar xenofoben uit dorpjes waar de vader ook vaak de oom en grootvader van dezelfde persoon zijn.
Dat weet ik, xenofoben heb je overal. Inteelt ook. Dat is vast niet toevalligquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg van die Jihad-Berbers die beginnen te schuimbekken als ik over Marokkaanse meisjes begin. Die xenofoben heb je aan beide kanten van de grens, wil ik maar aangeven.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef waht het volgende:
[..]
De overwegende meerderheid heeft anders wel een partner uit eigen oord. Europa is ons oord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |