Nee, het zou inderdaad een beetje lullig zijn als het wekelijkse interview met de Minister-President ondertiteld zou moeten wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die jongen heeft een zwaar accent dus niet mee eens. Overigens een andere kandidaat die door is ook en daar ga je al wat mij betreft. Een beetje fatsoenlijk communiceren moet, vind ik. Niet bij iedere zin nou afvragen wat iemand precies zegt. Maarja.
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse bevolking niet alleen maar uit blanke mannen bestaat.
Tuurlijk wel, kijk naar de ellende in de VS sinds Obama is aangetreden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de premier van Nederland niet altijd maar een blanke man hoort te zijn.
Daarom. Zwart is prima. Maar moet wel te verstaan zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou inderdaad een beetje lullig zijn als het wekelijkse interview met de Minister-President ondertiteld zou moeten worden
Ik ben het met je eens dat een premier foutloos verstaanbaar Nederlands moet kunnen spreken en schrijven.
De mensen die er in Nederland toe doen zijn anders allemaal wel blank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse bevolking niet alleen maar uit blanke mannen bestaat.
Barak was nou eenmaal beter dan Hillaryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.
Tijd voor pizza.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef Nautilus. het volgende:
Boodschappen gedaan: 6 flessen Coca Cola Light en een bakje lasagne.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De mensen die er in Nederland toe doen zijn anders allemaal wel blank.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.
Boks ouwe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kijk naar de ellende in de VS sinds Obama is aangetreden.
Alleen omdat die steeds gekozen worden, dat moet nu juist eens doorbroken worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GroenLinks weet daar alles van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Nautilus. het volgende:
Het is vooral de misvatting die die zwarte bevolking in Amerika heeft, dat een zwarte president alles goed zal maken.
Toch denk ik dat we eerder een vrouw krijgen. Een zwarte fractieleider is mij niet bekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Barak was nou eenmaal beter dan Hillary
Van binnen zijn we allemaal blankquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja meisje, jij zou wel graag blank willen zijn.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:And just like the Super Bowl, I have painted my face with the team colors: white.
Nee, wil wel een mooi, fijn tintje eigenlijk i.p.v. blank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja meisje, jij zou wel graag blank willen zijn.
De Marokkaanse jongeren in Amsterdam vinden dat ook mooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, wil wel een mooi, fijn tintje eigenlijk i.p.v. blank.
Ik hoop nog steeds dat Arjen Al Fased de nieuwe leider van GroenLinks zal wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef waht het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we eerder een vrouw krijgen. Een zwarte fractieleider is mij niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |