Ja, die.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Gewoon volpompen, kijken of ze nog zo bitchy zijn nadat je een nieuw grottenstelsel hebt gemaakt in die vagina'tjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
"Wat" bitcheriger, geen complete bitch
Goede premier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Ja, best zuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Serieus.Overigens zijn die VARA wervertjes overal en liegen ze allemaal met 'zodra je lid bent van de VARA mag je gratis naar DWDD enzo'. Onzinnn, mag je sowieso al als je wil.
Is dat al begonnen? Anders ga ik het eens terugkijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef waht het volgende:
http://programma.vpro.nl/premiergezocht/de-kandidaten.html
Die laatste kerel ziet er slechts twintig jaar ouder uit dan hij is.
Die wil op Johannes Guillaume Christianus Andreas Marijnissen lijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef waht het volgende:
http://programma.vpro.nl/premiergezocht/de-kandidaten.html
Die laatste kerel ziet er slechts twintig jaar ouder uit dan hij is.
Loopt inderdaad al enige afleveringen, als het niet al voorbij is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat al begonnen? Anders ga ik het eens terugkijken.
Ook alleen maar omdat het een neger is natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
Ik ben nu al voor Kiza Magendane.
[ afbeelding ]
Lijkt me een buitengewoon oninteressant programma.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt inderdaad al enige afleveringen, als het niet al voorbij is.
Omdat hij zwart is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
Ik ben nu al voor Kiza Magendane.
[ afbeelding ]
Maar het is een eigenproductie dus vast nog wel terug te kijken via uitzendinggemist.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loopt inderdaad al enige afleveringen, als het niet al voorbij is.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de premier van Nederland niet altijd maar een blanke man hoort te zijn.
Die jongen heeft een zwaar accent dus niet mee eens. Overigens een andere kandidaat die door is ook en daar ga je al wat mij betreft. Een beetje fatsoenlijk communiceren moet, vind ik. Niet bij iedere zin nou afvragen wat iemand precies zegt. Maarja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou inderdaad een beetje lullig zijn als het wekelijkse interview met de Minister-President ondertiteld zou moeten wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die jongen heeft een zwaar accent dus niet mee eens. Overigens een andere kandidaat die door is ook en daar ga je al wat mij betreft. Een beetje fatsoenlijk communiceren moet, vind ik. Niet bij iedere zin nou afvragen wat iemand precies zegt. Maarja.
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse bevolking niet alleen maar uit blanke mannen bestaat.
Tuurlijk wel, kijk naar de ellende in de VS sinds Obama is aangetreden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. Zwart is prima. Maar moet wel te verstaan zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou inderdaad een beetje lullig zijn als het wekelijkse interview met de Minister-President ondertiteld zou moeten worden
Ik ben het met je eens dat een premier foutloos verstaanbaar Nederlands moet kunnen spreken en schrijven.
De mensen die er in Nederland toe doen zijn anders allemaal wel blank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse bevolking niet alleen maar uit blanke mannen bestaat.
Barak was nou eenmaal beter dan Hillaryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.
Tijd voor pizza.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef Nautilus. het volgende:
Boodschappen gedaan: 6 flessen Coca Cola Light en een bakje lasagne.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De mensen die er in Nederland toe doen zijn anders allemaal wel blank.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst maar een vrouwelijke premier. Moet je zien wat er in de VS is gebeurd.
Boks ouwe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kijk naar de ellende in de VS sinds Obama is aangetreden.
Alleen omdat die steeds gekozen worden, dat moet nu juist eens doorbroken worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GroenLinks weet daar alles van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Nautilus. het volgende:
Het is vooral de misvatting die die zwarte bevolking in Amerika heeft, dat een zwarte president alles goed zal maken.
Toch denk ik dat we eerder een vrouw krijgen. Een zwarte fractieleider is mij niet bekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Barak was nou eenmaal beter dan Hillary
Van binnen zijn we allemaal blankquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja meisje, jij zou wel graag blank willen zijn.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:And just like the Super Bowl, I have painted my face with the team colors: white.
Nee, wil wel een mooi, fijn tintje eigenlijk i.p.v. blank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja meisje, jij zou wel graag blank willen zijn.
De Marokkaanse jongeren in Amsterdam vinden dat ook mooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, wil wel een mooi, fijn tintje eigenlijk i.p.v. blank.
Ik hoop nog steeds dat Arjen Al Fased de nieuwe leider van GroenLinks zal wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef waht het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we eerder een vrouw krijgen. Een zwarte fractieleider is mij niet bekend.
Nee, dat blijktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk eerder rood, maar heb het nooit gecontroleerd.
IK BEN BLANK, godverdomme.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Marokkaanse jongeren in Amsterdam vinden dat ook mooi.
En de Romeinen stierven allemaal aan loodvergiftiging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef waht het volgende:
In China zijn alleen arme boeren getint. In Victoriaans Engeland desgelijks.
Ik ben het nou eenmaal. Lelijk wit zekfs in de winter.quote:
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
You wish. Ik heb de foto´s gezien die Friek had gepost.
Als je kroeshaar had gehad, dan leek je net op een Surinaamse tienermoeder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.
Nu ga je te ver.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je kroeshaar had gehad, dan leek je net op een Surinaamse tienermoeder.
Meer van een zieke, racistische grap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij zwarte piet kan je eigenlijk niet meer spreken van een tint.
Ach het gekerm met Sinterklaas zal we weer niet van de lucht zijn...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef waht het volgende:
[..]
Meer van een zieke, racistische grap.
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben het nou eenmaal. Lelijk wit zekfs in de winter.Maar wel heel snel een mooie kleur van de zon.
Hoe zit het met de scriptie? Belangrijker: komt u naar de meet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Nautilus. het volgende:
Zit ik als een klein kind suikerwafels met slagroom te eten. Nu nog een Donald Duck-pocket.
Ja, zijn inderdaad mooi over het algemeen. Mengelmoesjes ook. Maar soms ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.
Ware schoonheid zit van binnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje model heeft voorouders uit zestien verschillende oorden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef waht het volgende:
[..]
Een beetje model heeft voorouders uit zestien verschillende oorden.
Dit verklaart je gedrag zo erg. Iran..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit verklaart je gedrag zo erg. Iran..
Of aan Friek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je je telefoonnummer maar niet aan Mark Zuckerberg moeten geven
Op allebei de vragen is het antwoord: dat kan ik nu nog niet zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe zit het met de scriptie? Belangrijker: komt u naar de meet?
Ligt eraan hoe snel we kunnen blijven reizen/mengen. En de welwillendheid van de populatie dit te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter inderdaad.
Hoe mooi zal de universele wereldburger over een paar eeuwen wel niet zijn
Als het goed is, komt deze maand de nieuwe roman van De Jong in de winkels. Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dag Oskar Scheefhoofd. Zit al het bloed weer in je hoofd?
Ik zie de rassen zich echter nog niet massaal zich vermengen. Als het gaat om een keertje neuken met iets exotisch dan is dat geen probleem, maar bij een relatie en kinderen kiest men toch vaak voor het eigen ras.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel we kunnen blijven reizen/mengen. En de welwillendheid van de populatie dit te doen.
Achja, halfbloedjes enzo zijn eigenlijk al eigen ras, zegmaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie de rassen zich echter nog niet massaal zich vermengen. Als het gaat om een keertje neuken met iets exotisch dan is dat geen probleem, maar bij een relatie en kinderen kiest men toch vaak voor het eigen ras.
De meeste individuen willen niet anders. Behalve misschien een paar xenofoben uit dorpjes waar de vader ook vaak de oom en grootvader van dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel we kunnen blijven reizen/mengen. En de welwillendheid van de populatie dit te doen.
Steeds minder hoor, gelukkig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie de rassen zich echter nog niet massaal zich vermengen. Als het gaat om een keertje neuken met iets exotisch dan is dat geen probleem, maar bij een relatie en kinderen kiest men toch vaak voor het eigen ras.
Minder dan vroeger, maar dat heeft met de toegenomen mogelijkheden te maken om te reizen. Maar afgezien van wat tokkiemeisjes zie ik nog niet dat men massaal gaat fokken met andere rassen.quote:
Mijn schoonvader belde er van het weekend al over. Hij ligt al in de winkels.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als het goed is, komt deze maand de nieuwe roman van De Jong in de winkels. Ik ben erg benieuwd.
Ik ken anders genoeg van die Jihad-Berbers die beginnen te schuimbekken als ik over Marokkaanse meisjes begin. Die xenofoben heb je aan beide kanten van de grens, wil ik maar aangeven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste individuen willen niet anders. Behalve misschien een paar xenofoben uit dorpjes waar de vader ook vaak de oom en grootvader van dezelfde persoon zijn.
Ik ga het volgende week weer doen. Nou ja, ander ras, wel mediterraanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Minder dan vroeger, maar dat heeft met de toegenomen mogelijkheden te maken om te reizen. Maar afgezien van wat tokkiemeisjes zie ik nog niet dat men massaal gaat fokken met andere rassen.
Dat bedoel ik, waarom neuk jij Italiaans en niet een volle negerin met van die grote tieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week weer doen. Nou ja, ander ras, wel mediterraan
De overwegende meerderheid heeft anders wel een partner uit eigen oord. Europa is ons oord.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste individuen willen niet anders. Behalve misschien een paar xenofoben uit dorpjes waar de vader ook vaak de oom en grootvader van dezelfde persoon zijn.
Dat weet ik, xenofoben heb je overal. Inteelt ook. Dat is vast niet toevalligquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg van die Jihad-Berbers die beginnen te schuimbekken als ik over Marokkaanse meisjes begin. Die xenofoben heb je aan beide kanten van de grens, wil ik maar aangeven.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef waht het volgende:
[..]
De overwegende meerderheid heeft anders wel een partner uit eigen oord. Europa is ons oord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |