Hetzelfde als wanneer ik met m'n blote voet in een punaise trap. Zo'n distress call begrijpen ze prima, al is het niet op de kattenmanierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
En hoe piep je dan? Zeg je gewoon "piep" of op de hoge manier?
Als ze vliegtuigen gaan vergelijken moet je even roepenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef betyar het volgende:
Zou het "Kijk mij een rijk zijn" en "Ik heb een piemel van 30 cm" zijn begonnen daar?"De rijken" deel 4
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze vliegtuigen gaan vergelijken moet je even roepen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?
Zijn ze nu al zover doorgeschoten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?
Kijk maar even.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze nu al zover doorgeschoten?
The Living Daylights jongen. En The Fugitive. Dan ben je gewoon een heldquote:
Dit was toch jouw manier van vervoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Juffrouw Jannie is wel leuk inderdaad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit was toch jouw manier van vervoer?
[ afbeelding ]Touché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Alhoewel dit natuurlijk de echte kraker is:
Vooral 1:49:00. Take cover! Bring up the PIAT!
Sowieso, wat een bazen spelen erin mee.
Jouw acteerwerk in POL is dramatisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Beter dan Stalingrad. Dramatisch acteerwerk.
Bij premier gezocht deed een meisje mee die jij wel leuk had gevonden denk ik>quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw acteerwerk in POL is dramatisch.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bij premier gezocht deed een meisje mee die jij wel leuk had gevonden denk ik>
Inderdaad, het was realistischer geweest wanneer om het `darmgas van de moeder van Koos` zou zijn gegaan.quote:
VX (O-ethyl S-(2-(diisopropylamino)ethyl) ester van methylphosphonothioinezuur) is een zenuwgas dat tot de organofosfaatesters behoort en zich naast zijn extreem hoge giftigheid vooral kenmerkt door zijn lange persistentie in de grond (2-6 dagen).quote:
Bel de VARA PR-afdeling dan om te vragen naar de naam van dat leuke meisje dat vandaag in Goes(?) wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Mweh, dat is een beetje stalkerig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Bel de VARA PR-afdeling dan om te vragen naar de naam van dat leuke meisje dat vandaag in Goes(?) was
Nee, als je dat een keertje doet is het gewoon impulsiefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, dat is een beetje stalkerig.
Blond, piepstem en een hard hoofd. Ik trok haar slecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Eentje trok ik compleet slecht.
Hmm.. ik zal er over denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als je dat een keertje doet is het gewoon impulsief
Wellicht dat Nikita of Gia nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, wel leuke meid, niet mijn type tho.
Ik heb ze liever wat bitcheriger
"Wat" bitcheriger, geen complete bitchquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht dat Nikita of Gia nog beschikbaar is.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blond, piepstem en een hard hoofd. Ik trok haar slecht.
Best oké onder die laag plamuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Serieus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Wat een CDA-hoofdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |