Inderdaad, het was realistischer geweest wanneer om het `darmgas van de moeder van Koos` zou zijn gegaan.quote:
VX (O-ethyl S-(2-(diisopropylamino)ethyl) ester van methylphosphonothioinezuur) is een zenuwgas dat tot de organofosfaatesters behoort en zich naast zijn extreem hoge giftigheid vooral kenmerkt door zijn lange persistentie in de grond (2-6 dagen).quote:
Bel de VARA PR-afdeling dan om te vragen naar de naam van dat leuke meisje dat vandaag in Goes(?) wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Mweh, dat is een beetje stalkerig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Bel de VARA PR-afdeling dan om te vragen naar de naam van dat leuke meisje dat vandaag in Goes(?) was
Nee, als je dat een keertje doet is het gewoon impulsiefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, dat is een beetje stalkerig.
Blond, piepstem en een hard hoofd. Ik trok haar slecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Eentje trok ik compleet slecht.
Hmm.. ik zal er over denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als je dat een keertje doet is het gewoon impulsief
Wellicht dat Nikita of Gia nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, wel leuke meid, niet mijn type tho.
Ik heb ze liever wat bitcheriger
"Wat" bitcheriger, geen complete bitchquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht dat Nikita of Gia nog beschikbaar is.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blond, piepstem en een hard hoofd. Ik trok haar slecht.
Best oké onder die laag plamuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Serieus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Wat een CDA-hoofdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Ja, die.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Gewoon volpompen, kijken of ze nog zo bitchy zijn nadat je een nieuw grottenstelsel hebt gemaakt in die vagina'tjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
"Wat" bitcheriger, geen complete bitch
Goede premier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet dit figuur?
Ja, best zuur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Serieus.Overigens zijn die VARA wervertjes overal en liegen ze allemaal met 'zodra je lid bent van de VARA mag je gratis naar DWDD enzo'. Onzinnn, mag je sowieso al als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |