Hetzelfde als wanneer ik met m'n blote voet in een punaise trap. Zo'n distress call begrijpen ze prima, al is het niet op de kattenmanierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
En hoe piep je dan? Zeg je gewoon "piep" of op de hoge manier?
Als ze vliegtuigen gaan vergelijken moet je even roepenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef betyar het volgende:
Zou het "Kijk mij een rijk zijn" en "Ik heb een piemel van 30 cm" zijn begonnen daar?"De rijken" deel 4
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze vliegtuigen gaan vergelijken moet je even roepen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?
Zijn ze nu al zover doorgeschoten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlooooooooooooof, ik moest je toch roepen?
Kijk maar even.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze nu al zover doorgeschoten?
The Living Daylights jongen. En The Fugitive. Dan ben je gewoon een heldquote:
Dit was toch jouw manier van vervoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Juffrouw Jannie is wel leuk inderdaad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit was toch jouw manier van vervoer?
[ afbeelding ]Touché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Alhoewel dit natuurlijk de echte kraker is:
Vooral 1:49:00. Take cover! Bring up the PIAT!
Sowieso, wat een bazen spelen erin mee.
Jouw acteerwerk in POL is dramatisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Beter dan Stalingrad. Dramatisch acteerwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |