Nee, dat blijktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk eerder rood, maar heb het nooit gecontroleerd.
IK BEN BLANK, godverdomme.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Marokkaanse jongeren in Amsterdam vinden dat ook mooi.
En de Romeinen stierven allemaal aan loodvergiftiging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef waht het volgende:
In China zijn alleen arme boeren getint. In Victoriaans Engeland desgelijks.
Ik ben het nou eenmaal. Lelijk wit zekfs in de winter.quote:
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
You wish. Ik heb de foto´s gezien die Friek had gepost.
Als je kroeshaar had gehad, dan leek je net op een Surinaamse tienermoeder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij denkt getint omdat Iran. Kortzichtige.
Nu ga je te ver.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je kroeshaar had gehad, dan leek je net op een Surinaamse tienermoeder.
Meer van een zieke, racistische grap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij zwarte piet kan je eigenlijk niet meer spreken van een tint.
Ach het gekerm met Sinterklaas zal we weer niet van de lucht zijn...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef waht het volgende:
[..]
Meer van een zieke, racistische grap.
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben het nou eenmaal. Lelijk wit zekfs in de winter.Maar wel heel snel een mooie kleur van de zon.
Hoe zit het met de scriptie? Belangrijker: komt u naar de meet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Nautilus. het volgende:
Zit ik als een klein kind suikerwafels met slagroom te eten. Nu nog een Donald Duck-pocket.
Ja, zijn inderdaad mooi over het algemeen. Mengelmoesjes ook. Maar soms ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.
Ware schoonheid zit van binnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn over het algemeen heel mooi. En mengelmoesen ook, dus jij vast ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |