Is monkyy jouw vrouwelijke, libertarische kloon?quote:
Daar krijg ik een kick van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Krantenpapier is voldoende, de stukjes van Koos vegen het beste.
Het is in ieder geval een kloon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is monkyy jouw vrouwelijke, libertarische kloon?
Soms.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom je nog weleens in het BD trouwens?
Ja, naast de advertentie van je moeder.quote:
7.3/10quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, naast de advertentie van je moeder.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, naast de advertentie van je moeder.
http://www.at5.nl/artikel(...)en-pvd-a-er-zuidoostquote:Voorzitter PvdA Zuidoost deelt schop uit
Twee leden van de Huurdersvereniging Amsterdam (HA) hebben dinsdag aangifte gedaan tegen de afdelingsvoorzitter van de PvdA in Zuidoost.
Welke vrouwen zijn ons ontvallen die nu als kloon terugkomen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is monkyy jouw vrouwelijke, libertarische kloon?
Ik gebruik altijd een konijn om mijn hol mee af te vegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik gebruik altijd extra zacht vierlaags wc-papier.
VS is vaak afwezig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke vrouwen zijn ons ontvallen die nu als kloon terugkomen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben bijna lid geworden van de VARA.
In mijn stad zaten ze te recruiten.
ER WAS ZO'N LEUK MEISJE BIJ.
MAAR ZE IS 18.EGNWOgnaeriopgmrepagmaejg
En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd.
Dit is er eentje die al een lange, ietwat dubieuze, geschiedenis heeft op FOKquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke vrouwen zijn ons ontvallen die nu als kloon terugkomen?
Net zoals wel meer POLers hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is er eentje die al een lange, ietwat dubieuze, geschiedenis heeft op FOK
Lach maar. Ik vond haar echt leuk.quote:
Was het Ziba?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lach maar. Ik vond haar echt leuk.
Ik schatte haar 16/17 eerlijk gezegd. En waaaah. Als je lid bent van de VARA kun je gratis Pauw en Witteman bijwonen. Als je een keer gaat haal je het geld al uit je lidmaatschap.
Maar ik wil geen Paul de Leeuw, Kassa etc. faciliteren.
Ik haat tieners.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schatte haar 16/17 eerlijk gezegd. En waaaah. Als je lid bent van de VARA kun je gratis Pauw en Witteman bijwonen. Als je een keer gaat haal je het geld al uit je lidmaatschap.
P en W is toch sowieso gratis?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou Robin, nog niet begonnen of ze heeft al gelogen!quote:Op 8 september is Pauw & Witteman weer terug op televisie!
De live uitzending begint om 23.00 uur, u wordt om 22.00 uur verwacht in Studio Plantage in Amsterdam. Minimumleeftijd is 16 jaar. De toegang is gratis inclusief consumptie!
De toegang is volgens mij alleen gratis voor VARA-leden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou Robin, nog niet begonnen of ze heeft al gelogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |