Het is vooral vervelend dat hij een eendimensionale kijk heeft op zaken en niet bereid is buiten zijn eigen belevingswereld te redeneren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die mist net zoals waht een hart maar daarnaast nog een vitaal orgaan ergens tussen de oren
Ha, compliment in de pocket.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die mist net zoals waht een hart maar daarnaast nog een vitaal orgaan ergens tussen de oren
De gemiddelde VVD-stemmer dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend dat hij een eendimensionale kijk heeft op zaken en niet bereid is buiten zijn eigen belevingswereld te redeneren.
Ik herhaalde je eigen stellingquote:
Hij had een klacht over een stuk van jouw hand?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
Net twee keer een oudere Turkse man aan de lijn gehad wiens beheersing van onze mooie taal nogal te wensen overlaat.
Ik ben gelijk verrot.
Toevallig werd ik overladen met complimenten door de beste man, maar hij had tegelijkertijd wat vragen. En die kwamen er wat moeilijk uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij had een klacht over een stuk van jouw hand?
Na een presentatie mijnerzijds deze ochtend had ik te kampen met een postmodernistische Italiaanse Simone de Beauvoir-kloon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
Net twee keer een oudere Turkse man aan de lijn gehad wiens beheersing van onze mooie taal nogal te wensen overlaat.
Ik ben gelijk verrot.
Ah zo, ja als het moeilijk is te begrijpen wat iemand nu precies bedoeld kan dat best vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toevallig werd ik overladen met complimenten door de beste man, maar hij had tegelijkertijd wat vragen. En die kwamen er wat moeilijk uit.
Met heel mijn hart wenste ik dat iets gevat kon melden over Simone de Beauvoir.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Na een presentatie mijnerzijds deze ochtend had ik te kampen met een postmodernistische Italiaanse Simone de Beauvoir-kloon.
Ik heb net twee hamburgers opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat eten jullie nou het liefste op jullie waldkorn? Of zijn jullie meer van de warme panini?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat eten jullie nou het liefste op jullie waldkorn? Of zijn jullie meer van de warme panini?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=320_1349824770
USA USA!
Wat eet jij nou het liefste met je mayonaise? Of ben je meer van de pindasaus?quote:
Niet te brutaal he, kloontje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat eet jij nou het liefste met je mayonaise? Of ben je meer van de pindasaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |