Rust ook copyright opquote:
I know, maar dan kun je de maker een berichtje sturen of je zijn foto mag gebruiken/kopen.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
I know, maar dan kun je de maker een berichtje sturen of je zijn foto mag gebruiken/kopen.
Dan heb ik niets gezegd. Meestal (999 van de 1000) zijn teksten zoals jij in je OP zette (en ik hieronder nog even citeer) een zeer duidelijke aanwijzing dat het voor nop moet. Laat ik het zo zeggen: in de fotografiewereld is een mededeling: "naam wordt vermeldt" of "watermerken en een link naar je website opnemen mag" praktisch synoniem aan: "ik wil er niet voor betalen, het moet gratis".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef Quoi het volgende:
Dat voor niks de zon opgaat zijn trouwens niet mijn woorden. Heb wel wat over voor een mooie foto.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef Quoi het volgende:
Als ik het gebruik, zal je naam uiteraard worden vermeld.
Pak je OV kaart, reis naar Delft en maak met je smartphone een foto en haal die door een vintage-app, het is voor een cover van je presentatie, het hoeft niet op en Abriquote:
Presentatie? Mijn proefschrift!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Pak je OV kaart, reis naar Delft en maak met je smartphone een foto en haal die door een vintage-app, het is voor een cover van je presentatie, het hoeft niet op en Abri
Het blijft tekst met een kaftje eromheenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |