Mensen zijn lid van mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben enkel lid van de VVD, oh en automatisch lid van wat BMW bladen.
Haha. Cool story.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben bijna lid geworden van de VARA.
In mijn stad zaten ze te recruiten.
ER WAS ZO'N LEUK MEISJE BIJ.
MAAR ZE IS 18.EGNWOgnaeriopgmrepagmaejg
En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd.
"Bitterbal Bonanza" dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:45 schreef eriksd het volgende:
Ik ben nog niet lid van de club van 500 van de moeder van Koos.
Is je bips nog schraal van de laatste keer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
Verliefdheid is leuk.
En verraderlijk.
Top he darling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is je bips nog schraal van de laatste keer?
Jammer dat je haar nummer niet hebt, nu kan je ons niet koppelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben bijna lid geworden van de VARA.
In mijn stad zaten ze te recruiten.
ER WAS ZO'N LEUK MEISJE BIJ.
MAAR ZE IS 18.EGNWOgnaeriopgmrepagmaejg
En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat je haar nummer niet hebt, nu kan je ons niet koppelen
Je bent abonnee mijn waarde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben enkel lid van de VVD, oh en automatisch lid van wat BMW bladen.
Berlusconi had de rol van kampcommandant helaas al aan iemand anders beloofd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel in James Bond willen spelen als slechte advocaat ofzo. Het hoofd heb ik er wel voor.
Will it blend?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaawwww
quote:
Katten zetten altijd hun nagels in mij vast, dat vind ik niet prettig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vast wel, maar will it cuddle is voor mij belangrijker.
Ik vind pijn best wel fijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Katten zetten altijd hun nagels in mij vast, dat vind ik niet prettig.
Het kijkt wel een beetje sad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaawwww
Het doet geen pijn, ik vind het gewoon niet prettig. Komt zo'n beestje lief op schoot, krijg je een paar nagels in je poot.quote:
Ah vandaar, aangezien ie 'm niet aflikt zal dit poesje wel niet rechts zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De vinger is dan ook van Mark Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |