Jazeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klassieke concerten, really?
quote:
Gokje: Wagner?quote:
Naar Starbucks met Asma.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ik fantaseerde over het anaal neuken van blonde sletjes?
Ja. Eigenlijk wel iets in die richting. Doen mannen wel vaker, dacht ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ik fantaseerde over het anaal neuken van blonde sletjes?
Mijn moeder wil trouwens ook dat ik meega naar zo'n saai klassiek concert. Staat ze op. No way.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klassieke concerten, really?
Mensen zoals jij hebben daar ook niets te zoeken, daar komen mensen van stand.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn moeder wil trouwens ook dat ik meega naar zo'n saai klassiek concert. Staat ze op. No way.
Vivaldi, Tsjaikovski, Beethoven, Strauss.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, maar niet in avondjurk.
Zoiets had ze moeten doen toen je 14-16 was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn moeder wil trouwens ook dat ik meega naar zo'n saai klassiek concert. Staat ze op. No way.
Oeh, ik hop in bij deze meetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vivaldi, Tsjaikovski, Beethoven, Strauss.
Mensen van stand vind ik op zich wel meevallen moet ik eerlijk zeggon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen zoals jij hebben daar ook niets te zoeken, daar komen mensen van stand.
Vooral Tsjaikovski, lekker bombastisch.quote:
Als het maar geen Bach is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral Tsjaikovski, lekker bombastisch.
Exact. Ook wel toen ik heel wat kleiner was trouwens. Maar ik vind het stom. Ben ik nu aso?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets had ze moeten doen toen je 14-16 was.
Nu is het rijkelijk laat.
Het Zwanenmeer lijkt me wel wat voor jou inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral Tsjaikovski, lekker bombastisch.
1812 overture bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef waht het volgende:
[..]
Het Zwanenmeer lijkt me wel wat voor jou inderdaad.
Het moet niet te lang zijn, maximaal 2 uur, voorkeur eerder 1,5 uur met pauze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik niet denk ik.. Heb niet zo veel met een hele avond klassieke muziek.. Hoewel het diner en de sfeer me niet onwelgevallig zijn..
Neuh, neem haar mee naar een museumpie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Exact. Ook wel toen ik heel wat kleiner was trouwens. Maar ik vind het stom. Ben ik nu aso?
Op zich klopt dat, maar als je zo'mn eigenwijze dochter hebt als ik was..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets had ze moeten doen toen je 14-16 was.
Nu is het rijkelijk laat.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vivaldi, Tsjaikovski, Beethoven, Strauss.
Als er serieus interesse is om eens gezamenlijk naar het Concertgebouw te gaan om een klassiek concert te beluisteren dan sta ik daar open voor.quote:
Oeh, daar vind ik het begin prachtig.quote:
Mijn ook. Maar niks aan. En piano is sowieso heel mooi, doe ik nu ook wel eens als ik zin heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zich klopt dat, maar als je zo'mn eigenwijze dochter hebt als ik was..
Mijn moeder stond op muziekles (piano) en naar klassieke concerten en opera's ed gaan.. De klassieke opvoeding.. Maar ik wou echt NIET. En er is dus ook nooit iets van gekomen...
Dan zou het (theoretisch) een optie kunnen zijn, met dat diner erbij.. Zou dat niet vervelend vinden..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het moet niet te lang zijn, maximaal 2 uur, voorkeur eerder 1,5 uur met pauze.
Als je de leeftijd van VS, GS en mij optelt, is dat dan oud genoeg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou het (theoretisch) een optie kunnen zijn, met dat diner erbij.. Zou dat niet vervelend vinden..
Maar dan wel met een wat oudere man dan jij bent
Drie twintigers zijn leuker dan één zestiger.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou het (theoretisch) een optie kunnen zijn, met dat diner erbij.. Zou dat niet vervelend vinden..
Maar dan wel met een wat oudere man dan jij bent
Nee, dan zijn jullie ietwat TE oudquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je de leeftijd van VS, GS en mij optelt, is dat dan oud genoeg?
Zeg jij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef waht het volgende:
[..]
Drie twintigers zijn leuker dan één zestiger.
Twee keer twee twintigers maken 2 veertigers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef waht het volgende:
[..]
Drie twintigers zijn leuker dan één zestiger.
De kinderen van Betje? Nah, die kennen dat al...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef von_Preussen het volgende:
Is dit misschien iets voor erik?
http://www.concertgebouw.(...)k?path=event%3D30552
Think againquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee keer twee twintigers maken 2 veertigers.
Erik heeft iets met zigeuners, dat is de twist.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kinderen van Betje? Nah, die kennen dat al...
Nu is Whiskers weer aan zet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee keer twee twintigers maken 2 veertigers.
Owh, weer iets dat ik gemist heb dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erik heeft iets met zigeuners, dat is de twist.
Of een keer naar de Royal Albert Hall in Londen naar London Symphonic Orchestra.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef von_Preussen het volgende:
Is dit misschien iets voor erik?
http://www.concertgebouw.(...)k?path=event%3D30552
Vier twintigers zijn 2,5e dertiger.quote:
Griekenland?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Mediterraan en vol passie. En een eigen wil.
Maar totdat wij (GS, jij, ik) onze neuzen en agenda´s die kant op hebben staan zijn we wel heul lang verder. Laten we dan eerst maar eens een avondje Concertgebouw te Amsterdam proberen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of een keer naar de Royal Albert Hall in Londen naar London Symphonic Orchestra.
Welke componist moge dat zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Niet qua niveauquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vier twintigers zijn 2,5e dertiger.
Zegt me niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Er zijn helaas maar vrij weinig goede orkesten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar totdat wij (GS, jij, ik) onze neuzen en agenda´s die kant op hebben staan zijn we wel heul lang verder. Laten we dan eerst maar eens een avondje Concertgebouw te Amsterdam proberen.
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.quote:
Klopt. De gemiddelde studietijd per deelnemer ligt ergens rond de 6 jaarquote:
Schrap dat Mediterraan en je vind er zat in NL, trouwens ook zonder dat je het schraptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Het is een antwoord op deTTquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke componist moge dat zijn?
Also.quote:
No way..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.
Ah!quote:
Zat mooie Marokkaansen en Turksen hier iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schrap dat Mediterraan en je vind er zat in NL, trouwens ook zonder dat je het schrapt
Terwijl ik er 10 op mijn conto hebquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. De gemiddelde studietijd per deelnemer ligt ergens rond de 6 jaar.
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.
De laatste Griek waar ik wat mee uitgespookt heb brak de WC deur open in een club.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zat mooie Marokkaansen en Turksen hier idd
Kennelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De laatste Griek waar ik wat mee uitgespookt heb brak de WC deur open in een club.
Ja homo's zijn vulgair, live with it.
Ik was zo vrij mezelf uit te nodigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?
Om bij mij te komen, hij zat me al wel te versieren de hele avond maar ik was gewoon van plan even zu pinkeln.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?
Assumptions are the mother of all fuck-ups, dus ik wilde de signalen even verifiëren. Maar je bent natuurlijk van harte welkom als je ook interesse hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was zo vrij mezelf uit te nodigen.
Je trekt het gemiddelde omhoog, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terwijl ik er 10 op mijn conto hebMet 3 studies
Maxime Verhagen heeft 12 jaar op z´n conto staan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je trekt het gemiddelde omhoog, ja.
Maar goed, dat zal je bij vrijwel elk mannelijk gezelschap doen, die paar dr.-en nagelaten.
What the...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nadert toch wel perfectie. Jammer van de neptieten verder.
Nou ben ik niet bekend met heren wc's maar sinds wanneer moet je daar deuren openbrken om bij iemand te komen die slechts ff wil pissen??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om bij mij te komen, hij zat me al wel te versieren de hele avond maar ik was gewoon van plan even zu pinkeln.
Maar hij was wel lekker, damn, echt zo'n swimmersbody.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef remlof het volgende:
Nog effe kijken hoe het rode leger de moffen afslacht op History en dan naar bed.
We zullen ooit moeten ontmoeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Assumptions are the mother of all fuck-ups, dus ik wilde de signalen even verifiëren. Maar je bent natuurlijk van harte welkom als je ook interesse hebt.
Ik was aan 't zeiken in een een toilethokje, niet bij een urinoir.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet bekend met heren wc's maar sinds wanneer moet je daar deuren openbrken om bij iemand te komen die slechts ff wil pissen??
Er zijn er hier die gepromoveerd zijn ja? Ok.. Moet je maar zin in hebben..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je trekt het gemiddelde omhoog, ja.
Maar goed, dat zal je bij vrijwel elk mannelijk gezelschap doen, die paar dr.-en nagelaten.
Voor 1 studie jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maxime Verhagen heeft 12 jaar op z´n conto staan?
Je bent verlegen???quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik was aan 't zeiken in een een toilethokje, niet bij een urinoir.
Lijkt me nou niet echt de gemiddelde diner-partner van Whis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maxime Verhagen heeft 12 jaar op z´n conto staan?
Nee, hier niet. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn er hier die gepromoveerd zijn ja? Ok.. Moet je maar zin in hebben..
Nee, maar schijnbaar kom je nooit op herentoiletten, er zijn immers etablissementen waar geen urinoirs zijn.quote:
Ik vind het sowieso nogal een magere agenda eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:49 schreef von_Preussen het volgende:
FAGOT EN CONTRABAS IN DE HOOFDROL
http://www.concertgebouw.(...)l?path=event%3D28154
Het valt mij ook een beetje tegen, mijn vorige bezoek had ik ook al 4 maanden van tevoren geplanned.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal een magere agenda eerlijk gezegd.
Beetje Molly Ringwald....in haar top dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nadert toch wel perfectie. Jammer van de neptieten verder.
Café's ja.. Clubs??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar kom je nooit op herentoiletten, er zijn immers etablissementen waar geen urinoirs zijn.
Op deze jongens ben ik ook geabonneerd, youtube / email / facebook:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:54 schreef Voorschrift het volgende:
Desnoods scheuren we naar Wenen of Berlijn, daar is 't sowieso beter.
Een tank benzine of twee, een hotelkamer, et voila.
Kost geen drol.
Het was in Afrika he schat.quote:
Een heel archief met digitale concerten online te bekijken?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op deze jongens ben ik ook geabonneerd, youtube / email / facebook:
http://www.berliner-philharmoniker.de/en/
Heb ik daar overheen gelezen of heb je dat gewoon niet vermeld schatquote:
Ik vermeld wel vaker iets niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik daar overheen gelezen of heb je dat gewoon niet vermeld schat
Misschien ligt het daaraan danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vermeld wel vaker iets niet.
Efteling?quote:
Maar goed, ik ga tukken, dit is iets om in het achterhoofd te houden en in de toekomst eventueel nader te bespreken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een heel archief met digitale concerten online te bekijken?!
Duitsers.
Goodnight.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga tukken, dit is iets om in het achterhoofd te houden en in de toekomst eventueel nader te bespreken.
Trusten allemaal.
Trustequote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga tukken, dit is iets om in het achterhoofd te houden en in de toekomst eventueel nader te bespreken.
Trusten allemaal.
Inderdaad, hoewel ik de zang mis en wat veel metaal hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
80's muziek door orkesten, iets voor Erik.
Wel prachtig.
Werk jij???quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:00 schreef Drugshond het volgende:
Morgen vergadering....Ziet er leuk uit wat je hebt gemaakt. Maar hoe werkt het ? Kun je een kleine presentatie geven.
Diepe zucht.....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel ik de zang mis en wat veel metaal hoor
Wat maak je dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:00 schreef Drugshond het volgende:
Morgen vergadering....Ziet er leuk uit wat je hebt gemaakt. Maar hoe werkt het ? Kun je een kleine presentatie geven.
Diepe zucht.....
Beide..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja miep/trut (doorhalen wat niet van toepassing is)... al 7 jaar bij dezelfde werkgever.
Niet iedereen hoeft om half acht te beginnen, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide..
Maar je vind het raar dat ik dat dacht? Met nachten doorhalen met pokeren enzo?
In dit geval iets in Excel en wat VBA (gaap). Waarmee we Customer Service gaan aansturen in plaats van andersom.quote:
Ik ook niet, dat doe ik vrijwilligquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft om half acht te beginnen, natuurlijk.
Ja en.... feed my brain. Het is ongeveer hetzelfde als nachten lang gamen (mij ook niet vreemd).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide..
Maar je vind het raar dat ik dat dacht? Met nachten doorhalen met pokeren enzo?
Nah, ik zal altijd meer een rock/metal voorkeur houden vrees ik.. Hoewel ik andere muziek ook prachtig vind...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze dan meer voor je?
De trompetten.
Beetje Kirsten Stewart meets Stacey Rookhuizen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje vreemd hoofd, toch aantrekkelijk.
Een vriend van mij is al een tijdje CSO voor Unilever, maar ik heb geen flauw idee wat het precies betekent. Een soort vertegenwoordiger, tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In dit geval iets in Excel en wat VBA (gaap). Waarmee we Customer Service gaan aansturen in plaats van andersom.
Dat is wel weer een kuddo pluspunt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik zal altijd meer een rock/metal voorkeur houden vrees ik.. Hoewel ik andere muziek ook prachtig vind...
Gewoon zoeken op youtube, het stikt van de orkesten die ook rock en metal doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik zal altijd meer een rock/metal voorkeur houden vrees ik.. Hoewel ik andere muziek ook prachtig vind...
Je mag at mij betreft je leven zo invullen als jij wil, ik ga er echt niet over zeiken... Ik wou slechts onder de aandacht brengen dat het geen vreemde aanname is te denken dat iemand geen werk heeft als hij hele nachten kan pokeren en dat ook doetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en.... feed my brain. Het is ongeveer hetzelfde als nachten lang gamen (mij ook niet vreemd).
Noem het maar een tussenschakel tussen klant en leverancier. Die hieruit het meest gunstige logistieke traject probeert te bepalen. Wij gaan deze veldslag aan en gaan onze eigen spelregels (proberen) op te dringen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een vriend van mij is al een tijdje CSO voor Unilever, maar ik heb geen flauw idee wat het precies betekent. Een soort vertegenwoordiger, toch?
Kan het niet met je oneens zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zuip gewoon veel, en ga muziek luisteren op youtube, en dat hou ik uren vol.
Goede muziek en alcohol, deugden des levens.
Kijk eens aan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel weer een kuddo pluspunt.
Zal ik je een andere aanname geven... ik val buiten het spectrum van 3x de standaard deviatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag at mij betreft je leven zo invullen als jij wil, ik ga er echt niet over zeiken... Ik wou slechts onder de aandacht brengen dat het geen vreemde aanname is te denken dat iemand geen werk heeft als hij hele nachten kan pokeren en dat ook doet
Doe je goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zal ik je een andere aanname geven... ik val buiten het spectrum van 3x de standaard deviatie.
Weet ik wel ergens, maar dank voor de tip!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op youtube, het stikt van de orkesten die ook rock en metal doen.
Saywhut?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben eigenlijk erg blij dat ik een cursus Nederlands doe.
Hear.... ik begin op zijn vroegst om 15:00quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft om half acht te beginnen, natuurlijk.
Kan, ben bijna een jaar Fok!-loos geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan heb je een kort geheugen... Dit had je 1,8 jr geleden ook kunnen bedenken.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik wel ergens, maar dank voor de tip!
Metallica deed bijv. toch ook iets met een orkest (hele cd of juist allen Unforgiven ofzo??
Robin, naar je nest, NU!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben eigenlijk erg blij dat ik een cursus Nederlands doe.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik wel ergens, maar dank voor de tip!
Metallica deed bijv. toch ook iets met een orkest (hele cd of juist allen Unforgiven ofzo??
Ik heb een leuk geheugen... kan heel veel dingen heel makkelijk terughalen. Behalve mijn sleutels die raak ik nog wel eens kwijt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, ben bijna een jaar Fok!-loos geweest
Bij mij is het meestal oldschool 80's en 90's, ofwel volkshoempapa of zoals nu klassiek of neoklassiek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:15 schreef GSbrder het volgende:
Het kan meerdere kanten op gaan, bij mijn youtube-avonturen, VS!
Of ik eindig met eclectic / lounge / dance en rave, van bekende namen naar obscure shit.
Of ik ga via de easy rock naar de hardere variant om uiteindelijk bij metal en andere troep te eindigen.
Of ik blijf hangen in het house, in de jazz of in de klassiek.
What about 20/30/40-ties enzo??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal oldschool 80's en 90's, ofwel volkshoempapa of zoals nu klassiek of neoklassiek.
Kan dit eindeloos draaienquote:
Ik kan op maandagavond naar Soulfly / Slipknot luisteren, op dinsdag naar Vivaldi en Tchaichovsky, of woensdag naar Coltrane, Miles en Cash, op vrijdag naar House en in het weekend vrij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal oldschool 80's en 90's, ofwel volkshoempapa of zoals nu klassiek of neoklassiek.
Electro/lounge/dance/rave/metal/house kan ik niet tegen thuis, verschrikkelijk.
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Politieheli hangt boven mijn hoofd verdomme. Optyfen met dat schijtding,.
Daarvoor is die heli. Het is een chinook om hem met bed en al te kunnen takelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.
Gebeut hiet ook te vaak, en maar rondjes draaien.. Maar er is wel duidelijk iets ad hand dan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Captain Obviousquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.
Geen idee, gelukkigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog geaccepteerde relatiegeschenken nowadays?
Weinig meer hè?
Parfummetje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Weinig meer hè?
Als in, voor een ander bedrijfquote:
Hmm. Ja, dat kan wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, gelukkig
Maar op univ vaak nog flesje wijn
Haal die hupsende kont uit mijn ogen aubquote:
Kan ik toch mooi tegen werkgevers zeggen dat ik Nederlands op vwo-niveau beheers. Hopelijk kan ik nog meer vakken gaan doen.quote:
boobytrap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Weinig meer hè?
Als jij relatiebeheer gaat doen, lijkt me dat hilarischquote:
Heerlijkquote:
Echt, neem een andere UIquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan ik toch mooi tegen werkgevers zeggen dat ik Nederlands op vwo-niveau beheers. Hopelijk kan ik nog meer vakken gaan doen.
Hihi. Ik vind hem zo komisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haal die hupsende kont uit mijn ogen aub
Ach een vrouwelijke getrouwde collega ligt ziek thuis. Krijgt gewoon een vibrator over de post. En van een collega een fruitmandje. Ik ben niet flauw hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij relatiebeheer gaat doen, lijkt me dat hilarisch.
NEEM EEN NIEUWE UIquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi. Ik vind hem zo komisch.
Oh zo. Dat is lastig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als in, voor een ander bedrijf.
Het mag dan wel een vrouw zijn, maar dat ziet ze waarschijnlijk als een avance.
Vieze parfummetjes van 10 euroquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh zo. Dat is lastig.
Voor gewone geschenken geef ik wel vaak parfummetjes. Meeste meisjes vinden het wel prima volgens mij.
Opiumquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vieze parfummetjes van 10 euro![]()
En dan nog, ik hou van hele lichte geuren en dan komt er iemand aanzetten met Poison of zo
VEEEEEEEEL te zwaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel zware vrouwen parfum waar je U tegen zegt.
Maar goed, "mijn" parfum vind je wellicht ook niks, al is het lichtquote:
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vieze parfummetjes van 10 euro![]()
En dan nog, ik hou van hele lichte geuren en dan komt er iemand aanzetten met Poison of zo
Ik heb weinig met chemische luchtjes. Heb ooit van t-shirt gewisseld met een meisje (in een kroeg).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar goed, "mijn" parfum vind je wellicht ook niks, al is het licht
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?
Ok.. Is id authentiekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb weinig met chemische luchtjes. Heb ooit van t-shirt gewisseld met een meisje (in een kroeg).
Hey nu ruik ik je zweet. Succes die hoef ik niet meer te wassen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?
Ach, ach. Ik ga gewoon goed met geld om volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?
Gewoon Chanel Nr 5 geven, zit je meestal wel goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon Chanel geven, zit je meestal wel goed.
Niet bij mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon Chanel geven, zit je meestal wel goed.
No. 5 is beter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.
nr 5 is meer classy, maar ik hoef het echt niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
En hoe hoog is dat zakgeld van Robin eig???
Black/Gold Label.quote:
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.quote:
Is idd zeer klasiek en geliefd, maar zoals ik zei hou ik van lichte geuren..L'eau de parfum van Issey Miyake is mijn ding...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.
Ja, je moet diegene inderdaad goed kennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.
Fris en fruitig bij whisky?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet een fris fruitig single maltje.
Allemaal te zwaar qua geur...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.
Maar voor mensen waar ik niets persoonlijks mee heb, of mensen die simpelweg niet houden van parfum geef ik gewoon geld. Cadeaubonnen vind ik vreselijk.
Ja why not.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fris en fruitig bij whisky?![]()
Ugh.
Het moet lekker droog en stoffig zijn.quote:
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag bijna nooit een geurtje, ik heb nog steeds een verjaardagscadeau van m'n ex die ik gebruik.
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.
Maar op deze school zitten er geen dames en eigenlijk alleen maar IT'ers. Dan denk je al snel: "Waar doe ik het nog voor".
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet lekker droog en stoffig zijn.
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.
Ook een lekker geurtje, schijnt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is te sneu voor woorden maar bij mannen vind ik (mits goede match met lichaamsgeur) Fahrenheit nog steeds![]()
Hence de lichte geuren waar je zelf ook niet meteen high van wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Daarom, heb altijd een flesje bij me voor noodsituaties in m'n aktetas, maar gebruik 't amper.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Ik ben ook vrij,, Ga heerlijk uitslapen en later sportenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Geen idee, ik ken 't niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
VS, Fahrenheit... Te saai voor woorden of lekker mits matcht met lichaamsgeur?
Dan is het vast zwaar ouderwetsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken 't niet.
Ik ben niet zo'n Douglas know-it-all, ik koop gewoon standaard Chanel nr. 5. voor vrouwen en voor mezelf wat ik toevallig lekker vind ruiken als ik 't op m'n pols spuit in de winkel.
Ik ken 't inderdaad niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het vast zwaar ouderwets![]()
[ afbeelding ]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 't inderdaad niet.
Maar bijna ieder geurtje is wel lekker als 't matcht met de persoon, ook qua karakter. Zware overdreven geurtjes kunnen wel leuk zijn, mits 't niet een zak hooi is die 't draagt.
Sterk, maar toch een zachte geur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterk, maar toch een zachte geur.
Zeker als je 't tijdig spuit.
Ieder z'n smaak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mij
Yups...quote:
Geen idee, ik vraag nooit wat ze dragen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is jouw favo geur (voor mannen)?
Dat ken ik weer nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag nooit wat ze dragen.
Zelf heb ik nu Burberry Sport.
Ik heb weinig met geurtjes en al die zooi.quote:
Mij ook niet... Heb nog wel (niet toereikende) bonnen voor zo'n zaakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb weinig met geurtjes en al die zooi.
Je zal me niet snel in een Douglas of wat dan ook aantreffen.
Aardig sterk, voor mijn doen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:17 schreef Voorschrift het volgende:
One Million, droeg een ex van me altijd.
Wel lekker.
CK One.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is jouw favo geur (voor mannen)?
Ongeslachtelijk, toch?quote:
Ik ben ...serieus aan het denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar slapen lijkt me een goed idee nu, ben moe...
Reden : ?! je komt toch anders over. Minder twijfel... Huisje boompje beestje en de geraniums in de fik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, ben bijna een jaar Fok!-loos geweest
Schietpartijtje geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Valt erg mee toch? Volgens mij wordt dat spul juist steeds populairder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.
Van die Drenten die de geur van verbrand turf missen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt erg mee toch? Volgens mij wordt dat spul juist steeds populairder.
haha. ook dat soort spul is grappig voor een keertje maar eigenlijk gaat het nergens meer overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Van die Drenten die de geur van verbrand turf missen.
Wat een boer niet kent vreet hij niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:39 schreef 99.999 het volgende:
Zelf ben ik niet zo van de whisky eigenlijk. Haal dan liever een lekkere fles van Zuydam oid. Wat je van ver haalt is niet altijd lekkerder.
Voor een echt goeie whisky neem ik een pas op de plaats...Open haard en zo. Daar steek ik zelfs een sigaar voor op.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we dat ook weer gehad.
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:24 schreef Auti het volgende:
Dan is er weer de kunst van het parkeren zonder te betalen...
Het bespaart mij toch weer een eurootje of 6, en waar ik moet zijn is vlakbij mijn oude werkgever, en daar kan ik hem gewoon gratis kwijt. Hooguit 10 minuutjes lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.
- Die bekeuring betaal ik ook zonder morren -
Laatste is niet helemaal waar... er zit een incubatietijd tussen versturing en verwerking. Je kunt max 1.2 weken overschrijden voordat je een herinnering krijgt + kostenverhoging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.
- Die bekeuring betaal ik ook zonder morren -
En, heb je een fijne nachtrust gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En, heb je een fijne nachtrust gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben mooi wel een verdachte aangehoudenMooi spul, mooi werk.
-weg-
Snap niet dat boeven zich tegenwoordig voorbereiden op een heli.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef Auti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Snap niet dat boeven zich tegenwoordig voorbereiden op een heli.
Op 10 minuten afstand. Living on the edge!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef Auti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg er nu college overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hartaanvallletje voor alle rechtse boys
Poezie's!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hartaanvallletje voor alle rechtse boys
Nog een hartaanvalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:23 schreef De_Guidance het volgende:
Club van Rome, wat een coole club.
Al Gore, niet te vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog een hartaanval.
Rachel Carson al voorbijgekomen?
Jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog een hartaanval.
Rachel Carson al voorbijgekomen?
De hele geschiedenis van de bewustwording over milieuvervuiling en natuurbehoud is wel interessant. Laat ook altijd wel mooi zien hoe veel van onze (onderhand reeds door drie hartaanvallen getroffen) rechtse boys wel erg in de jaren 60/70 zijn blijven hangen qua redenaties over dit onderwerpquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja
Silent Spring.
Haar beroepsgroep was niet zo blij met haar.
Applaus voor deze kneuzenkermis.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De hele geschiedenis van de bewustwording over milieuvervuiling en natuurbehoud is wel interessant. Laat ook altijd wel mooi zien hoe veel van onze (onderhand reeds door drie hartaanvallen getroffen) rechtse boys wel erg in de jaren 60/70 zijn blijven hangen qua redenaties over dit onderwerp
Jeugdige opgetogenheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef eriksd het volgende:
Hele tram vol kleine kinderen. Rijden we langs een gevel met afbeelding van blote engeltjes, een zon kind:KIJK BLOTE BILLEN. En al die kinderen WHAHAHAHA.
En jij natuurlijk keihard meedoen: WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef eriksd het volgende:
Hele tram vol kleine kinderen. Rijden we langs een gevel met afbeelding van blote engeltjes, een zon kind:KIJK BLOTE BILLEN. En al die kinderen WHAHAHAHA.
Ooit nog eens een serie colleges gevolgd over milieugeschiedenis. Best boeiend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Ik wist alles wel half maar interessant om nu een chronologie te zien.
Ik kan daar wel om lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij natuurlijk keihard meedoen: WHAHAHAHAHA
Die heb ik hier ook nog staan, doe ik ook nauwelijks nog een ruk meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand nog interesse in een x360 met een bunch of games?
Heb er ook nog een berg spellen bijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan, doe ik ook nauwelijks nog een ruk mee
Hangt ervan af welke games en welke prijs daar aanhangt, en of je er vaak op gestampt hebt omdat je niet kan winnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand nog interesse in een x360 met een bunch of games?
Ik ook nog, een stuk of 30quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb er ook nog een berg spellen bij
Forza Horizon lijkt mij nog wel stoer trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |