Daarvoor is die heli. Het is een chinook om hem met bed en al te kunnen takelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.
Gebeut hiet ook te vaak, en maar rondjes draaien.. Maar er is wel duidelijk iets ad hand dan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Politieheli hangt boven mijn hoofd verdomme. Optyfen met dat schijtding,.
Captain Obviousquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.
Geen idee, gelukkigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog geaccepteerde relatiegeschenken nowadays?
Weinig meer hè?
Parfummetje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Weinig meer hè?
Als in, voor een ander bedrijfquote:
Hmm. Ja, dat kan wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, gelukkig
Maar op univ vaak nog flesje wijn
Haal die hupsende kont uit mijn ogen aubquote:
Kan ik toch mooi tegen werkgevers zeggen dat ik Nederlands op vwo-niveau beheers. Hopelijk kan ik nog meer vakken gaan doen.quote:
boobytrap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Weinig meer hè?
Als jij relatiebeheer gaat doen, lijkt me dat hilarischquote:
Heerlijkquote:
Echt, neem een andere UIquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan ik toch mooi tegen werkgevers zeggen dat ik Nederlands op vwo-niveau beheers. Hopelijk kan ik nog meer vakken gaan doen.
Hihi. Ik vind hem zo komisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haal die hupsende kont uit mijn ogen aub
Ach een vrouwelijke getrouwde collega ligt ziek thuis. Krijgt gewoon een vibrator over de post. En van een collega een fruitmandje. Ik ben niet flauw hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij relatiebeheer gaat doen, lijkt me dat hilarisch.
NEEM EEN NIEUWE UIquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi. Ik vind hem zo komisch.
Oh zo. Dat is lastig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als in, voor een ander bedrijf.
Het mag dan wel een vrouw zijn, maar dat ziet ze waarschijnlijk als een avance.
Vieze parfummetjes van 10 euroquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh zo. Dat is lastig.
Voor gewone geschenken geef ik wel vaak parfummetjes. Meeste meisjes vinden het wel prima volgens mij.
Opiumquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vieze parfummetjes van 10 euro![]()
En dan nog, ik hou van hele lichte geuren en dan komt er iemand aanzetten met Poison of zo
VEEEEEEEEL te zwaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel zware vrouwen parfum waar je U tegen zegt.
Maar goed, "mijn" parfum vind je wellicht ook niks, al is het lichtquote:
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vieze parfummetjes van 10 euro![]()
En dan nog, ik hou van hele lichte geuren en dan komt er iemand aanzetten met Poison of zo
Ik heb weinig met chemische luchtjes. Heb ooit van t-shirt gewisseld met een meisje (in een kroeg).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar goed, "mijn" parfum vind je wellicht ook niks, al is het licht
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?
Ok.. Is id authentiekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb weinig met chemische luchtjes. Heb ooit van t-shirt gewisseld met een meisje (in een kroeg).
Hey nu ruik ik je zweet. Succes die hoef ik niet meer te wassen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?
Ach, ach. Ik ga gewoon goed met geld om volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?
Gewoon Chanel Nr 5 geven, zit je meestal wel goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon Chanel geven, zit je meestal wel goed.
Niet bij mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon Chanel geven, zit je meestal wel goed.
No. 5 is beter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.
nr 5 is meer classy, maar ik hoef het echt niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
En hoe hoog is dat zakgeld van Robin eig???
Black/Gold Label.quote:
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.quote:
Is idd zeer klasiek en geliefd, maar zoals ik zei hou ik van lichte geuren..L'eau de parfum van Issey Miyake is mijn ding...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.
Ja, je moet diegene inderdaad goed kennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.
Fris en fruitig bij whisky?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet een fris fruitig single maltje.
Allemaal te zwaar qua geur...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.
Maar voor mensen waar ik niets persoonlijks mee heb, of mensen die simpelweg niet houden van parfum geef ik gewoon geld. Cadeaubonnen vind ik vreselijk.
Ja why not.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fris en fruitig bij whisky?![]()
Ugh.
Het moet lekker droog en stoffig zijn.quote:
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag bijna nooit een geurtje, ik heb nog steeds een verjaardagscadeau van m'n ex die ik gebruik.
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.
Maar op deze school zitten er geen dames en eigenlijk alleen maar IT'ers. Dan denk je al snel: "Waar doe ik het nog voor".
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet lekker droog en stoffig zijn.
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.
Ook een lekker geurtje, schijnt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is te sneu voor woorden maar bij mannen vind ik (mits goede match met lichaamsgeur) Fahrenheit nog steeds![]()
Hence de lichte geuren waar je zelf ook niet meteen high van wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Daarom, heb altijd een flesje bij me voor noodsituaties in m'n aktetas, maar gebruik 't amper.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Ik ben ook vrij,, Ga heerlijk uitslapen en later sportenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Geen idee, ik ken 't niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
VS, Fahrenheit... Te saai voor woorden of lekker mits matcht met lichaamsgeur?
Dan is het vast zwaar ouderwetsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken 't niet.
Ik ben niet zo'n Douglas know-it-all, ik koop gewoon standaard Chanel nr. 5. voor vrouwen en voor mezelf wat ik toevallig lekker vind ruiken als ik 't op m'n pols spuit in de winkel.
Ik ken 't inderdaad niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het vast zwaar ouderwets![]()
[ afbeelding ]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 't inderdaad niet.
Maar bijna ieder geurtje is wel lekker als 't matcht met de persoon, ook qua karakter. Zware overdreven geurtjes kunnen wel leuk zijn, mits 't niet een zak hooi is die 't draagt.
Sterk, maar toch een zachte geur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterk, maar toch een zachte geur.
Zeker als je 't tijdig spuit.
Ieder z'n smaak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |