Daarvoor is die heli. Het is een chinook om hem met bed en al te kunnen takelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.
Gebeut hiet ook te vaak, en maar rondjes draaien.. Maar er is wel duidelijk iets ad hand dan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Politieheli hangt boven mijn hoofd verdomme. Optyfen met dat schijtding,.
Captain Obviousquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.
Geen idee, gelukkigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog geaccepteerde relatiegeschenken nowadays?
Weinig meer hè?
Parfummetje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Weinig meer hè?
Als in, voor een ander bedrijfquote:
Hmm. Ja, dat kan wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, gelukkig
Maar op univ vaak nog flesje wijn
Haal die hupsende kont uit mijn ogen aubquote:
Kan ik toch mooi tegen werkgevers zeggen dat ik Nederlands op vwo-niveau beheers. Hopelijk kan ik nog meer vakken gaan doen.quote:
boobytrap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Weinig meer hè?
Als jij relatiebeheer gaat doen, lijkt me dat hilarischquote:
Heerlijkquote:
Echt, neem een andere UIquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan ik toch mooi tegen werkgevers zeggen dat ik Nederlands op vwo-niveau beheers. Hopelijk kan ik nog meer vakken gaan doen.
Hihi. Ik vind hem zo komisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haal die hupsende kont uit mijn ogen aub
Ach een vrouwelijke getrouwde collega ligt ziek thuis. Krijgt gewoon een vibrator over de post. En van een collega een fruitmandje. Ik ben niet flauw hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij relatiebeheer gaat doen, lijkt me dat hilarisch.
NEEM EEN NIEUWE UIquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi. Ik vind hem zo komisch.
Oh zo. Dat is lastig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als in, voor een ander bedrijf.
Het mag dan wel een vrouw zijn, maar dat ziet ze waarschijnlijk als een avance.
Vieze parfummetjes van 10 euroquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh zo. Dat is lastig.
Voor gewone geschenken geef ik wel vaak parfummetjes. Meeste meisjes vinden het wel prima volgens mij.
Opiumquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vieze parfummetjes van 10 euro![]()
En dan nog, ik hou van hele lichte geuren en dan komt er iemand aanzetten met Poison of zo
VEEEEEEEEL te zwaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel zware vrouwen parfum waar je U tegen zegt.
Maar goed, "mijn" parfum vind je wellicht ook niks, al is het lichtquote:
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vieze parfummetjes van 10 euro![]()
En dan nog, ik hou van hele lichte geuren en dan komt er iemand aanzetten met Poison of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |