Nah, ik zal altijd meer een rock/metal voorkeur houden vrees ik.. Hoewel ik andere muziek ook prachtig vind...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze dan meer voor je?
De trompetten.
Beetje Kirsten Stewart meets Stacey Rookhuizen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje vreemd hoofd, toch aantrekkelijk.
Een vriend van mij is al een tijdje CSO voor Unilever, maar ik heb geen flauw idee wat het precies betekent. Een soort vertegenwoordiger, tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In dit geval iets in Excel en wat VBA (gaap). Waarmee we Customer Service gaan aansturen in plaats van andersom.
Dat is wel weer een kuddo pluspunt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik zal altijd meer een rock/metal voorkeur houden vrees ik.. Hoewel ik andere muziek ook prachtig vind...
Gewoon zoeken op youtube, het stikt van de orkesten die ook rock en metal doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik zal altijd meer een rock/metal voorkeur houden vrees ik.. Hoewel ik andere muziek ook prachtig vind...
Je mag at mij betreft je leven zo invullen als jij wil, ik ga er echt niet over zeiken... Ik wou slechts onder de aandacht brengen dat het geen vreemde aanname is te denken dat iemand geen werk heeft als hij hele nachten kan pokeren en dat ook doetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en.... feed my brain. Het is ongeveer hetzelfde als nachten lang gamen (mij ook niet vreemd).
Noem het maar een tussenschakel tussen klant en leverancier. Die hieruit het meest gunstige logistieke traject probeert te bepalen. Wij gaan deze veldslag aan en gaan onze eigen spelregels (proberen) op te dringen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een vriend van mij is al een tijdje CSO voor Unilever, maar ik heb geen flauw idee wat het precies betekent. Een soort vertegenwoordiger, toch?
Kan het niet met je oneens zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zuip gewoon veel, en ga muziek luisteren op youtube, en dat hou ik uren vol.
Goede muziek en alcohol, deugden des levens.
Kijk eens aan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel weer een kuddo pluspunt.
Zal ik je een andere aanname geven... ik val buiten het spectrum van 3x de standaard deviatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag at mij betreft je leven zo invullen als jij wil, ik ga er echt niet over zeiken... Ik wou slechts onder de aandacht brengen dat het geen vreemde aanname is te denken dat iemand geen werk heeft als hij hele nachten kan pokeren en dat ook doet
Doe je goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zal ik je een andere aanname geven... ik val buiten het spectrum van 3x de standaard deviatie.
Weet ik wel ergens, maar dank voor de tip!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op youtube, het stikt van de orkesten die ook rock en metal doen.
Saywhut?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben eigenlijk erg blij dat ik een cursus Nederlands doe.
Hear.... ik begin op zijn vroegst om 15:00quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft om half acht te beginnen, natuurlijk.
Kan, ben bijna een jaar Fok!-loos geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan heb je een kort geheugen... Dit had je 1,8 jr geleden ook kunnen bedenken.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik wel ergens, maar dank voor de tip!
Metallica deed bijv. toch ook iets met een orkest (hele cd of juist allen Unforgiven ofzo??
Robin, naar je nest, NU!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben eigenlijk erg blij dat ik een cursus Nederlands doe.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik wel ergens, maar dank voor de tip!
Metallica deed bijv. toch ook iets met een orkest (hele cd of juist allen Unforgiven ofzo??
Ik heb een leuk geheugen... kan heel veel dingen heel makkelijk terughalen. Behalve mijn sleutels die raak ik nog wel eens kwijt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, ben bijna een jaar Fok!-loos geweest
Bij mij is het meestal oldschool 80's en 90's, ofwel volkshoempapa of zoals nu klassiek of neoklassiek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:15 schreef GSbrder het volgende:
Het kan meerdere kanten op gaan, bij mijn youtube-avonturen, VS!
Of ik eindig met eclectic / lounge / dance en rave, van bekende namen naar obscure shit.
Of ik ga via de easy rock naar de hardere variant om uiteindelijk bij metal en andere troep te eindigen.
Of ik blijf hangen in het house, in de jazz of in de klassiek.
What about 20/30/40-ties enzo??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal oldschool 80's en 90's, ofwel volkshoempapa of zoals nu klassiek of neoklassiek.
Kan dit eindeloos draaienquote:
Ik kan op maandagavond naar Soulfly / Slipknot luisteren, op dinsdag naar Vivaldi en Tchaichovsky, of woensdag naar Coltrane, Miles en Cash, op vrijdag naar House en in het weekend vrij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal oldschool 80's en 90's, ofwel volkshoempapa of zoals nu klassiek of neoklassiek.
Electro/lounge/dance/rave/metal/house kan ik niet tegen thuis, verschrikkelijk.
Eén ding is zeker: ze komen je niet oppakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Politieheli hangt boven mijn hoofd verdomme. Optyfen met dat schijtding,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |