Ik heb weinig met chemische luchtjes. Heb ooit van t-shirt gewisseld met een meisje (in een kroeg).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar goed, "mijn" parfum vind je wellicht ook niks, al is het licht
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?
Ok.. Is id authentiekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb weinig met chemische luchtjes. Heb ooit van t-shirt gewisseld met een meisje (in een kroeg).
Hey nu ruik ik je zweet. Succes die hoef ik niet meer te wassen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?
Ach, ach. Ik ga gewoon goed met geld om volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een tienertje bent met niet overdreven veel zakgeld?
Gewoon Chanel Nr 5 geven, zit je meestal wel goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik geef uiteraard geen luchtjes van een tientje. Wat denk je wel niet van me?
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon Chanel geven, zit je meestal wel goed.
Niet bij mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon Chanel geven, zit je meestal wel goed.
No. 5 is beter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.
nr 5 is meer classy, maar ik hoef het echt niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. No. 7 of iets dergelijks. Classy.
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
En hoe hoog is dat zakgeld van Robin eig???
Black/Gold Label.quote:
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.quote:
Is idd zeer klasiek en geliefd, maar zoals ik zei hou ik van lichte geuren..L'eau de parfum van Issey Miyake is mijn ding...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.
Ja, je moet diegene inderdaad goed kennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geurtjes zijn over het algemeen toch een slecht idee aangezien het zeer persoonlijk is, dus tenzij je weet wat de persoon draagt zeg ik meestal niet doen. Voor de rest ga ik meestal voor No. 5.
Fris en fruitig bij whisky?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet een fris fruitig single maltje.
Allemaal te zwaar qua geur...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.
Maar voor mensen waar ik niets persoonlijks mee heb, of mensen die simpelweg niet houden van parfum geef ik gewoon geld. Cadeaubonnen vind ik vreselijk.
Ja why not.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fris en fruitig bij whisky?![]()
Ugh.
Het moet lekker droog en stoffig zijn.quote:
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag bijna nooit een geurtje, ik heb nog steeds een verjaardagscadeau van m'n ex die ik gebruik.
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.
Maar op deze school zitten er geen dames en eigenlijk alleen maar IT'ers. Dan denk je al snel: "Waar doe ik het nog voor".
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet lekker droog en stoffig zijn.
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |