Valt erg mee toch? Volgens mij wordt dat spul juist steeds populairder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.
Van die Drenten die de geur van verbrand turf missen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt erg mee toch? Volgens mij wordt dat spul juist steeds populairder.
haha. ook dat soort spul is grappig voor een keertje maar eigenlijk gaat het nergens meer overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Van die Drenten die de geur van verbrand turf missen.
Wat een boer niet kent vreet hij niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:39 schreef 99.999 het volgende:
Zelf ben ik niet zo van de whisky eigenlijk. Haal dan liever een lekkere fles van Zuydam oid. Wat je van ver haalt is niet altijd lekkerder.
Voor een echt goeie whisky neem ik een pas op de plaats...Open haard en zo. Daar steek ik zelfs een sigaar voor op.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we dat ook weer gehad.
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:24 schreef Auti het volgende:
Dan is er weer de kunst van het parkeren zonder te betalen...
Het bespaart mij toch weer een eurootje of 6, en waar ik moet zijn is vlakbij mijn oude werkgever, en daar kan ik hem gewoon gratis kwijt. Hooguit 10 minuutjes lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.
- Die bekeuring betaal ik ook zonder morren -
Laatste is niet helemaal waar... er zit een incubatietijd tussen versturing en verwerking. Je kunt max 1.2 weken overschrijden voordat je een herinnering krijgt + kostenverhoging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.
- Die bekeuring betaal ik ook zonder morren -
En, heb je een fijne nachtrust gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En, heb je een fijne nachtrust gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben mooi wel een verdachte aangehoudenMooi spul, mooi werk.
-weg-
Snap niet dat boeven zich tegenwoordig voorbereiden op een heli.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef Auti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Snap niet dat boeven zich tegenwoordig voorbereiden op een heli.
Op 10 minuten afstand. Living on the edge!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef Auti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg er nu college overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hartaanvallletje voor alle rechtse boys
Poezie's!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hartaanvallletje voor alle rechtse boys
Nog een hartaanvalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:23 schreef De_Guidance het volgende:
Club van Rome, wat een coole club.
Al Gore, niet te vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog een hartaanval.
Rachel Carson al voorbijgekomen?
Jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog een hartaanval.
Rachel Carson al voorbijgekomen?
De hele geschiedenis van de bewustwording over milieuvervuiling en natuurbehoud is wel interessant. Laat ook altijd wel mooi zien hoe veel van onze (onderhand reeds door drie hartaanvallen getroffen) rechtse boys wel erg in de jaren 60/70 zijn blijven hangen qua redenaties over dit onderwerpquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja
Silent Spring.
Haar beroepsgroep was niet zo blij met haar.
Applaus voor deze kneuzenkermis.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De hele geschiedenis van de bewustwording over milieuvervuiling en natuurbehoud is wel interessant. Laat ook altijd wel mooi zien hoe veel van onze (onderhand reeds door drie hartaanvallen getroffen) rechtse boys wel erg in de jaren 60/70 zijn blijven hangen qua redenaties over dit onderwerp
Jeugdige opgetogenheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef eriksd het volgende:
Hele tram vol kleine kinderen. Rijden we langs een gevel met afbeelding van blote engeltjes, een zon kind:KIJK BLOTE BILLEN. En al die kinderen WHAHAHAHA.
En jij natuurlijk keihard meedoen: WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef eriksd het volgende:
Hele tram vol kleine kinderen. Rijden we langs een gevel met afbeelding van blote engeltjes, een zon kind:KIJK BLOTE BILLEN. En al die kinderen WHAHAHAHA.
Ooit nog eens een serie colleges gevolgd over milieugeschiedenis. Best boeiend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Ik wist alles wel half maar interessant om nu een chronologie te zien.
Ik kan daar wel om lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij natuurlijk keihard meedoen: WHAHAHAHAHA
Die heb ik hier ook nog staan, doe ik ook nauwelijks nog een ruk meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand nog interesse in een x360 met een bunch of games?
Heb er ook nog een berg spellen bijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan, doe ik ook nauwelijks nog een ruk mee
Hangt ervan af welke games en welke prijs daar aanhangt, en of je er vaak op gestampt hebt omdat je niet kan winnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand nog interesse in een x360 met een bunch of games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |