Allemaal te zwaar qua geur...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.
Maar voor mensen waar ik niets persoonlijks mee heb, of mensen die simpelweg niet houden van parfum geef ik gewoon geld. Cadeaubonnen vind ik vreselijk.
Ja why not.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fris en fruitig bij whisky?![]()
Ugh.
Het moet lekker droog en stoffig zijn.quote:
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag bijna nooit een geurtje, ik heb nog steeds een verjaardagscadeau van m'n ex die ik gebruik.
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.
Maar op deze school zitten er geen dames en eigenlijk alleen maar IT'ers. Dan denk je al snel: "Waar doe ik het nog voor".
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet lekker droog en stoffig zijn.
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.
Ook een lekker geurtje, schijnt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is te sneu voor woorden maar bij mannen vind ik (mits goede match met lichaamsgeur) Fahrenheit nog steeds![]()
Hence de lichte geuren waar je zelf ook niet meteen high van wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Daarom, heb altijd een flesje bij me voor noodsituaties in m'n aktetas, maar gebruik 't amper.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Ik ben ook vrij,, Ga heerlijk uitslapen en later sportenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Geen idee, ik ken 't niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
VS, Fahrenheit... Te saai voor woorden of lekker mits matcht met lichaamsgeur?
Dan is het vast zwaar ouderwetsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken 't niet.
Ik ben niet zo'n Douglas know-it-all, ik koop gewoon standaard Chanel nr. 5. voor vrouwen en voor mezelf wat ik toevallig lekker vind ruiken als ik 't op m'n pols spuit in de winkel.
Ik ken 't inderdaad niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het vast zwaar ouderwets![]()
[ afbeelding ]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 't inderdaad niet.
Maar bijna ieder geurtje is wel lekker als 't matcht met de persoon, ook qua karakter. Zware overdreven geurtjes kunnen wel leuk zijn, mits 't niet een zak hooi is die 't draagt.
Sterk, maar toch een zachte geur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterk, maar toch een zachte geur.
Zeker als je 't tijdig spuit.
Ieder z'n smaak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mij
Yups...quote:
Geen idee, ik vraag nooit wat ze dragen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is jouw favo geur (voor mannen)?
Dat ken ik weer nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag nooit wat ze dragen.
Zelf heb ik nu Burberry Sport.
Ik heb weinig met geurtjes en al die zooi.quote:
Mij ook niet... Heb nog wel (niet toereikende) bonnen voor zo'n zaakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb weinig met geurtjes en al die zooi.
Je zal me niet snel in een Douglas of wat dan ook aantreffen.
Aardig sterk, voor mijn doen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:17 schreef Voorschrift het volgende:
One Million, droeg een ex van me altijd.
Wel lekker.
CK One.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is jouw favo geur (voor mannen)?
Ongeslachtelijk, toch?quote:
Ik ben ...serieus aan het denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar slapen lijkt me een goed idee nu, ben moe...
Reden : ?! je komt toch anders over. Minder twijfel... Huisje boompje beestje en de geraniums in de fik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, ben bijna een jaar Fok!-loos geweest
Schietpartijtje geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Politieheli hangt boven mijn hoofd verdomme. Optyfen met dat schijtding,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |