Allemaal te zwaar qua geur...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah. Burberry Brit heb ik ook een keer cadeau gedaan. Ook wel een lekkere.
Maar voor mensen waar ik niets persoonlijks mee heb, of mensen die simpelweg niet houden van parfum geef ik gewoon geld. Cadeaubonnen vind ik vreselijk.
Ja why not.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fris en fruitig bij whisky?![]()
Ugh.
Het moet lekker droog en stoffig zijn.quote:
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag bijna nooit een geurtje, ik heb nog steeds een verjaardagscadeau van m'n ex die ik gebruik.
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik af en toe. Op de middelbare school altijd.
Maar op deze school zitten er geen dames en eigenlijk alleen maar IT'ers. Dan denk je al snel: "Waar doe ik het nog voor".
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet lekker droog en stoffig zijn.
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet altijd. Een single malt is ook wel eens lekker op zijn tijd (als je de rest van de avond niet door de shredder wilt gooien)
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 't wel lekker op dates en dergelijke, maar mannen die altijd zo'n overdreven geurtje dragen vind ik vaak douchebags.
Ook een lekker geurtje, schijnt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is te sneu voor woorden maar bij mannen vind ik (mits goede match met lichaamsgeur) Fahrenheit nog steeds![]()
Hence de lichte geuren waar je zelf ook niet meteen high van wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Daarom, heb altijd een flesje bij me voor noodsituaties in m'n aktetas, maar gebruik 't amper.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Gewoon dat je het wel ruikt, maar dat het niet overheerst. Anders is het al snel too much.
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Ik ben ook vrij,, Ga heerlijk uitslapen en later sportenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:49 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh. Ik ga pitten en morgen heb ik vrij.
Geen idee, ik ken 't niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
VS, Fahrenheit... Te saai voor woorden of lekker mits matcht met lichaamsgeur?
Dan is het vast zwaar ouderwetsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken 't niet.
Ik ben niet zo'n Douglas know-it-all, ik koop gewoon standaard Chanel nr. 5. voor vrouwen en voor mezelf wat ik toevallig lekker vind ruiken als ik 't op m'n pols spuit in de winkel.
Ik ken 't inderdaad niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het vast zwaar ouderwets![]()
[ afbeelding ]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 't inderdaad niet.
Maar bijna ieder geurtje is wel lekker als 't matcht met de persoon, ook qua karakter. Zware overdreven geurtjes kunnen wel leuk zijn, mits 't niet een zak hooi is die 't draagt.
Sterk, maar toch een zachte geur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit wat in... Vaak... Mij past Chanel no 5 niet, ik vind het te sterk..
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterk, maar toch een zachte geur.
Zeker als je 't tijdig spuit.
Ieder z'n smaak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het, is warm en klassiek.. Maar toch echt NIET voor mij
Yups...quote:
Geen idee, ik vraag nooit wat ze dragen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is jouw favo geur (voor mannen)?
Dat ken ik weer nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag nooit wat ze dragen.
Zelf heb ik nu Burberry Sport.
Ik heb weinig met geurtjes en al die zooi.quote:
Mij ook niet... Heb nog wel (niet toereikende) bonnen voor zo'n zaakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb weinig met geurtjes en al die zooi.
Je zal me niet snel in een Douglas of wat dan ook aantreffen.
Aardig sterk, voor mijn doen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:17 schreef Voorschrift het volgende:
One Million, droeg een ex van me altijd.
Wel lekker.
CK One.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is jouw favo geur (voor mannen)?
Ongeslachtelijk, toch?quote:
Ik ben ...serieus aan het denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar slapen lijkt me een goed idee nu, ben moe...
Reden : ?! je komt toch anders over. Minder twijfel... Huisje boompje beestje en de geraniums in de fik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, ben bijna een jaar Fok!-loos geweest
Schietpartijtje geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:18 schreef eriksd het volgende:
Politieheli hangt boven mijn hoofd verdomme. Optyfen met dat schijtding,.
Valt erg mee toch? Volgens mij wordt dat spul juist steeds populairder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.
Van die Drenten die de geur van verbrand turf missen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt erg mee toch? Volgens mij wordt dat spul juist steeds populairder.
haha. ook dat soort spul is grappig voor een keertje maar eigenlijk gaat het nergens meer overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Van die Drenten die de geur van verbrand turf missen.
Wat een boer niet kent vreet hij niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:39 schreef 99.999 het volgende:
Zelf ben ik niet zo van de whisky eigenlijk. Haal dan liever een lekkere fles van Zuydam oid. Wat je van ver haalt is niet altijd lekkerder.
Voor een echt goeie whisky neem ik een pas op de plaats...Open haard en zo. Daar steek ik zelfs een sigaar voor op.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn mannen die pure whisky drinken sowieso een uitstervend ras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we dat ook weer gehad.
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:24 schreef Auti het volgende:
Dan is er weer de kunst van het parkeren zonder te betalen...
Het bespaart mij toch weer een eurootje of 6, en waar ik moet zijn is vlakbij mijn oude werkgever, en daar kan ik hem gewoon gratis kwijt. Hooguit 10 minuutjes lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.
- Die bekeuring betaal ik ook zonder morren -
Laatste is niet helemaal waar... er zit een incubatietijd tussen versturing en verwerking. Je kunt max 1.2 weken overschrijden voordat je een herinnering krijgt + kostenverhoging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is idd kunst.... doe ik ook altijd. Vaak lukt het soms ook niet.
- Die bekeuring betaal ik ook zonder morren -
En, heb je een fijne nachtrust gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En, heb je een fijne nachtrust gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben mooi wel een verdachte aangehoudenMooi spul, mooi werk.
-weg-
Snap niet dat boeven zich tegenwoordig voorbereiden op een heli.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef Auti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Snap niet dat boeven zich tegenwoordig voorbereiden op een heli.
Op 10 minuten afstand. Living on the edge!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:41 schreef Auti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg er nu college overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hartaanvallletje voor alle rechtse boys
Poezie's!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hartaanvallletje voor alle rechtse boys
Nog een hartaanvalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:23 schreef De_Guidance het volgende:
Club van Rome, wat een coole club.
Al Gore, niet te vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog een hartaanval.
Rachel Carson al voorbijgekomen?
Jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog een hartaanval.
Rachel Carson al voorbijgekomen?
De hele geschiedenis van de bewustwording over milieuvervuiling en natuurbehoud is wel interessant. Laat ook altijd wel mooi zien hoe veel van onze (onderhand reeds door drie hartaanvallen getroffen) rechtse boys wel erg in de jaren 60/70 zijn blijven hangen qua redenaties over dit onderwerpquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja
Silent Spring.
Haar beroepsgroep was niet zo blij met haar.
Applaus voor deze kneuzenkermis.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De hele geschiedenis van de bewustwording over milieuvervuiling en natuurbehoud is wel interessant. Laat ook altijd wel mooi zien hoe veel van onze (onderhand reeds door drie hartaanvallen getroffen) rechtse boys wel erg in de jaren 60/70 zijn blijven hangen qua redenaties over dit onderwerp
Jeugdige opgetogenheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef eriksd het volgende:
Hele tram vol kleine kinderen. Rijden we langs een gevel met afbeelding van blote engeltjes, een zon kind:KIJK BLOTE BILLEN. En al die kinderen WHAHAHAHA.
En jij natuurlijk keihard meedoen: WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef eriksd het volgende:
Hele tram vol kleine kinderen. Rijden we langs een gevel met afbeelding van blote engeltjes, een zon kind:KIJK BLOTE BILLEN. En al die kinderen WHAHAHAHA.
Ooit nog eens een serie colleges gevolgd over milieugeschiedenis. Best boeiend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Ik wist alles wel half maar interessant om nu een chronologie te zien.
Ik kan daar wel om lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij natuurlijk keihard meedoen: WHAHAHAHAHA
Die heb ik hier ook nog staan, doe ik ook nauwelijks nog een ruk meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand nog interesse in een x360 met een bunch of games?
Heb er ook nog een berg spellen bijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan, doe ik ook nauwelijks nog een ruk mee
Hangt ervan af welke games en welke prijs daar aanhangt, en of je er vaak op gestampt hebt omdat je niet kan winnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand nog interesse in een x360 met een bunch of games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |