Het valt mij ook een beetje tegen, mijn vorige bezoek had ik ook al 4 maanden van tevoren geplanned.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal een magere agenda eerlijk gezegd.
Beetje Molly Ringwald....in haar top dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nadert toch wel perfectie. Jammer van de neptieten verder.
Café's ja.. Clubs??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar kom je nooit op herentoiletten, er zijn immers etablissementen waar geen urinoirs zijn.
Op deze jongens ben ik ook geabonneerd, youtube / email / facebook:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:54 schreef Voorschrift het volgende:
Desnoods scheuren we naar Wenen of Berlijn, daar is 't sowieso beter.
Een tank benzine of twee, een hotelkamer, et voila.
Kost geen drol.
Het was in Afrika he schat.quote:
Een heel archief met digitale concerten online te bekijken?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op deze jongens ben ik ook geabonneerd, youtube / email / facebook:
http://www.berliner-philharmoniker.de/en/
Heb ik daar overheen gelezen of heb je dat gewoon niet vermeld schatquote:
Ik vermeld wel vaker iets niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik daar overheen gelezen of heb je dat gewoon niet vermeld schat
Misschien ligt het daaraan danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vermeld wel vaker iets niet.
Efteling?quote:
Maar goed, ik ga tukken, dit is iets om in het achterhoofd te houden en in de toekomst eventueel nader te bespreken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een heel archief met digitale concerten online te bekijken?!
Duitsers.
Goodnight.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga tukken, dit is iets om in het achterhoofd te houden en in de toekomst eventueel nader te bespreken.
Trusten allemaal.
Trustequote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga tukken, dit is iets om in het achterhoofd te houden en in de toekomst eventueel nader te bespreken.
Trusten allemaal.
Inderdaad, hoewel ik de zang mis en wat veel metaal hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
80's muziek door orkesten, iets voor Erik.
Wel prachtig.
Werk jij???quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:00 schreef Drugshond het volgende:
Morgen vergadering....Ziet er leuk uit wat je hebt gemaakt. Maar hoe werkt het ? Kun je een kleine presentatie geven.
Diepe zucht.....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel ik de zang mis en wat veel metaal hoor
Wat maak je dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:00 schreef Drugshond het volgende:
Morgen vergadering....Ziet er leuk uit wat je hebt gemaakt. Maar hoe werkt het ? Kun je een kleine presentatie geven.
Diepe zucht.....
Beide..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja miep/trut (doorhalen wat niet van toepassing is)... al 7 jaar bij dezelfde werkgever.
Niet iedereen hoeft om half acht te beginnen, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide..
Maar je vind het raar dat ik dat dacht? Met nachten doorhalen met pokeren enzo?
In dit geval iets in Excel en wat VBA (gaap). Waarmee we Customer Service gaan aansturen in plaats van andersom.quote:
Ik ook niet, dat doe ik vrijwilligquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft om half acht te beginnen, natuurlijk.
Ja en.... feed my brain. Het is ongeveer hetzelfde als nachten lang gamen (mij ook niet vreemd).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide..
Maar je vind het raar dat ik dat dacht? Met nachten doorhalen met pokeren enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |