Er zijn helaas maar vrij weinig goede orkesten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar totdat wij (GS, jij, ik) onze neuzen en agenda´s die kant op hebben staan zijn we wel heul lang verder. Laten we dan eerst maar eens een avondje Concertgebouw te Amsterdam proberen.
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.quote:
Klopt. De gemiddelde studietijd per deelnemer ligt ergens rond de 6 jaarquote:
Schrap dat Mediterraan en je vind er zat in NL, trouwens ook zonder dat je het schraptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Mediterraan en vol passie. En een eigen wil.
Het is een antwoord op deTTquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke componist moge dat zijn?
Also.quote:
No way..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.
Ah!quote:
Zat mooie Marokkaansen en Turksen hier iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schrap dat Mediterraan en je vind er zat in NL, trouwens ook zonder dat je het schrapt
Terwijl ik er 10 op mijn conto hebquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. De gemiddelde studietijd per deelnemer ligt ergens rond de 6 jaar.
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.
De laatste Griek waar ik wat mee uitgespookt heb brak de WC deur open in een club.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zat mooie Marokkaansen en Turksen hier idd
Kennelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De laatste Griek waar ik wat mee uitgespookt heb brak de WC deur open in een club.
Ja homo's zijn vulgair, live with it.
Ik was zo vrij mezelf uit te nodigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?
Om bij mij te komen, hij zat me al wel te versieren de hele avond maar ik was gewoon van plan even zu pinkeln.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?
Assumptions are the mother of all fuck-ups, dus ik wilde de signalen even verifiëren. Maar je bent natuurlijk van harte welkom als je ook interesse hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was zo vrij mezelf uit te nodigen.
Je trekt het gemiddelde omhoog, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terwijl ik er 10 op mijn conto hebMet 3 studies
Maxime Verhagen heeft 12 jaar op z´n conto staan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je trekt het gemiddelde omhoog, ja.
Maar goed, dat zal je bij vrijwel elk mannelijk gezelschap doen, die paar dr.-en nagelaten.
What the...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nadert toch wel perfectie. Jammer van de neptieten verder.
Nou ben ik niet bekend met heren wc's maar sinds wanneer moet je daar deuren openbrken om bij iemand te komen die slechts ff wil pissen??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om bij mij te komen, hij zat me al wel te versieren de hele avond maar ik was gewoon van plan even zu pinkeln.
Maar hij was wel lekker, damn, echt zo'n swimmersbody.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef remlof het volgende:
Nog effe kijken hoe het rode leger de moffen afslacht op History en dan naar bed.
We zullen ooit moeten ontmoeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Assumptions are the mother of all fuck-ups, dus ik wilde de signalen even verifiëren. Maar je bent natuurlijk van harte welkom als je ook interesse hebt.
Ik was aan 't zeiken in een een toilethokje, niet bij een urinoir.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet bekend met heren wc's maar sinds wanneer moet je daar deuren openbrken om bij iemand te komen die slechts ff wil pissen??
Er zijn er hier die gepromoveerd zijn ja? Ok.. Moet je maar zin in hebben..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je trekt het gemiddelde omhoog, ja.
Maar goed, dat zal je bij vrijwel elk mannelijk gezelschap doen, die paar dr.-en nagelaten.
Voor 1 studie jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maxime Verhagen heeft 12 jaar op z´n conto staan?
Je bent verlegen???quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik was aan 't zeiken in een een toilethokje, niet bij een urinoir.
Lijkt me nou niet echt de gemiddelde diner-partner van Whis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maxime Verhagen heeft 12 jaar op z´n conto staan?
Nee, hier niet. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn er hier die gepromoveerd zijn ja? Ok.. Moet je maar zin in hebben..
Nee, maar schijnbaar kom je nooit op herentoiletten, er zijn immers etablissementen waar geen urinoirs zijn.quote:
Ik vind het sowieso nogal een magere agenda eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:49 schreef von_Preussen het volgende:
FAGOT EN CONTRABAS IN DE HOOFDROL
http://www.concertgebouw.(...)l?path=event%3D28154
Het valt mij ook een beetje tegen, mijn vorige bezoek had ik ook al 4 maanden van tevoren geplanned.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal een magere agenda eerlijk gezegd.
Beetje Molly Ringwald....in haar top dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nadert toch wel perfectie. Jammer van de neptieten verder.
Café's ja.. Clubs??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar kom je nooit op herentoiletten, er zijn immers etablissementen waar geen urinoirs zijn.
Op deze jongens ben ik ook geabonneerd, youtube / email / facebook:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:54 schreef Voorschrift het volgende:
Desnoods scheuren we naar Wenen of Berlijn, daar is 't sowieso beter.
Een tank benzine of twee, een hotelkamer, et voila.
Kost geen drol.
Het was in Afrika he schat.quote:
Een heel archief met digitale concerten online te bekijken?!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op deze jongens ben ik ook geabonneerd, youtube / email / facebook:
http://www.berliner-philharmoniker.de/en/
Heb ik daar overheen gelezen of heb je dat gewoon niet vermeld schatquote:
Ik vermeld wel vaker iets niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik daar overheen gelezen of heb je dat gewoon niet vermeld schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |