quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vivaldi, Tsjaikovski, Beethoven, Strauss.
Als er serieus interesse is om eens gezamenlijk naar het Concertgebouw te gaan om een klassiek concert te beluisteren dan sta ik daar open voor.quote:
Oeh, daar vind ik het begin prachtig.quote:
Mijn ook. Maar niks aan. En piano is sowieso heel mooi, doe ik nu ook wel eens als ik zin heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zich klopt dat, maar als je zo'mn eigenwijze dochter hebt als ik was..
Mijn moeder stond op muziekles (piano) en naar klassieke concerten en opera's ed gaan.. De klassieke opvoeding.. Maar ik wou echt NIET. En er is dus ook nooit iets van gekomen...
Dan zou het (theoretisch) een optie kunnen zijn, met dat diner erbij.. Zou dat niet vervelend vinden..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het moet niet te lang zijn, maximaal 2 uur, voorkeur eerder 1,5 uur met pauze.
Als je de leeftijd van VS, GS en mij optelt, is dat dan oud genoeg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou het (theoretisch) een optie kunnen zijn, met dat diner erbij.. Zou dat niet vervelend vinden..
Maar dan wel met een wat oudere man dan jij bent
Drie twintigers zijn leuker dan één zestiger.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou het (theoretisch) een optie kunnen zijn, met dat diner erbij.. Zou dat niet vervelend vinden..
Maar dan wel met een wat oudere man dan jij bent
Nee, dan zijn jullie ietwat TE oudquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je de leeftijd van VS, GS en mij optelt, is dat dan oud genoeg?
Zeg jij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef waht het volgende:
[..]
Drie twintigers zijn leuker dan één zestiger.
Twee keer twee twintigers maken 2 veertigers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:36 schreef waht het volgende:
[..]
Drie twintigers zijn leuker dan één zestiger.
De kinderen van Betje? Nah, die kennen dat al...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef von_Preussen het volgende:
Is dit misschien iets voor erik?
http://www.concertgebouw.(...)k?path=event%3D30552
Think againquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee keer twee twintigers maken 2 veertigers.
Erik heeft iets met zigeuners, dat is de twist.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kinderen van Betje? Nah, die kennen dat al...
Nu is Whiskers weer aan zet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee keer twee twintigers maken 2 veertigers.
Owh, weer iets dat ik gemist heb dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erik heeft iets met zigeuners, dat is de twist.
Of een keer naar de Royal Albert Hall in Londen naar London Symphonic Orchestra.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:37 schreef von_Preussen het volgende:
Is dit misschien iets voor erik?
http://www.concertgebouw.(...)k?path=event%3D30552
Vier twintigers zijn 2,5e dertiger.quote:
Griekenland?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Mediterraan en vol passie. En een eigen wil.
Maar totdat wij (GS, jij, ik) onze neuzen en agenda´s die kant op hebben staan zijn we wel heul lang verder. Laten we dan eerst maar eens een avondje Concertgebouw te Amsterdam proberen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of een keer naar de Royal Albert Hall in Londen naar London Symphonic Orchestra.
Welke componist moge dat zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Niet qua niveauquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vier twintigers zijn 2,5e dertiger.
Zegt me niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |