Er zijn helaas maar vrij weinig goede orkesten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar totdat wij (GS, jij, ik) onze neuzen en agenda´s die kant op hebben staan zijn we wel heul lang verder. Laten we dan eerst maar eens een avondje Concertgebouw te Amsterdam proberen.
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.quote:
Klopt. De gemiddelde studietijd per deelnemer ligt ergens rond de 6 jaarquote:
Schrap dat Mediterraan en je vind er zat in NL, trouwens ook zonder dat je het schraptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
Mediterraan en vol passie. En een eigen wil.
Het is een antwoord op deTTquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke componist moge dat zijn?
Also.quote:
No way..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.
Ah!quote:
Zat mooie Marokkaansen en Turksen hier iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schrap dat Mediterraan en je vind er zat in NL, trouwens ook zonder dat je het schrapt
Terwijl ik er 10 op mijn conto hebquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. De gemiddelde studietijd per deelnemer ligt ergens rond de 6 jaar.
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Met het regelen van vervoer voor vijf richting het Concertgebouw.
De laatste Griek waar ik wat mee uitgespookt heb brak de WC deur open in een club.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zat mooie Marokkaansen en Turksen hier idd
Kennelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De laatste Griek waar ik wat mee uitgespookt heb brak de WC deur open in een club.
Ja homo's zijn vulgair, live with it.
Ik was zo vrij mezelf uit te nodigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS, GS, Whiskers, ik en.....jij?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?
Om bij mij te komen, hij zat me al wel te versieren de hele avond maar ik was gewoon van plan even zu pinkeln.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om bij jou te komen of om bij je weg te komen?
Assumptions are the mother of all fuck-ups, dus ik wilde de signalen even verifiëren. Maar je bent natuurlijk van harte welkom als je ook interesse hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:45 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was zo vrij mezelf uit te nodigen.
Je trekt het gemiddelde omhoog, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terwijl ik er 10 op mijn conto hebMet 3 studies
Maxime Verhagen heeft 12 jaar op z´n conto staan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je trekt het gemiddelde omhoog, ja.
Maar goed, dat zal je bij vrijwel elk mannelijk gezelschap doen, die paar dr.-en nagelaten.
What the...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nadert toch wel perfectie. Jammer van de neptieten verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |