quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
Dit is voor mij het pol nummer:
Aan het boord van het ruimteschip de SC'ers, die lelijke aliens zijn de trollen van NWS die sporadisch langskomen.
Voor mij is het dit nummer:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
Dit is voor mij het pol nummer:
Aan het boord van het ruimteschip de SC'ers, die lelijke aliens zijn de trollen van NWS die sporadisch langskomen.
Zijn vrouw is wel een type voor jou. Knuffelbaar. Vooral knuffelbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde dans als die van Zanger Rinus?
Ik dacht aan PSY.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde dans als die van Zanger Rinus?
Ho, ho, hij zoekt ook niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zijn vrouw is wel een type voor jou. Knuffelbaar. Vooral knuffelbaar.
Zijn vrouw doet mij denken aan jouw moeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zijn vrouw is wel een type voor jou. Knuffelbaar. Vooral knuffelbaar.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Ik ga hem oefenen. Als iedereen dat nou dat doet, kunnen we zaterdag een flashmob organiseren.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Ik ga hem oefenen. Als iedereen dat nou dat doet, kunnen we zaterdag een flashmob organiseren.
Neem nog een fristi anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Maar je krijgt a,lleen wat je zelf ook hebt.
Daarom zul jij ook eindigen met iemand uit NWS.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Maar je krijgt a,lleen wat je zelf ook hebt.
Ik heb altijd mensen die boos worden op mij als ik post in NWS.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom zul jij ook eindigen met iemand uit NWS.
Dat klopt, maar weinig vrouwen voldoen in hun 20er jaren aan dat ideaal, helaas. Maar ik heb altijd al een voorkeur voor vrouwen van begin 30 gehad.quote:
Daar gaan uw pandapuntenquote:
Niet om rot te doen, maar je denkt toch niet écht dat alleen mensen in de POL SC niveau hebben?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wel heel grofquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is op geheel fok zo theemuts.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb altijd mensen die boos worden op mij als ik post in NWS.
Heb jij het nu over OUD?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet om rot te doen, maar je denkt toch niet écht dat alleen mensen in de POL SC niveau hebben?![]()
Wat lief
Welnee, niet nu.quote:
Altijd NWS. En polsc maar dan privé.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is op geheel fok zo theemuts.
We staan gelijk in deze epische battle.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, niet nu.
Sinds gisteren al niet meer dus ik heb weer 'n punt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet om rot te doen, maar je denkt toch niet écht dat alleen mensen in de POL SC niveau hebben?![]()
Wat lief
Definieer niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lief
Doe nou niet.quote:
Jij hebt wel wat met autisten. Vast omdat jij denkt dat die gemakkelijker te domineren zijn, na jou teleurstellende ervaringen in de pogingen POL te domineren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ziba het volgende:
Oh, en R&P als het gaat om oude mannen met tieners en relaties. Of autisten. Of gepeste mensen.
Dan heb je toch 0 punten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, niet nu.
Sinds gisteren al niet meer dus ik heb weer 'n punt.
Weet niet?quote:
Ben je nu aan het flirten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar weinig vrouwen voldoen in hun 20er jaren aan dat ideaal, helaas. Maar ik heb altijd al een voorkeur voor vrouwen van begin 30 gehad.
Nice.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook 0. Als je gisteren seks hebt gehad heb je 0.
Autisten zijn eng.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met autisten. Vast omdat jij denkt dat die gemakkelijker te domineren zijn, na jou teleurstellende ervaringen in de pogingen POL te domineren.
Geen idee, heb geen kinderenquote:
Haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/
Ja, hij is echt
quote:Gemiddeld hebben studenten 9,5 Pandapunten.
Niet-studenten hebben er gemiddeld 3,4.
En als je straks een week geen seks hebt heb je 1. Of jij bent geen student? Dan tel je in maanden. Volgens mij.quote:
Drie dagen per jaar vruchtbaar? Hoe leven die beesten in hemelsnaam nog steeds?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/
Ja, hij is echt
Ik ben geen student.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
En als je straks een week geen seks hebt heb je 1. Of jij bent geen student? Dan tel je in maanden. Volgens mij.
Hoezo? Ik vind van zulke oppervlakkige theemutsen gewoon strontvervelend, alleen maar te gebruiken om je sperma in te lozen. En het is mij opgevallen dat met een toenemende leeftijd er wel wat meer diepgang te vinden valt, hoewel het overgrote deel natuurlijk van theemuts naar Vinuxmuts evolueert.quote:
Owh, zei ik iets politiek incorrects?quote:
De gereformeerden van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef TitusPullo het volgende:
Je kijkt terug in de tijd, als je naar ze kijkt
Ja ze zijn doorgaans, antediluviaans
Sorry als ik overdrijf, steeds als ik op zondag kijk
Zie ik dat hun site gesloten is,
Omdat de sabbat heilig is
[ afbeelding ]
Lees wel even de bijsluiter:quote:
Studenten dus 9,5 week, niet-studenten dus 15 - 20 weken.quote:Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
Ik vind ze echt eng. Merk het ook altijd meteen want zijn toch anders en dan ben ik weg. Met wapens nog gekker gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vooral als ze met wapens rondlopen, zoals ik komend weekend weer ga doen.
En autistische efebofielen die vroeger gepest zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ziba het volgende:
Oh, en R&P als het gaat om oude mannen met tieners en relaties. Of autisten. Of gepeste mensen.
9.5 week is gemiddeld voor studenten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lees wel even de bijsluiter:
[..]
Studenten dus 9,5 week, niet-studenten dus 15 weken.
Dus jij zou nooit op een meet komen als je weet dat ik kom?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind ze echt eng. Merk het ook altijd meteen want zijn toch anders en dan ben ik weg. Met wapens nog gekker gewoon.
Mwah, er zijn ook mensenvrouwtjes die zo frigide als een panda zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef waht het volgende:
[..]
Drie dagen per jaar vruchtbaar? Hoe leven die beesten in hemelsnaam nog steeds?
Haha, daar kan ik wel een hele denigrerende tekst over schrijven. En dan wordt iedereen uit R&P boos.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En autistische efebofielen die vroeger gepest zijn?
Studenten hebben dan ook niet het gemak van een plantsoen of snelwegparkeerplaats waar de neukertjes klaarliggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
9.5 week is gemiddeld voor studenten?
Mijn God, hoe kansloos, om nog te zwijgen over 15 fucking hele weken voor niet-studenten.
Wij ook niet, dan kan je ieder uur wel aan de slag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
<
[..]
Studenten hebben dan ook niet het gemak van een plantsoen of snelwegparkeerplaats waar de neukertjes klaarliggen.
Serieus, voor hetero's is het een hele kunst booty te scoren als single man in een mannenstad als Delft of Eindhoven. Daar gaan dan 3 maanden paringsdans aan vooraf, voordat je zo'n gazonnetje mag aanharken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
9.5 week is gemiddeld voor studenten?
Mijn God, hoe kansloos, om nog te zwijgen over 15 fucking hele weken voor niet-studenten.
Efebofielen, erik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En autistische efebofielen die vroeger gepest zijn?
Jawel. Niet alle autisten zijn hetzelfde ofzo, wil niet lullig zijn nu. Maar ik weet niet, heb het er niet zo op na een rare ervaring zegmaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij zou nooit op een meet komen als je weet dat ik kom?
Ik heb medelijden met jullie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus, voor hetero's is het een hele kunst booty te scoren als single man in een mannenstad als Delft of Eindhoven. Daar gaan dan 3 maanden paringsdans aan vooraf, voordat je zo'n gazonnetje mag aanharken.
Owh sorry, had niet door dat je nu wel serieus was, excusesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind van zulke oppervlakkige theemutsen gewoon strontvervelend, alleen maar te gebruiken om je sperma in te lozen. En het is mij opgevallen dat met een toenemende leeftijd er wel wat meer diepgang te vinden valt, hoewel het overgrote deel natuurlijk van theemuts naar Vinuxmuts evolueert.
De hitsige heteromannetjes worden homoseksueel.quote:
Je bent een keertje neergeschoten door een autist?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Niet alle autisten zijn hetzelfde ofzo, wil niet lullig zijn nu. Maar ik weet niet, heb het er niet zo op na een rare ervaring zegmaar.
Als je geen verwijfde idioot bent scheelt dat al een hoop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hitsige heteromannetjes worden homoseksueel.
Best een goede theorie.
Je kan toch ook gewoon als je seks wil een makkelijke meid scoren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus, voor hetero's is het een hele kunst booty te scoren als single man in een mannenstad als Delft of Eindhoven. Daar gaan dan 3 maanden paringsdans aan vooraf, voordat je zo'n gazonnetje mag aanharken.
P. Fabergrefoquote:
Niet als autist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon als je seks wil een makkelijke meid scoren?
Neuh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent een keertje neergeschoten door een autist?
Bij deze de eerste aanbieding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
In Amsterdam wel, ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Krijg je dat geld erbij ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze de eerste aanbieding.
Wie biedt 100 voor Ziba, eenmaal andermaal? Niemand? Ja 100 mensen, wie biedt 120?!
Persoonlijk vind ik dat lastiger dan een vrouw met enige intelligentie in bed lullen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:
We zaten al met smart op jouw grappen te wachtenquote:
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze de eerste aanbieding.
Wie biedt 100 voor Ziba, eenmaal andermaal? Niemand? Ja 100 mensen, wie biedt 120?!
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijkquote:
100 voor die lieve meid heb ik wel over, in natura uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooid?
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zaten al met smart op jouw grappen te wachten
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooid?
Marktfalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijk![]()
![]()
is, genoeg mooie meisjes die gewillig zijn.
Willie Wartale Kanaäns.quote:
Vraag het hemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.
Hoe kan dat nou lastiger zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat lastiger dan een vrouw met enige intelligentie in bed lullen.
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef waht het volgende:
Dit is ook een soort autist.
[ afbeelding ]
Dat heet prostitutiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef alleen maar voor te rijden met een BMW en zeggen dat ik poen heb en de Mocro's strippen tot hun boxer van hier tot het Vondelpark, ewa.
Dat zou dan de enige plek zijn waar het versieren mij gemakkelijk zou afgaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijk![]()
![]()
is, genoeg mooie meisjes die gewillig zijn.
Zo reageer ik ook vaak als idioten me een drankje willen aanbieden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Het inleven in de wereld van een domme slet vind ik bijzonder lastig. Tenzij je dat overslaat en direct aan het schuren slaat in de tienerdisco.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou lastiger zijn eigenlijk.
Wanneer heeft een neger geen veiligheidsgordel nodig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.
Gepaste reactie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo reageer ik ook vaak als idioten me een drankje willen aanbieden.
Nooit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wanneer heeft een neger geen veiligheidsgordel nodig?
Altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wanneer heeft een neger geen veiligheidsgordel nodig?
Met vrouwen is het precies hetzelfde, een paar manden geleden nog in een chique club in Frankfurt samen met een maat uit geweest. Lekker de BMW 6-serie op een parkeerplaats recht voor deur gezet, konden voor de rij langs doorlopen zonder gefouilleerd te worden en staan binnen wat champagne te drinken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef alleen maar voor te rijden met een BMW en zeggen dat ik poen heb en de Mocro's strippen tot hun boxer van hier tot het Vondelpark, ewa.
Interesse tonen in vrouwen = no score.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef GSbrder het volgende:
Maar Ziba heeft wel een punt, meisjes zijn makkelijker dan je denkt.
Alleen denken jongens tot hun 35e er veel te moeilijk over.
Deze zin klopt niet, Tilburgse Kojak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het inleven in de wereld van een domme slet vind ik bijzonder lastig.
Dit is een echte held.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Money, a man's best friend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met vrouwen is het precies hetzelfde, een paar manden geleden nog in een chique club in Frankfurt samen met een maat uit geweest. Lekker de BMW 6-serie op een parkeerplaats recht voor deur gezet, konden voor de rij langs doorlopen zonder gefouilleerd te worden en staan binnen wat champagne te drinken.
Pas achteraf is mij duidelijk geworden waarom de vrouwen deze keer zo gewillig tegen mij aan liepen te schuren terwijl ik maar een beetje nonchalant aan de bar stond te hangen.
Dat is het niveau domme sletjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met vrouwen is het precies hetzelfde, een paar manden geleden nog in een chique club in Frankfurt samen met een maat uit geweest. Lekker de BMW 6-serie op een parkeerplaats recht voor deur gezet, konden voor de rij langs doorlopen zonder gefouilleerd te worden en staan binnen wat champagne te drinken.
Pas achteraf is mij duidelijk geworden waarom de vrouwen deze keer zo gewillig tegen mij aan liepen te schuren terwijl ik maar een beetje nonchalant aan de bar stond te hangen.
Verbeter hem maar even.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet, Tilburgse Kojak.
Hoeft ook niet. Je gaat gewoon mee naar een wc of auto en je doet het. Ik weet één ding wel: veel meiden zijn uiteindelijk redelijk gewillig als je goed kan lullen, humor hebt en niet al te afzichtelijk bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het inleven in de wereld van een domme slet vind ik bijzonder lastig. Tenzij je dat overslaat en direct aan het schuren slaat in de tienerdisco.
Als 'ie een hoofdsteun met klittenband heeft.quote:
Jongens zitten niet in de friendzone, ze zijn gewoon slecht in de onderhandelingen voor seks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Interesse tonen in vrouwen = no score.
Gewoon afstandelijk doen, daar geilen ze op.
Hehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als 'ie een hoofdsteun met klittenband heeft.
Ah, jawel joh. Vrouwen friendzonen is easy.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef Ziba het volgende:
Maar vrouwen kunnen niet in de friendzone zitten, zei iemand van hier eens tegen mij.
Helaas eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jongens zitten niet in de friendzone, ze zijn gewoon slecht in de onderhandelingen voor seks.
Ik heb 't dan ook niet over friendzone.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jongens zitten niet in de friendzone, ze zijn gewoon slecht in de onderhandelingen voor seks.
Ja maar je zou ze alsnog wel eens willen doen, toch? Dus dan is het al geen friendzone meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, jawel joh. Vrouwen friendzonen is easy.
Ik heb geen enkele vriendin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar je zou ze alsnog wel eens willen doen, toch? Dus dan is het al geen friendzone meer.
Ik kan geweldig goed lullen, ik ben ontzettend grappig en ook nog eens ontzettend knap, dat is intimiderend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je gaat gewoon mee naar een wc of auto en je doet het. Ik weet één ding wel: veel meiden zijn uiteindelijk redelijk gewillig als je goed kan lullen, humor hebt en niet al te afzichtelijk bent.
Hmmm. Ik ken twee meisjes die ik niet zou willen doen, ook al lagen ze met hun benen gespreid op mijn bed en smeekten ze om zaad. Te makkelijk is ook een afknapper.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar je zou ze alsnog wel eens willen doen, toch? Dus dan is het al geen friendzone meer.
Ik ben een rare vrouw dan (want dat gedrag zou ik niet vertonen).. Maar dat wisten jullie geloof ik alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't dan ook niet over friendzone.
Je leert ze gewoon kennen, je doet afstandelijk, na een tijd zeiken ze waarom je geen interesse toont, dan zeg je dat je homo bent, en ze zoenen je.
Don't ask me why, maar vrouwen hebben geen logica.
Pardon?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, onderhuids zijn alle vrouwen gewoon hoeren.
Ja maar tienermeisjes geilen op homo's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een rare vrouw dan (want dat gedrag zou ik niet vertonen).. Maar dat wisten jullie geloof ik al
Klopt op zich wel. Helaas heb ik geen zin om me dagelijks te bevinden in proletendisco's om dergelijke avonturen te beleven. Geloof wel dat het me veelvuldig zou lukken na enige oefening. 't Is meer een trucje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je gaat gewoon mee naar een wc of auto en je doet het. Ik weet één ding wel: veel meiden zijn uiteindelijk redelijk gewillig als je goed kan lullen, humor hebt en niet al te afzichtelijk bent.
Inderdaad, die vertel ik dan ook altijd of:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het niveau domme sletjes
Hahahahaha. Maar omdat die meiden gewoon afstotelijk zijn ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ken twee meisjes die ik niet zou willen doen, ook al lagen ze met hun benen gespreid op mijn bed en smeekten ze om zaad. Te makkelijk is ook een afknapper.
Wat ben je toch weer schattigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele vriendin.
Enkel kennissen van het mindere geslacht.
Ze willen mannen veranderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't dan ook niet over friendzone.
Je leert ze gewoon kennen, je doet afstandelijk, na een tijd zeiken ze waarom je geen interesse toont, dan zeg je dat je homo bent, en ze zoenen je.
Don't ask me why, maar vrouwen hebben geen logica.
Denk je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kan geweldig goed lullen, ik ben ontzettend grappig en ook nog eens ontzettend knap, dat is intimiderend.
Neggen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen mannen veranderen.
Gaat dat te makkelijk, dan is het inderdaad geen opgave meer.
"neggen" heette dat toch?
Zal ik je opgeven voor Casanova Bootcamp?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt op zich wel. Helaas heb ik geen zin om me dagelijks te bevinden in proletendisco's om dergelijke avonturen te beleven. Geloof wel dat het me veelvuldig zou lukken na enige oefening. 't Is meer een trucje.
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef TitusPullo het volgende:
Ik intimideer vooral mijzelf daarmee.
Vandaar de aversie vaak. Daarnaast speelt de positie van de man een rol, als barman kan je elke avond 4 vrouwen ketsen, als DJ minimaal 6.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt op zich wel. Helaas heb ik geen zin om me dagelijks te bevinden in proletendisco's om dergelijke avonturen te beleven. Geloof wel dat het me veelvuldig zou lukken na enige oefening. 't Is meer een trucje.
Ik kan heel goed met vrouwen overweg, maar ze behoren niet tot m'n inner circle.quote:
Ik heb het uit betrouwbare bron.quote:
Oh, nee, het zijn geen gedrochten, maar gewoon. Zo. Fucking. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahahahaha. Maar omdat die meiden gewoon afstotelijk zijn ofzo?
Nowadays? Vroeger niet hoor, maar goed toen zat ook bijna alke homo nog stevig in de kast (helaas voor hen)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar tienermeisjes geilen op homo's.
Republikeins America?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef waht het volgende:
Dom, lomp en godvrezend. Op sommige plekken ben je dan de koning.
quote:
Scoor je 8+jes mee.quote:Neg-hit: A remark, sometimes humorous, used to point out a woman’s flaws.
That, in essence, is a neg-hit.
Nu wel hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nowadays? Vroeger niet hoor, maar goed toen zat ook bijna alke homo nog stevig in de kast (helaas voor hen)
Anderen hebben weer een ontzagwekkende hoeveelheid huisdieren.quote:
Snel, doe het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zal ik je opgeven voor Casanova Bootcamp?
Vrouwen lachen ook altijd 't hardste mee als je grappen maakt over de odeur van een vagine.quote:
Je moet het meer als "Bond, James Bond" brengen misschien..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die vertel ik dan ook altijd of:
- Dat ik in vastgoed in de DDR en de Sovjet-Unie doe (getuige mijn DDR-marken die ik bij mij draag)
- Dat ik voor de Militaire Inlichtingendienst in het Midden-Oosten werk (dan wip ik de kogels uit mijn portemonnee en vertel hoe ik daarmee op 500 meter een Taliban heb neergeschoten)
Tot op heden heeft het echter nog niet gewerkt.
Ik wil ook graag een echtr homo-vriend, inderdaad. En dan praten over mannen, winkelen en uitgaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze willen met je praten over mannen, met je winkelen, met je uitgaan, blabla. ugh.
Hehe, ja, ze denken ook dat elke homo een soort personal shopping advisor is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu wel hoor.
Iedere homo heeft in potentie minstens 5 faghags rondlopen.
Ze willen met je praten over mannen, met je winkelen, met je uitgaan, blabla. ugh.
Ik ben te oud voor die codetaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen mannen veranderen.
Gaat dat te makkelijk, dan is het inderdaad geen opgave meer.
"neggen" heette dat toch?
Ik vind dat iets voor onzekere mannetjes.quote:
Jij mag mijn vriendin zijn uiteraard.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een echtr homo-vriend, inderdaad. En dan praten over mannen, winkelen en uitgaan.
Ik voel een datingsite voor vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke vriendinnen aankomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een echtr homo-vriend, inderdaad. En dan praten over mannen, winkelen en uitgaan.
Ik meende het hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan heel goed met vrouwen overweg, maar ze behoren niet tot m'n inner circle.
Dat is dus niet de grap, maar je moet ze net even op het verkeerde been zetten door meteen over een klein puntje te beginnen. De Doutzen Kroes van de toko heeft liever - in een gesprek - een eerlijke opmerking over haar lelijke schoenen dan de zoveelste adoratie-jongen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen lachen ook altijd 't hardste mee als je grappen maakt over de odeur van een vagine.
Ik hou ook van jou.quote:
Dan gaan we samen.quote:
Jij hebt dat niet nodig, jij hebt nog een volle bos krullen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind dat iets voor onzekere mannetjes.
Ja maar is het dan om uiterlijk ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij mag mijn vriendin zijn uiteraard.
Ik val toch op getint, dus jouw aanwezigheid wordt dan getolereerd.
Dat is het mooie aan homo zijn, dat is het bij vrouwen dus nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar is het dan om uiterlijk ofzo?
quote:
O ja, ik wil dat echt heul graag. En dan altijd jammeren tegen zo'n jongen. Nu doe ik dat ook maar dan bij hetero's die saai zijn. Tegen interessante mannen niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik voel een datingsite voor vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke vriendinnen aankomen.
Hoeveel euro zou je voor een maandelijkse abbo over hebben?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, ik wil dat echt heul graag. En dan altijd jammeren tegen zo'n jongen. Nu doe ik dat ook maar dan bij hetero's die saai zijn. Tegen interessante mannen niet.
Samen chocolade vreten en witte wijn zuipen en Titanic kijken als het weer die tijd van de maand is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, ik wil dat echt heul graag. En dan altijd jammeren tegen zo'n jongen. Nu doe ik dat ook maar dan bij hetero's die saai zijn. Tegen interessante mannen niet.
Van jezelfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb het uit betrouwbare bron.
Jaja. We moeten meeten en dan hele goede vrienden worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan homo zijn, dat is het bij vrouwen dus nooit.
Je bent gewoon een leuke meid, dus.
Dank uquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve jij dan natuurlijk, maar jij bent dan ook geen vrouw, jij bent een dame.
Cheers to that babe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. We moeten meeten en dan hele goede vrienden worden.
Leuk ja, vind jij dat ook leuk of zit je nu te trollen? Samen in bed met de laptop ervoor, film, thee, eten, doe ik ook altijd met vriendinnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Samen chocolade vreten en witte wijn zuipen en Titanic kijken als het weer die tijd van de maand is.
Dat klopt, pick up artists zijn allemaal ontzettend lelijk. Ik hoor altijd na drie maanden dat het meisje met wie ik even gesproken heb tijdens het masturberen aan me gedacht heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt dat niet nodig, jij hebt nog een volle bos krullen.
Nu nog je kop kaalscheren en twee van die gayhondjes nemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu nog je kop kaalscheren en twee van die gayhondjes nemen.
Owh ja, maar dat is begonnen met die voetbalvrouwen en hun stylisten die BFFwerden toch?? En de serie Sex and the City enzo? 20-25 jaar geleden heb ik er weinig van gemerkt iig..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu wel hoor.
Iedere homo heeft in potentie minstens 5 faghags rondlopen.
Geen idee, zoals ik al zei, ik heb geen hartsvriendinnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Leuk ja, vind jij dat ook leuk of zit je nu te trollen? Samen in bed met de laptop ervoor, film, thee, eten, doe ik ook altijd met vriendinnen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt, pick up artists zijn allemaal ontzettend lelijk. [..] het meisje met wie ik even gesproken heb tijdens het masturberen [...]
Doel je op mij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Anderen hebben weer een ontzagwekkende hoeveelheid huisdieren.
Nee, van John Bon Jovi.quote:
Precies.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, maar dat is begonnen met die voetbalvrouwen en hun stylisten die BFFwerden toch?? En de serie Sex and the City enzo? 20-25 jaar geleden heb ik er weinig van gemerkt iig..
WAAROM????quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volg de trend, vind een homo, snel!quote:
Dat is de enige manier waarop je in de Randstad een gesprek kunt aanknopen bij een bushalte.quote:
Vriendinnen zijn niet vals genoeg. Die vrouwelijke nichten vullen dan dat gat.quote:
Ik vroeg me al af waarom iedereen zweeg als ik met ze op de bus of tram stond te wachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop je in de Randstad een gesprek kunt aanknopen bij een bushalte.
Ik heb opeens zin om Zap de flikker te spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volg de trend, vind een homo, snel!
En we zijn tenminste eerlijk wanneer we zeggen dat een kledingsstuk echt niet staat of je gewoon te vadsig bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn niet vals genoeg. Die vrouwelijke nichten vullen dan dat gat.
Lijkt me leuk. Als ik dan vragen over mannen heb dan weten die wel hoe en wat. En wat nuchter en vast ook leukere grappen. Nouja, gewoon leuk. Toch anders dan een meisje.quote:
Die doorbroken wordt door de karatekreten van een Lee Harvey Oswald in wording.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom iedereen zweeg als ik met ze op de bus of tram stond te wachten.
Ach, dan verkies ik liever de stilte.
Droge witte wijn uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Samen chocolade vreten en witte wijn zuipen en Titanic kijken als het weer die tijd van de maand is.
Correct. Homo's zijn de meest eerlijke mensen die er zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we zijn tenminste eerlijk wanneer we zeggen dat een kledingsstuk echt niet staat of je gewoon te vadsig bent.
We moeten een website beginnen voor we jonge vrouwen aan homo´s koppelen, voor centjes natuurlijk. Dan beginnen we door jouw vriendenkring online te pleuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je die maar eens gaan zoeken of je blijft gewoon forever alone.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik wil dan graag een vriendinnetje met wie ik tijdens het uit eten gaan diepgaande gesprekken heb, met wie ik regelmatig naar het Concertgebouw kan gaan, die aansluit bij mijn intellectuele capaciteiten, die kan genieten van de materiële geneugten van het leven maar het niet als vanzelfsprekend ziet en die mij de warmte en genegenheid geeft die een simpel sletje mij niet kan geven.
Waarom zou een homo je meer kunnen bijbrengen over het versieren van een man dan een heterosexuele vrouw?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Als ik dan vragen over mannen heb dan weten die wel hoe en wat. En wat nuchter en vast ook leukere grappen. Nouja, gewoon leuk. Toch anders dan een meisje.
U zoekt naar goud in de Mississippi-rivier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik wil dan graag een vriendinnetje met wie ik tijdens het uit eten gaan diepgaande gesprekken heb, met wie ik regelmatig naar het Concertgebouw kan gaan, die aansluit bij mijn intellectuele capaciteiten, die kan genieten van de materiële geneugten van het leven maar het niet als vanzelfsprekend ziet en die mij de warmte en genegenheid geeft die een simpel sletje mij niet kan geven.
Zoete witte wijn is dan ook smerig.quote:
Mwah, ik vond Ziba in het verleden anders behoorlijk vals, toen ze ons tegen elkaar uit probeerde te spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed geheugen TP, jij die vind ik iddquote:
Maar dit is internet, daar gelden andere regels.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Ziba in het verleden anders behoorlijk vals, toen ze ons tegen elkaar uit probeerde te spelen.
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren. Nu lul ik ook wel met mannen over mijn gezeik maar die willen altijd wel meer. Denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom zou een homo je meer kunnen bijbrengen over het versieren van een man dan een heterosexuele vrouw?
Inderdaad, de meeste vrouwen zijn eerder het type Vinexmuts of Vinexmuts met capsone´s (bijv. Ziba).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
U zoekt naar goud in de Mississippi-rivier.
Hmm, jij bent al bezet geloof ik he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel bied je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, jij bent al bezet geloof ik he?
Nope.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, jij bent al bezet geloof ik he?
Of het zijn de achterbuurtnegerinnen met twaalf verschillend gekleurde baby's van evenzoveel vaders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste vrouwen zijn eerder het type Vinexmuts of Vinexmuts met capsone´s (bijv. Ziba).
Dat beschouw ik als complimentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin om Zap de flikker te spelen.
''Maar meiiiiiiiiiiiid, hij zat met z'n knappe koppie bij de interlaaaand''.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren.
Ik zou ze niet vertrouwen hoor, gewoon met mij het bed in gaan en Titanic kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren. Nu lul ik ook wel met mannen over mijn gezeik maar die willen altijd wel meer. Denk ik.
Die kom ik nou echt nooit tegen, ik wist niet eens van hun bestaan af. Toch maar weer eens wat vaker met de metro of tram in de grote steden gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of het zijn de achterbuurtnegerinnen met twaalf verschillend gekleurde baby's van evenzoveel vaders.
Ja, net of HOMO-mannen deskundig zijn wat betreft HETERO-mannen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Als ik dan vragen over mannen heb dan weten die wel hoe en wat. En wat nuchter en vast ook leukere grappen. Nouja, gewoon leuk. Toch anders dan een meisje.
Euribabe!quote:
Haha. Knal er nog eens een paar vrouwelijke soorten in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of het zijn de achterbuurtnegerinnen met twaalf verschillend gekleurde baby's van evenzoveel vaders.
Hoop jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren. Nu lul ik ook wel met mannen over mijn gezeik maar die willen altijd wel meer. Denk ik.
Ze begeven zich anders ook in pretentieuze sushi-toko's met wurgcontracten en woekerpolissen achteraf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die kom ik nou echt nooit tegen, ik wist niet eens van hun bestaan af. Toch maar weer eens wat vaker met de metro of tram in de grote steden gaan.
Als er maar een pik aan zit zijn wij deskundig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, net of HOMO-mannen deskundig zijn wat betreft HETERO-mannen...
Concertgebouw in Hamburg (of waar was het) neem ik aan dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Ik kan mij enkel het groepje vogelnestjes waar Voorschrift ons op wees heugen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze begeven zich anders ook in pretentieuze sushi-toko's met wurgcontracten en woekerpolissen achteraf.
HEEEEL smerig.. Drink dan liever water...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is dan ook smerig.
Prima voorbeeld dat wij gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan mij enkel het groepje vogelnestjes waar Voorschrift ons op wees heugen.
Goed, waar denk ik op dit moment aan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als er maar een pik aan zit zijn wij deskundig.
Tetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goed, waar denk ik op dit moment aan?
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Knal er nog eens een paar vrouwelijke soorten in.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Concertgebouw in Hamburg (of waar was het) neem ik aan dan?
Stom geluk.quote:
quote:
Mijn geheugen is nog iets beter, maar goed, of dat een zegen is, weet ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan mij enkel het groepje vogelnestjes waar Voorschrift ons op wees heugen.
Bier en tetten.quote:
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?
Mijn gezelschap, lijkt me meer dan voldoendequote:
Daar koop ik niets voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn gezelschap, lijkt me meer dan voldoende
Haha, denk dat die laatste het meest voorkomend is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?
Meer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.
Niet de eerste de beste, trouwens:quote:
Niet zoals gisteren he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die kom ik nou echt nooit tegen, ik wist niet eens van hun bestaan af. Toch maar weer eens wat vaker met de metro of tram in de grote steden gaan.
Fotoooooquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef Nautilus. het volgende:
Veruit het irritantste karaketer in GTST: Rik.
Die wil toch op z'n motor rijden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef Nautilus. het volgende:
Veruit het irritantste karaketer in GTST: Rik.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste, trouwens:
Tuurlijk liefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als er maar een pik aan zit zijn wij deskundig.
Oeh, goeie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.
Interraciaal gesprek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste, trouwens:
Ik noemde tetten en kijk waar 't over gaat.quote:
De dispuutsdoos die moet bewijzen dat ze zo'n lekker gek wijf is en daarom over neuken en zuipen praat alsof dat esoterische bezigheden zijn.quote:
Gewoon vies dit, stop it.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog meer tieten, maar wel van zo´n goedkoop sletje.
Met dit soort analyses kun je menig vrouw over de rand duwen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, goeie.
Of de onafhankelijke HRM-carrièrevrouw "in between jobs" die niet gelooft in monogamie en zichzelf elke avond in slaap jankt met een emmer B&J's, een doos Kleenex en Bridget Jones's Diary op de plasma?
Hahahquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De dispuutsdoos die moet bewijzen dat ze zo'n lekker gek wijf is en daarom over neuken en zuipen praat alsof dat esoterische bezigheden zijn.
Ik selecteerde voornamelijk op titel.quote:
En ik heb je nog wel verteld dat ik francofiel opgevoed benquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tempel van de muzikale Haute Cuisine aan het Museumplein natuurlijk.![]()
Ben een beetje teleurgesteld in jou.
Verbazingwekkend, dat een homoseksuele moslim met een gesluierde moet trouwen, maar die doet haar hoofddoek af, en verdomd, het blijkt een mooie meid te zijn, en dan gaat ze óók nog eens bijzonder snel voor de bijl voor de charmes van Rik, die toch eigenlijk weinig anders kan dan gepijnigd kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:20 schreef Ziba het volgende:
Verbazingwekkend, ben benieuwd wanneer gtst een keer stopt.
Maar goed, je snapt wel wat mijn ideale avondje uit zou zijn. Parkeer de BMW 7-serie in de garage onder het Museumplein, ga dan gezamenlijk met de gelukkige dame in kwestie, die uiteraard een prachtige avondjurk draagt terwijl ik in net pak mijn opwachting maak, heerlijk dineren in het Concertgebouw alvorens van een prachtig klassiek concert te genieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik heb je nog wel verteld dat ik francofiel opgevoed ben![]()
Je mag dan autistische trekjes hebben, maar daarom mag je nog wel een beeeetje inlevingsvermogen tonen
Ik zag het, wellicht heb ik je onderschatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde tetten en kijk waar 't over gaat.
Ik zei toch dat ik expert was.
Waarom kijk je het ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, dat een homoseksuele moslim met een gesluierde moet trouwen, maar die doet haar hoofddoek af, en verdomd, het blijkt een mooie meid te zijn, en dan gaat ze óók nog eens bijzonder snel voor de bijl voor de charmes van Rik, die toch eigenlijk weinig anders kan dan gepijnigd kijken.
Ik heb vanavond bij Puberruil een leuk Afghaans meisje gezien. Helaas kwam haar zus vaker in beeld dan zij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:23 schreef GSbrder het volgende:
De dorpse mantelzorgster Wilma in haar crocs die elk familiebezoek aan Koos het niet kan nalaten te benoemen zelf niet racistisch te zijn, "maar het toch op een hoop punten eens is met meneer Wilders" en thuis monteur Jeffrey en schoonheidsspecialiste Pris in de avond een voedzame Hollandse pot met frikandellen voorzet.
Leo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
Maar kom meideeeeeeh! We gaan 't eens hebbah over sixpacks oehoehoeeee!![]()
Over Leonardo di Caprio oehoe.
Klopt. Maar goed, half Nederland is dus ook labiel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:21 schreef waht het volgende:
[..]
Met dit soort analyses kun je menig vrouw over de rand duwen.
Ik doe normaal, aangezien ik eerlijk en oprecht naar jou probeer te zijn. Nou goed, toegegeven, jij hebt niet van die borsten maar eerder mini-tietjes.quote:
Je wordt toch niet zomaar depressief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof die daar een reden voor hebben
Ze kunnen leuk zijn. Was het inclusief snorpapa met een eigen zaakje in telecomproducten en een iets te opstandige broer die met zijn bontkraagje in de gang met argusogen het interview met zijn zus staat te bekijken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond bij Puberruil een leuk Afghaans meisje gezien. Helaas kwam haar zus vaker in beeld dan zij.
'Een jonge god noemde me labiel' lijkt me een valide reden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, half Nederland is dus ook labiel.
Las vanochtend dat 350M mensen depressief zijn. Alsof die daar een reden voor hebben
Vraag je toekomstige man eens na 10 jaar huwelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zomaar depressief.
Jawel. Voornamelijk door verveling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zomaar depressief.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze kunnen leuk zijn. Was het inclusief snorpapa met een eigen zaakje in telecomproducten en een iets te opstandige broer die met zijn bontkraagje in de gang met argusogen het interview met zijn zus staat te bekijken?
De zin loopt alleen niet lekker.quote:
Veel 30-ers en 40-ers ook niet hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, je snapt wel wat mijn ideale avondje uit zou zijn. Parkeer de BMW 7-serie in de garage onder het Museumplein, ga dan gezamenlijk met de gelukkige dame in kwestie, die uiteraard een prachtige avondjurk draagt terwijl ik in net pak mijn opwachting maak, heerlijk dineren in het Concertgebouw alvorens van een prachtig klassiek concert te genieten.![]()
Maarja, daar zitten die 20ers natuurlijk helemaal niet op te wachten.
Jammer hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel 30-ers en 40-ers ook niet hoor
De meeste Afghaanse mannen hebben een baard, en zeker geen kasteleinssnorretje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze kunnen leuk zijn. Was het inclusief snorpapa met een eigen zaakje in telecomproducten en een iets te opstandige broer die met zijn bontkraagje in de gang met argusogen het interview met zijn zus staat te bekijken?
Dat was een strafzaak.. Die jij onthouden hebt, en de rest van NL niet (afgezien van wat homo's en juristen)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef Voorschrift het volgende:
An sich wel leuk dat GTST ook homoseksualiteit als onderwerp voert, krijgen al die huismoeders eens een ander idee over hoe het is om homo te zijn dan de nieuwsberichten over Groningse HIV parties.
Ik ga wel mee, maar niet in avondjurk.quote:
Dus hier fantaseer jij over.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, je snapt wel wat mijn ideale avondje uit zou zijn. Parkeer de BMW 7-serie in de garage onder het Museumplein, ga dan gezamenlijk met de gelukkige dame in kwestie, die uiteraard een prachtige avondjurk draagt terwijl ik in net pak mijn opwachting maak, heerlijk dineren in het Concertgebouw alvorens van een prachtig klassiek concert te genieten.![]()
Maarja, daar zitten die 20ers natuurlijk helemaal niet op te wachten.
Klassieke concerten, really?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, maar niet in avondjurk.
Daar val ik lelijk door de mand.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
De meeste Afghaanse mannen hebben een baard, en zeker geen kasteleinssnorretje.
Hoe het ook zij, het beeld wat GTST schetst komt veel meer overeen dan de rest van de media.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was een strafzaak.. Die jij onthouden hebt, en de rest van NL niet (afgezien van wat homo's en juristen)
Cocktail?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, maar niet in avondjurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |