quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
Dit is voor mij het pol nummer:
Aan het boord van het ruimteschip de SC'ers, die lelijke aliens zijn de trollen van NWS die sporadisch langskomen.
Voor mij is het dit nummer:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
Dit is voor mij het pol nummer:
Aan het boord van het ruimteschip de SC'ers, die lelijke aliens zijn de trollen van NWS die sporadisch langskomen.
Zijn vrouw is wel een type voor jou. Knuffelbaar. Vooral knuffelbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde dans als die van Zanger Rinus?
Ik dacht aan PSY.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde dans als die van Zanger Rinus?
Ho, ho, hij zoekt ook niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zijn vrouw is wel een type voor jou. Knuffelbaar. Vooral knuffelbaar.
Zijn vrouw doet mij denken aan jouw moeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zijn vrouw is wel een type voor jou. Knuffelbaar. Vooral knuffelbaar.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Ik ga hem oefenen. Als iedereen dat nou dat doet, kunnen we zaterdag een flashmob organiseren.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Ik ga hem oefenen. Als iedereen dat nou dat doet, kunnen we zaterdag een flashmob organiseren.
Neem nog een fristi anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Maar je krijgt a,lleen wat je zelf ook hebt.
Daarom zul jij ook eindigen met iemand uit NWS.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Maar je krijgt a,lleen wat je zelf ook hebt.
Ik heb altijd mensen die boos worden op mij als ik post in NWS.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom zul jij ook eindigen met iemand uit NWS.
Dat klopt, maar weinig vrouwen voldoen in hun 20er jaren aan dat ideaal, helaas. Maar ik heb altijd al een voorkeur voor vrouwen van begin 30 gehad.quote:
Daar gaan uw pandapuntenquote:
Niet om rot te doen, maar je denkt toch niet écht dat alleen mensen in de POL SC niveau hebben?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom zul jij ook eindigen met iemand uit NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |