Stom geluk.quote:
quote:
Mijn geheugen is nog iets beter, maar goed, of dat een zegen is, weet ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan mij enkel het groepje vogelnestjes waar Voorschrift ons op wees heugen.
Bier en tetten.quote:
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?
Mijn gezelschap, lijkt me meer dan voldoendequote:
Daar koop ik niets voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn gezelschap, lijkt me meer dan voldoende
Haha, denk dat die laatste het meest voorkomend is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?
Meer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.
Niet de eerste de beste, trouwens:quote:
Niet zoals gisteren he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die kom ik nou echt nooit tegen, ik wist niet eens van hun bestaan af. Toch maar weer eens wat vaker met de metro of tram in de grote steden gaan.
Fotoooooquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef Nautilus. het volgende:
Veruit het irritantste karaketer in GTST: Rik.
Die wil toch op z'n motor rijden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef Nautilus. het volgende:
Veruit het irritantste karaketer in GTST: Rik.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste, trouwens:
Tuurlijk liefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als er maar een pik aan zit zijn wij deskundig.
Oeh, goeie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.
Interraciaal gesprek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste, trouwens:
Ik noemde tetten en kijk waar 't over gaat.quote:
De dispuutsdoos die moet bewijzen dat ze zo'n lekker gek wijf is en daarom over neuken en zuipen praat alsof dat esoterische bezigheden zijn.quote:
Gewoon vies dit, stop it.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog meer tieten, maar wel van zo´n goedkoop sletje.
Met dit soort analyses kun je menig vrouw over de rand duwen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, goeie.
Of de onafhankelijke HRM-carrièrevrouw "in between jobs" die niet gelooft in monogamie en zichzelf elke avond in slaap jankt met een emmer B&J's, een doos Kleenex en Bridget Jones's Diary op de plasma?
Hahahquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De dispuutsdoos die moet bewijzen dat ze zo'n lekker gek wijf is en daarom over neuken en zuipen praat alsof dat esoterische bezigheden zijn.
Ik selecteerde voornamelijk op titel.quote:
En ik heb je nog wel verteld dat ik francofiel opgevoed benquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tempel van de muzikale Haute Cuisine aan het Museumplein natuurlijk.![]()
Ben een beetje teleurgesteld in jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |