Ja, net of HOMO-mannen deskundig zijn wat betreft HETERO-mannen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Als ik dan vragen over mannen heb dan weten die wel hoe en wat. En wat nuchter en vast ook leukere grappen. Nouja, gewoon leuk. Toch anders dan een meisje.
Euribabe!quote:
Haha. Knal er nog eens een paar vrouwelijke soorten in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of het zijn de achterbuurtnegerinnen met twaalf verschillend gekleurde baby's van evenzoveel vaders.
Hoop jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren. Nu lul ik ook wel met mannen over mijn gezeik maar die willen altijd wel meer. Denk ik.
Ze begeven zich anders ook in pretentieuze sushi-toko's met wurgcontracten en woekerpolissen achteraf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die kom ik nou echt nooit tegen, ik wist niet eens van hun bestaan af. Toch maar weer eens wat vaker met de metro of tram in de grote steden gaan.
Als er maar een pik aan zit zijn wij deskundig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, net of HOMO-mannen deskundig zijn wat betreft HETERO-mannen...
Concertgebouw in Hamburg (of waar was het) neem ik aan dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik wil dan graag een vriendinnetje met wie ik tijdens het uit eten gaan diepgaande gesprekken heb, met wie ik regelmatig naar het Concertgebouw kan gaan, die aansluit bij mijn intellectuele capaciteiten, die kan genieten van de materiële geneugten van het leven maar het niet als vanzelfsprekend ziet en die mij de warmte en genegenheid geeft die een simpel sletje mij niet kan geven.
Ik kan mij enkel het groepje vogelnestjes waar Voorschrift ons op wees heugen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze begeven zich anders ook in pretentieuze sushi-toko's met wurgcontracten en woekerpolissen achteraf.
HEEEEL smerig.. Drink dan liever water...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is dan ook smerig.
Prima voorbeeld dat wij gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan mij enkel het groepje vogelnestjes waar Voorschrift ons op wees heugen.
Goed, waar denk ik op dit moment aan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als er maar een pik aan zit zijn wij deskundig.
Tetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goed, waar denk ik op dit moment aan?
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha. Knal er nog eens een paar vrouwelijke soorten in.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Concertgebouw in Hamburg (of waar was het) neem ik aan dan?
Stom geluk.quote:
quote:
Mijn geheugen is nog iets beter, maar goed, of dat een zegen is, weet ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan mij enkel het groepje vogelnestjes waar Voorschrift ons op wees heugen.
Bier en tetten.quote:
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?
Mijn gezelschap, lijkt me meer dan voldoendequote:
Daar koop ik niets voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn gezelschap, lijkt me meer dan voldoende
Haha, denk dat die laatste het meest voorkomend is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Brainwash-kapster met haar vlotte en pittige huishoudbeursvriendinnen, die in het weekend met hondje Spikey en stucadoor Koos lekker gezellig naar The Voice Of Holland kijkt?
Meer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Of de aromatherapeut die dol is op salsa en vindt dat Nederlandse mannen geen fantasie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |