Droge witte wijn uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Samen chocolade vreten en witte wijn zuipen en Titanic kijken als het weer die tijd van de maand is.
Correct. Homo's zijn de meest eerlijke mensen die er zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we zijn tenminste eerlijk wanneer we zeggen dat een kledingsstuk echt niet staat of je gewoon te vadsig bent.
We moeten een website beginnen voor we jonge vrouwen aan homo´s koppelen, voor centjes natuurlijk. Dan beginnen we door jouw vriendenkring online te pleuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volg de trend, vind een homo, snel!
Dan moet je die maar eens gaan zoeken of je blijft gewoon forever alone.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik wil dan graag een vriendinnetje met wie ik tijdens het uit eten gaan diepgaande gesprekken heb, met wie ik regelmatig naar het Concertgebouw kan gaan, die aansluit bij mijn intellectuele capaciteiten, die kan genieten van de materiële geneugten van het leven maar het niet als vanzelfsprekend ziet en die mij de warmte en genegenheid geeft die een simpel sletje mij niet kan geven.
Waarom zou een homo je meer kunnen bijbrengen over het versieren van een man dan een heterosexuele vrouw?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Als ik dan vragen over mannen heb dan weten die wel hoe en wat. En wat nuchter en vast ook leukere grappen. Nouja, gewoon leuk. Toch anders dan een meisje.
U zoekt naar goud in de Mississippi-rivier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik wil dan graag een vriendinnetje met wie ik tijdens het uit eten gaan diepgaande gesprekken heb, met wie ik regelmatig naar het Concertgebouw kan gaan, die aansluit bij mijn intellectuele capaciteiten, die kan genieten van de materiële geneugten van het leven maar het niet als vanzelfsprekend ziet en die mij de warmte en genegenheid geeft die een simpel sletje mij niet kan geven.
Zoete witte wijn is dan ook smerig.quote:
Mwah, ik vond Ziba in het verleden anders behoorlijk vals, toen ze ons tegen elkaar uit probeerde te spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn niet vals genoeg. Die vrouwelijke nichten vullen dan dat gat.
Goed geheugen TP, jij die vind ik iddquote:
Maar dit is internet, daar gelden andere regels.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Ziba in het verleden anders behoorlijk vals, toen ze ons tegen elkaar uit probeerde te spelen.
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren. Nu lul ik ook wel met mannen over mijn gezeik maar die willen altijd wel meer. Denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom zou een homo je meer kunnen bijbrengen over het versieren van een man dan een heterosexuele vrouw?
Inderdaad, de meeste vrouwen zijn eerder het type Vinexmuts of Vinexmuts met capsone´s (bijv. Ziba).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
U zoekt naar goud in de Mississippi-rivier.
Hmm, jij bent al bezet geloof ik he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volg de trend, vind een homo, snel!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn niet vals genoeg. Die vrouwelijke nichten vullen dan dat gat.
Hoeveel bied je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, jij bent al bezet geloof ik he?
Nope.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, jij bent al bezet geloof ik he?
Of het zijn de achterbuurtnegerinnen met twaalf verschillend gekleurde baby's van evenzoveel vaders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste vrouwen zijn eerder het type Vinexmuts of Vinexmuts met capsone´s (bijv. Ziba).
Dat beschouw ik als complimentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin om Zap de flikker te spelen.
''Maar meiiiiiiiiiiiid, hij zat met z'n knappe koppie bij de interlaaaand''.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren.
Ik zou ze niet vertrouwen hoor, gewoon met mij het bed in gaan en Titanic kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet het versieren maar waarom mannen op die en die manier reageren. Nu lul ik ook wel met mannen over mijn gezeik maar die willen altijd wel meer. Denk ik.
Die kom ik nou echt nooit tegen, ik wist niet eens van hun bestaan af. Toch maar weer eens wat vaker met de metro of tram in de grote steden gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of het zijn de achterbuurtnegerinnen met twaalf verschillend gekleurde baby's van evenzoveel vaders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |