Dat klopt, pick up artists zijn allemaal ontzettend lelijk. Ik hoor altijd na drie maanden dat het meisje met wie ik even gesproken heb tijdens het masturberen aan me gedacht heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt dat niet nodig, jij hebt nog een volle bos krullen.
Nu nog je kop kaalscheren en twee van die gayhondjes nemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef alleen maar voor te rijden met een BMW en zeggen dat ik poen heb en de Mocro's strippen tot hun boxer van hier tot het Vondelpark, ewa.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu nog je kop kaalscheren en twee van die gayhondjes nemen.
Owh ja, maar dat is begonnen met die voetbalvrouwen en hun stylisten die BFFwerden toch?? En de serie Sex and the City enzo? 20-25 jaar geleden heb ik er weinig van gemerkt iig..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu wel hoor.
Iedere homo heeft in potentie minstens 5 faghags rondlopen.
Ze willen met je praten over mannen, met je winkelen, met je uitgaan, blabla. ugh.
Geen idee, zoals ik al zei, ik heb geen hartsvriendinnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Leuk ja, vind jij dat ook leuk of zit je nu te trollen? Samen in bed met de laptop ervoor, film, thee, eten, doe ik ook altijd met vriendinnen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt, pick up artists zijn allemaal ontzettend lelijk. [..] het meisje met wie ik even gesproken heb tijdens het masturberen [...]
Doel je op mij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Anderen hebben weer een ontzagwekkende hoeveelheid huisdieren.
Nee, van John Bon Jovi.quote:
Precies.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, maar dat is begonnen met die voetbalvrouwen en hun stylisten die BFFwerden toch?? En de serie Sex and the City enzo? 20-25 jaar geleden heb ik er weinig van gemerkt iig..
WAAROM????quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een echtr homo-vriend, inderdaad. En dan praten over mannen, winkelen en uitgaan.
Volg de trend, vind een homo, snel!quote:
Dat is de enige manier waarop je in de Randstad een gesprek kunt aanknopen bij een bushalte.quote:
Vriendinnen zijn niet vals genoeg. Die vrouwelijke nichten vullen dan dat gat.quote:
Ik vroeg me al af waarom iedereen zweeg als ik met ze op de bus of tram stond te wachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop je in de Randstad een gesprek kunt aanknopen bij een bushalte.
Ik heb opeens zin om Zap de flikker te spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volg de trend, vind een homo, snel!
En we zijn tenminste eerlijk wanneer we zeggen dat een kledingsstuk echt niet staat of je gewoon te vadsig bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn niet vals genoeg. Die vrouwelijke nichten vullen dan dat gat.
Lijkt me leuk. Als ik dan vragen over mannen heb dan weten die wel hoe en wat. En wat nuchter en vast ook leukere grappen. Nouja, gewoon leuk. Toch anders dan een meisje.quote:
Die doorbroken wordt door de karatekreten van een Lee Harvey Oswald in wording.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom iedereen zweeg als ik met ze op de bus of tram stond te wachten.
Ach, dan verkies ik liever de stilte.
Droge witte wijn uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Samen chocolade vreten en witte wijn zuipen en Titanic kijken als het weer die tijd van de maand is.
Correct. Homo's zijn de meest eerlijke mensen die er zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we zijn tenminste eerlijk wanneer we zeggen dat een kledingsstuk echt niet staat of je gewoon te vadsig bent.
We moeten een website beginnen voor we jonge vrouwen aan homo´s koppelen, voor centjes natuurlijk. Dan beginnen we door jouw vriendenkring online te pleuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volg de trend, vind een homo, snel!
Dan moet je die maar eens gaan zoeken of je blijft gewoon forever alone.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik wil dan graag een vriendinnetje met wie ik tijdens het uit eten gaan diepgaande gesprekken heb, met wie ik regelmatig naar het Concertgebouw kan gaan, die aansluit bij mijn intellectuele capaciteiten, die kan genieten van de materiële geneugten van het leven maar het niet als vanzelfsprekend ziet en die mij de warmte en genegenheid geeft die een simpel sletje mij niet kan geven.
Waarom zou een homo je meer kunnen bijbrengen over het versieren van een man dan een heterosexuele vrouw?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Als ik dan vragen over mannen heb dan weten die wel hoe en wat. En wat nuchter en vast ook leukere grappen. Nouja, gewoon leuk. Toch anders dan een meisje.
U zoekt naar goud in de Mississippi-rivier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we toch bezig zijn, ik wil dan graag een vriendinnetje met wie ik tijdens het uit eten gaan diepgaande gesprekken heb, met wie ik regelmatig naar het Concertgebouw kan gaan, die aansluit bij mijn intellectuele capaciteiten, die kan genieten van de materiële geneugten van het leven maar het niet als vanzelfsprekend ziet en die mij de warmte en genegenheid geeft die een simpel sletje mij niet kan geven.
Zoete witte wijn is dan ook smerig.quote:
Mwah, ik vond Ziba in het verleden anders behoorlijk vals, toen ze ons tegen elkaar uit probeerde te spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn niet vals genoeg. Die vrouwelijke nichten vullen dan dat gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |