quote:
Scoor je 8+jes mee.quote:Neg-hit: A remark, sometimes humorous, used to point out a woman’s flaws.
That, in essence, is a neg-hit.
Nu wel hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nowadays? Vroeger niet hoor, maar goed toen zat ook bijna alke homo nog stevig in de kast (helaas voor hen)
Anderen hebben weer een ontzagwekkende hoeveelheid huisdieren.quote:
Snel, doe het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zal ik je opgeven voor Casanova Bootcamp?
Vrouwen lachen ook altijd 't hardste mee als je grappen maakt over de odeur van een vagine.quote:
Je moet het meer als "Bond, James Bond" brengen misschien..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die vertel ik dan ook altijd of:
- Dat ik in vastgoed in de DDR en de Sovjet-Unie doe (getuige mijn DDR-marken die ik bij mij draag)
- Dat ik voor de Militaire Inlichtingendienst in het Midden-Oosten werk (dan wip ik de kogels uit mijn portemonnee en vertel hoe ik daarmee op 500 meter een Taliban heb neergeschoten)
Tot op heden heeft het echter nog niet gewerkt.
Ik wil ook graag een echtr homo-vriend, inderdaad. En dan praten over mannen, winkelen en uitgaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze willen met je praten over mannen, met je winkelen, met je uitgaan, blabla. ugh.
Hehe, ja, ze denken ook dat elke homo een soort personal shopping advisor is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu wel hoor.
Iedere homo heeft in potentie minstens 5 faghags rondlopen.
Ze willen met je praten over mannen, met je winkelen, met je uitgaan, blabla. ugh.
Ik ben te oud voor die codetaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen mannen veranderen.
Gaat dat te makkelijk, dan is het inderdaad geen opgave meer.
"neggen" heette dat toch?
Ik vind dat iets voor onzekere mannetjes.quote:
Jij mag mijn vriendin zijn uiteraard.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een echtr homo-vriend, inderdaad. En dan praten over mannen, winkelen en uitgaan.
Ik voel een datingsite voor vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke vriendinnen aankomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een echtr homo-vriend, inderdaad. En dan praten over mannen, winkelen en uitgaan.
Ik meende het hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan heel goed met vrouwen overweg, maar ze behoren niet tot m'n inner circle.
Dat is dus niet de grap, maar je moet ze net even op het verkeerde been zetten door meteen over een klein puntje te beginnen. De Doutzen Kroes van de toko heeft liever - in een gesprek - een eerlijke opmerking over haar lelijke schoenen dan de zoveelste adoratie-jongen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen lachen ook altijd 't hardste mee als je grappen maakt over de odeur van een vagine.
Ik hou ook van jou.quote:
Dan gaan we samen.quote:
Jij hebt dat niet nodig, jij hebt nog een volle bos krullen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind dat iets voor onzekere mannetjes.
Ja maar is het dan om uiterlijk ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij mag mijn vriendin zijn uiteraard.
Ik val toch op getint, dus jouw aanwezigheid wordt dan getolereerd.
Dat is het mooie aan homo zijn, dat is het bij vrouwen dus nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar is het dan om uiterlijk ofzo?
quote:
O ja, ik wil dat echt heul graag. En dan altijd jammeren tegen zo'n jongen. Nu doe ik dat ook maar dan bij hetero's die saai zijn. Tegen interessante mannen niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik voel een datingsite voor vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke vriendinnen aankomen.
Hoeveel euro zou je voor een maandelijkse abbo over hebben?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, ik wil dat echt heul graag. En dan altijd jammeren tegen zo'n jongen. Nu doe ik dat ook maar dan bij hetero's die saai zijn. Tegen interessante mannen niet.
Samen chocolade vreten en witte wijn zuipen en Titanic kijken als het weer die tijd van de maand is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, ik wil dat echt heul graag. En dan altijd jammeren tegen zo'n jongen. Nu doe ik dat ook maar dan bij hetero's die saai zijn. Tegen interessante mannen niet.
Van jezelfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb het uit betrouwbare bron.
Jaja. We moeten meeten en dan hele goede vrienden worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan homo zijn, dat is het bij vrouwen dus nooit.
Je bent gewoon een leuke meid, dus.
Dank uquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve jij dan natuurlijk, maar jij bent dan ook geen vrouw, jij bent een dame.
Cheers to that babe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. We moeten meeten en dan hele goede vrienden worden.
Leuk ja, vind jij dat ook leuk of zit je nu te trollen? Samen in bed met de laptop ervoor, film, thee, eten, doe ik ook altijd met vriendinnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Samen chocolade vreten en witte wijn zuipen en Titanic kijken als het weer die tijd van de maand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |