Ik heb geen enkele vriendin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar je zou ze alsnog wel eens willen doen, toch? Dus dan is het al geen friendzone meer.
Ik kan geweldig goed lullen, ik ben ontzettend grappig en ook nog eens ontzettend knap, dat is intimiderend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je gaat gewoon mee naar een wc of auto en je doet het. Ik weet één ding wel: veel meiden zijn uiteindelijk redelijk gewillig als je goed kan lullen, humor hebt en niet al te afzichtelijk bent.
Hmmm. Ik ken twee meisjes die ik niet zou willen doen, ook al lagen ze met hun benen gespreid op mijn bed en smeekten ze om zaad. Te makkelijk is ook een afknapper.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar je zou ze alsnog wel eens willen doen, toch? Dus dan is het al geen friendzone meer.
Ik ben een rare vrouw dan (want dat gedrag zou ik niet vertonen).. Maar dat wisten jullie geloof ik alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't dan ook niet over friendzone.
Je leert ze gewoon kennen, je doet afstandelijk, na een tijd zeiken ze waarom je geen interesse toont, dan zeg je dat je homo bent, en ze zoenen je.
Don't ask me why, maar vrouwen hebben geen logica.
Pardon?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, onderhuids zijn alle vrouwen gewoon hoeren.
Ja maar tienermeisjes geilen op homo's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een rare vrouw dan (want dat gedrag zou ik niet vertonen).. Maar dat wisten jullie geloof ik al
Klopt op zich wel. Helaas heb ik geen zin om me dagelijks te bevinden in proletendisco's om dergelijke avonturen te beleven. Geloof wel dat het me veelvuldig zou lukken na enige oefening. 't Is meer een trucje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je gaat gewoon mee naar een wc of auto en je doet het. Ik weet één ding wel: veel meiden zijn uiteindelijk redelijk gewillig als je goed kan lullen, humor hebt en niet al te afzichtelijk bent.
Inderdaad, die vertel ik dan ook altijd of:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het niveau domme sletjes
Hahahahaha. Maar omdat die meiden gewoon afstotelijk zijn ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ken twee meisjes die ik niet zou willen doen, ook al lagen ze met hun benen gespreid op mijn bed en smeekten ze om zaad. Te makkelijk is ook een afknapper.
Wat ben je toch weer schattigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele vriendin.
Enkel kennissen van het mindere geslacht.
Ze willen mannen veranderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb 't dan ook niet over friendzone.
Je leert ze gewoon kennen, je doet afstandelijk, na een tijd zeiken ze waarom je geen interesse toont, dan zeg je dat je homo bent, en ze zoenen je.
Don't ask me why, maar vrouwen hebben geen logica.
Denk je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kan geweldig goed lullen, ik ben ontzettend grappig en ook nog eens ontzettend knap, dat is intimiderend.
Neggen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen mannen veranderen.
Gaat dat te makkelijk, dan is het inderdaad geen opgave meer.
"neggen" heette dat toch?
Zal ik je opgeven voor Casanova Bootcamp?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt op zich wel. Helaas heb ik geen zin om me dagelijks te bevinden in proletendisco's om dergelijke avonturen te beleven. Geloof wel dat het me veelvuldig zou lukken na enige oefening. 't Is meer een trucje.
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef TitusPullo het volgende:
Ik intimideer vooral mijzelf daarmee.
Vandaar de aversie vaak. Daarnaast speelt de positie van de man een rol, als barman kan je elke avond 4 vrouwen ketsen, als DJ minimaal 6.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt op zich wel. Helaas heb ik geen zin om me dagelijks te bevinden in proletendisco's om dergelijke avonturen te beleven. Geloof wel dat het me veelvuldig zou lukken na enige oefening. 't Is meer een trucje.
Ik kan heel goed met vrouwen overweg, maar ze behoren niet tot m'n inner circle.quote:
Ik heb het uit betrouwbare bron.quote:
Oh, nee, het zijn geen gedrochten, maar gewoon. Zo. Fucking. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahahahaha. Maar omdat die meiden gewoon afstotelijk zijn ofzo?
Nowadays? Vroeger niet hoor, maar goed toen zat ook bijna alke homo nog stevig in de kast (helaas voor hen)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar tienermeisjes geilen op homo's.
Republikeins America?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef waht het volgende:
Dom, lomp en godvrezend. Op sommige plekken ben je dan de koning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |