Altijd NWS. En polsc maar dan privé.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is op geheel fok zo theemuts.
We staan gelijk in deze epische battle.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, niet nu.
Sinds gisteren al niet meer dus ik heb weer 'n punt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet om rot te doen, maar je denkt toch niet écht dat alleen mensen in de POL SC niveau hebben?![]()
Wat lief
Definieer niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet om rot te doen, maar je denkt toch niet écht dat alleen mensen in de POL SC niveau hebben?![]()
Wat lief
Doe nou niet.quote:
Jij hebt wel wat met autisten. Vast omdat jij denkt dat die gemakkelijker te domineren zijn, na jou teleurstellende ervaringen in de pogingen POL te domineren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ziba het volgende:
Oh, en R&P als het gaat om oude mannen met tieners en relaties. Of autisten. Of gepeste mensen.
Dan heb je toch 0 punten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, niet nu.
Sinds gisteren al niet meer dus ik heb weer 'n punt.
Weet niet?quote:
Ben je nu aan het flirten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar weinig vrouwen voldoen in hun 20er jaren aan dat ideaal, helaas. Maar ik heb altijd al een voorkeur voor vrouwen van begin 30 gehad.
Nice.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook 0. Als je gisteren seks hebt gehad heb je 0.
Autisten zijn eng.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met autisten. Vast omdat jij denkt dat die gemakkelijker te domineren zijn, na jou teleurstellende ervaringen in de pogingen POL te domineren.
Geen idee, heb geen kinderenquote:
Haha.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/
Ja, hij is echt
quote:Gemiddeld hebben studenten 9,5 Pandapunten.
Niet-studenten hebben er gemiddeld 3,4.
En als je straks een week geen seks hebt heb je 1. Of jij bent geen student? Dan tel je in maanden. Volgens mij.quote:
Drie dagen per jaar vruchtbaar? Hoe leven die beesten in hemelsnaam nog steeds?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.pandapunt.nl/
Ja, hij is echt
Ik ben geen student.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
En als je straks een week geen seks hebt heb je 1. Of jij bent geen student? Dan tel je in maanden. Volgens mij.
Hoezo? Ik vind van zulke oppervlakkige theemutsen gewoon strontvervelend, alleen maar te gebruiken om je sperma in te lozen. En het is mij opgevallen dat met een toenemende leeftijd er wel wat meer diepgang te vinden valt, hoewel het overgrote deel natuurlijk van theemuts naar Vinuxmuts evolueert.quote:
Owh, zei ik iets politiek incorrects?quote:
De gereformeerden van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:44 schreef TitusPullo het volgende:
Je kijkt terug in de tijd, als je naar ze kijkt
Ja ze zijn doorgaans, antediluviaans
Sorry als ik overdrijf, steeds als ik op zondag kijk
Zie ik dat hun site gesloten is,
Omdat de sabbat heilig is
[ afbeelding ]
Lees wel even de bijsluiter:quote:
Studenten dus 9,5 week, niet-studenten dus 15 - 20 weken.quote:Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
Ik vind ze echt eng. Merk het ook altijd meteen want zijn toch anders en dan ben ik weg. Met wapens nog gekker gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vooral als ze met wapens rondlopen, zoals ik komend weekend weer ga doen.
En autistische efebofielen die vroeger gepest zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ziba het volgende:
Oh, en R&P als het gaat om oude mannen met tieners en relaties. Of autisten. Of gepeste mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |