9.5 week is gemiddeld voor studenten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lees wel even de bijsluiter:
[..]
Studenten dus 9,5 week, niet-studenten dus 15 weken.
Dus jij zou nooit op een meet komen als je weet dat ik kom?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind ze echt eng. Merk het ook altijd meteen want zijn toch anders en dan ben ik weg. Met wapens nog gekker gewoon.
Mwah, er zijn ook mensenvrouwtjes die zo frigide als een panda zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef waht het volgende:
[..]
Drie dagen per jaar vruchtbaar? Hoe leven die beesten in hemelsnaam nog steeds?
Haha, daar kan ik wel een hele denigrerende tekst over schrijven. En dan wordt iedereen uit R&P boos.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En autistische efebofielen die vroeger gepest zijn?
Studenten hebben dan ook niet het gemak van een plantsoen of snelwegparkeerplaats waar de neukertjes klaarliggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
9.5 week is gemiddeld voor studenten?
Mijn God, hoe kansloos, om nog te zwijgen over 15 fucking hele weken voor niet-studenten.
Wij ook niet, dan kan je ieder uur wel aan de slag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
<
[..]
Studenten hebben dan ook niet het gemak van een plantsoen of snelwegparkeerplaats waar de neukertjes klaarliggen.
Serieus, voor hetero's is het een hele kunst booty te scoren als single man in een mannenstad als Delft of Eindhoven. Daar gaan dan 3 maanden paringsdans aan vooraf, voordat je zo'n gazonnetje mag aanharken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
9.5 week is gemiddeld voor studenten?
Mijn God, hoe kansloos, om nog te zwijgen over 15 fucking hele weken voor niet-studenten.
Efebofielen, erik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En autistische efebofielen die vroeger gepest zijn?
Jawel. Niet alle autisten zijn hetzelfde ofzo, wil niet lullig zijn nu. Maar ik weet niet, heb het er niet zo op na een rare ervaring zegmaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij zou nooit op een meet komen als je weet dat ik kom?
Ik heb medelijden met jullie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus, voor hetero's is het een hele kunst booty te scoren als single man in een mannenstad als Delft of Eindhoven. Daar gaan dan 3 maanden paringsdans aan vooraf, voordat je zo'n gazonnetje mag aanharken.
Owh sorry, had niet door dat je nu wel serieus was, excusesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind van zulke oppervlakkige theemutsen gewoon strontvervelend, alleen maar te gebruiken om je sperma in te lozen. En het is mij opgevallen dat met een toenemende leeftijd er wel wat meer diepgang te vinden valt, hoewel het overgrote deel natuurlijk van theemuts naar Vinuxmuts evolueert.
De hitsige heteromannetjes worden homoseksueel.quote:
Je bent een keertje neergeschoten door een autist?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Niet alle autisten zijn hetzelfde ofzo, wil niet lullig zijn nu. Maar ik weet niet, heb het er niet zo op na een rare ervaring zegmaar.
Als je geen verwijfde idioot bent scheelt dat al een hoop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hitsige heteromannetjes worden homoseksueel.
Best een goede theorie.
Je kan toch ook gewoon als je seks wil een makkelijke meid scoren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus, voor hetero's is het een hele kunst booty te scoren als single man in een mannenstad als Delft of Eindhoven. Daar gaan dan 3 maanden paringsdans aan vooraf, voordat je zo'n gazonnetje mag aanharken.
P. Fabergrefoquote:
Niet als autist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon als je seks wil een makkelijke meid scoren?
Neuh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent een keertje neergeschoten door een autist?
Bij deze de eerste aanbieding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
In Amsterdam wel, ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Krijg je dat geld erbij ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze de eerste aanbieding.
Wie biedt 100 voor Ziba, eenmaal andermaal? Niemand? Ja 100 mensen, wie biedt 120?!
Persoonlijk vind ik dat lastiger dan een vrouw met enige intelligentie in bed lullen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:
We zaten al met smart op jouw grappen te wachtenquote:
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze de eerste aanbieding.
Wie biedt 100 voor Ziba, eenmaal andermaal? Niemand? Ja 100 mensen, wie biedt 120?!
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijkquote:
100 voor die lieve meid heb ik wel over, in natura uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooid?
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zaten al met smart op jouw grappen te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |