P. Fabergrefoquote:
Niet als autist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon als je seks wil een makkelijke meid scoren?
Neuh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent een keertje neergeschoten door een autist?
Bij deze de eerste aanbieding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
In Amsterdam wel, ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Krijg je dat geld erbij ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze de eerste aanbieding.
Wie biedt 100 voor Ziba, eenmaal andermaal? Niemand? Ja 100 mensen, wie biedt 120?!
Persoonlijk vind ik dat lastiger dan een vrouw met enige intelligentie in bed lullen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:
We zaten al met smart op jouw grappen te wachtenquote:
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij deze de eerste aanbieding.
Wie biedt 100 voor Ziba, eenmaal andermaal? Niemand? Ja 100 mensen, wie biedt 120?!
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijkquote:
100 voor die lieve meid heb ik wel over, in natura uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooid?
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zaten al met smart op jouw grappen te wachten
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooid?
Marktfalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijk![]()
![]()
is, genoeg mooie meisjes die gewillig zijn.
Willie Wartale Kanaäns.quote:
Vraag het hemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.
Hoe kan dat nou lastiger zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat lastiger dan een vrouw met enige intelligentie in bed lullen.
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef waht het volgende:
Dit is ook een soort autist.
[ afbeelding ]
Dat heet prostitutiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef alleen maar voor te rijden met een BMW en zeggen dat ik poen heb en de Mocro's strippen tot hun boxer van hier tot het Vondelpark, ewa.
Dat zou dan de enige plek zijn waar het versieren mij gemakkelijk zou afgaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijk![]()
![]()
is, genoeg mooie meisjes die gewillig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |