quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je nu juist zelf als veilingmeester het openingsbod omhoog gegooid?
Marktfalen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijk![]()
![]()
is, genoeg mooie meisjes die gewillig zijn.
Willie Wartale Kanaäns.quote:
Vraag het hemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.
Hoe kan dat nou lastiger zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat lastiger dan een vrouw met enige intelligentie in bed lullen.
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef waht het volgende:
Dit is ook een soort autist.
[ afbeelding ]
Dat heet prostitutiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef alleen maar voor te rijden met een BMW en zeggen dat ik poen heb en de Mocro's strippen tot hun boxer van hier tot het Vondelpark, ewa.
Dat zou dan de enige plek zijn waar het versieren mij gemakkelijk zou afgaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zlfs dan. Als je de looks hebt zit het wel goed. Ik ken hier ook een enge autist die echt onsociaal is maar die echt goddelijk![]()
![]()
is, genoeg mooie meisjes die gewillig zijn.
Zo reageer ik ook vaak als idioten me een drankje willen aanbieden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Het inleven in de wereld van een domme slet vind ik bijzonder lastig. Tenzij je dat overslaat en direct aan het schuren slaat in de tienerdisco.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou lastiger zijn eigenlijk.
Wanneer heeft een neger geen veiligheidsgordel nodig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik wil weer een dom-rechtse grap horen en Friek kent die als de beste.
Gepaste reactie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo reageer ik ook vaak als idioten me een drankje willen aanbieden.
Nooit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wanneer heeft een neger geen veiligheidsgordel nodig?
Altijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wanneer heeft een neger geen veiligheidsgordel nodig?
Met vrouwen is het precies hetzelfde, een paar manden geleden nog in een chique club in Frankfurt samen met een maat uit geweest. Lekker de BMW 6-serie op een parkeerplaats recht voor deur gezet, konden voor de rij langs doorlopen zonder gefouilleerd te worden en staan binnen wat champagne te drinken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef alleen maar voor te rijden met een BMW en zeggen dat ik poen heb en de Mocro's strippen tot hun boxer van hier tot het Vondelpark, ewa.
Interesse tonen in vrouwen = no score.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef GSbrder het volgende:
Maar Ziba heeft wel een punt, meisjes zijn makkelijker dan je denkt.
Alleen denken jongens tot hun 35e er veel te moeilijk over.
Deze zin klopt niet, Tilburgse Kojak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het inleven in de wereld van een domme slet vind ik bijzonder lastig.
Dit is een echte held.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Money, a man's best friend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met vrouwen is het precies hetzelfde, een paar manden geleden nog in een chique club in Frankfurt samen met een maat uit geweest. Lekker de BMW 6-serie op een parkeerplaats recht voor deur gezet, konden voor de rij langs doorlopen zonder gefouilleerd te worden en staan binnen wat champagne te drinken.
Pas achteraf is mij duidelijk geworden waarom de vrouwen deze keer zo gewillig tegen mij aan liepen te schuren terwijl ik maar een beetje nonchalant aan de bar stond te hangen.
Dat is het niveau domme sletjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met vrouwen is het precies hetzelfde, een paar manden geleden nog in een chique club in Frankfurt samen met een maat uit geweest. Lekker de BMW 6-serie op een parkeerplaats recht voor deur gezet, konden voor de rij langs doorlopen zonder gefouilleerd te worden en staan binnen wat champagne te drinken.
Pas achteraf is mij duidelijk geworden waarom de vrouwen deze keer zo gewillig tegen mij aan liepen te schuren terwijl ik maar een beetje nonchalant aan de bar stond te hangen.
Verbeter hem maar even.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet, Tilburgse Kojak.
Hoeft ook niet. Je gaat gewoon mee naar een wc of auto en je doet het. Ik weet één ding wel: veel meiden zijn uiteindelijk redelijk gewillig als je goed kan lullen, humor hebt en niet al te afzichtelijk bent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het inleven in de wereld van een domme slet vind ik bijzonder lastig. Tenzij je dat overslaat en direct aan het schuren slaat in de tienerdisco.
Als 'ie een hoofdsteun met klittenband heeft.quote:
Jongens zitten niet in de friendzone, ze zijn gewoon slecht in de onderhandelingen voor seks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Interesse tonen in vrouwen = no score.
Gewoon afstandelijk doen, daar geilen ze op.
Hehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als 'ie een hoofdsteun met klittenband heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |