Jazeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klassieke concerten, really?
quote:
Gokje: Wagner?quote:
Naar Starbucks met Asma.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ik fantaseerde over het anaal neuken van blonde sletjes?
Ja. Eigenlijk wel iets in die richting. Doen mannen wel vaker, dacht ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ik fantaseerde over het anaal neuken van blonde sletjes?
Mijn moeder wil trouwens ook dat ik meega naar zo'n saai klassiek concert. Staat ze op. No way.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klassieke concerten, really?
Mensen zoals jij hebben daar ook niets te zoeken, daar komen mensen van stand.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn moeder wil trouwens ook dat ik meega naar zo'n saai klassiek concert. Staat ze op. No way.
Vivaldi, Tsjaikovski, Beethoven, Strauss.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, maar niet in avondjurk.
Zoiets had ze moeten doen toen je 14-16 was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mijn moeder wil trouwens ook dat ik meega naar zo'n saai klassiek concert. Staat ze op. No way.
Oeh, ik hop in bij deze meetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vivaldi, Tsjaikovski, Beethoven, Strauss.
Mensen van stand vind ik op zich wel meevallen moet ik eerlijk zeggon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen zoals jij hebben daar ook niets te zoeken, daar komen mensen van stand.
Vooral Tsjaikovski, lekker bombastisch.quote:
Als het maar geen Bach is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral Tsjaikovski, lekker bombastisch.
Exact. Ook wel toen ik heel wat kleiner was trouwens. Maar ik vind het stom. Ben ik nu aso?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets had ze moeten doen toen je 14-16 was.
Nu is het rijkelijk laat.
Het Zwanenmeer lijkt me wel wat voor jou inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral Tsjaikovski, lekker bombastisch.
1812 overture bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef waht het volgende:
[..]
Het Zwanenmeer lijkt me wel wat voor jou inderdaad.
Het moet niet te lang zijn, maximaal 2 uur, voorkeur eerder 1,5 uur met pauze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik niet denk ik.. Heb niet zo veel met een hele avond klassieke muziek.. Hoewel het diner en de sfeer me niet onwelgevallig zijn..
Neuh, neem haar mee naar een museumpie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Exact. Ook wel toen ik heel wat kleiner was trouwens. Maar ik vind het stom. Ben ik nu aso?
Op zich klopt dat, maar als je zo'mn eigenwijze dochter hebt als ik was..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoiets had ze moeten doen toen je 14-16 was.
Nu is het rijkelijk laat.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vivaldi, Tsjaikovski, Beethoven, Strauss.
Als er serieus interesse is om eens gezamenlijk naar het Concertgebouw te gaan om een klassiek concert te beluisteren dan sta ik daar open voor.quote:
Oeh, daar vind ik het begin prachtig.quote:
Mijn ook. Maar niks aan. En piano is sowieso heel mooi, doe ik nu ook wel eens als ik zin heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zich klopt dat, maar als je zo'mn eigenwijze dochter hebt als ik was..
Mijn moeder stond op muziekles (piano) en naar klassieke concerten en opera's ed gaan.. De klassieke opvoeding.. Maar ik wou echt NIET. En er is dus ook nooit iets van gekomen...
Dan zou het (theoretisch) een optie kunnen zijn, met dat diner erbij.. Zou dat niet vervelend vinden..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het moet niet te lang zijn, maximaal 2 uur, voorkeur eerder 1,5 uur met pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |