SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 04-10-2012 10:50:43 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel trainen?
Tja ik kan als het niet of slecht gaat altijd verder gaan met wandelen ipv rennen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Vanavond weer 5 km aan 1 stuk lopen, zin in![]()
Afgelopen 2 keren had ik alleen een wat zeurderig gevoel (wil niet niet echt pijn noemen) in het gedeelte boven mn achillespezen. Had tijdens het lopen nergens last van.. Kwam opzetten net na het rekken thuis.
Zou dat gewoon zijn omdat de spieren toch nog moeten wennen aan het lopen?![]()
Heb je dr ook ontmoet? Echt ongelofelijk he. En als je de foto's ziet echt een heel normaal meisje nog eigenlijk. Geen bikkel (wat ze wil is) om te zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vanmorgen er op uit geweest om mijn wee friend Victoria aan te moedigen die in alle vroegte door Edendale kwam... zag net op haar FB pagina dat ze nog 15km te gaan heeft en dan zit haar 2200km run er op in 34 dagen..... not bad, not bad at all!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ja heb even een praatje gemakt met haar, ze is nu, als het goed is bezig aan haar laatste kilometers die ze samen loopt met de directeur van Child Cancer Foundation NZquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Heb je dr ook ontmoet? Echt ongelofelijk he. En als je de foto's ziet echt een heel normaal meisje nog eigenlijk. Geen bikkel (wat ze wil is) om te zien.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heel erg gaaf, petje af voor drquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja heb even een praatje gemakt met haar, ze is nu, als het goed is bezig aan haar laatste kilometers die ze samen loopt met de directeur van Child Cancer Foundation NZ
Pff, wat gaat ze nou daarna doen? Wat worden dan je doelen?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ze gaat zich nu richten op de 2014 Commonwealth gamesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Heel erg gaaf, petje af voor dr
Pff, wat gaat ze nou daarna doen? Wat worden dan je doelen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Verkoudheid is geen reden om niet te trainen, griep wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wel trainen?
Tja ik kan als het niet of slecht gaat altijd verder gaan met wandelen ipv rennen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik moest googlen, een soort Olympisch Spelen doet het mij denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze gaat zich nu richten op de 2014 Commonwealth gamesIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nederland kent het ook, de koninkrijksspelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik moest googlen, een soort Olympisch Spelen doet het mij denken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Op de een of andere manier moet ik dan weer aan de Hongerspelen denkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nederland kent het ook, de koninkrijksspelen.![]()
IK heb gewoon lichte spierpijn van mijn rondje gister![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yess, vandaag kan ik m'n zooltjes ophalenBen gisteren speciaal niet gaan lopen zodat ik ze vandaag kan gaan uitproberen! Hopelijk is dit het einde van die klote blaren onder m'n voet.
![]()
Als het 24 uur later over is, niet teveel aandacht aan besteden. Wel goed rekken!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:23 schreef Arquero het volgende:
Vanavond weer 5 km aan 1 stuk lopen, zin in![]()
Afgelopen 2 keren had ik alleen een wat zeurderig gevoel (wil niet niet echt pijn noemen) in het gedeelte boven mn achillespezen. Had tijdens het lopen nergens last van.. Kwam opzetten net na het rekken thuis.
Zou dat gewoon zijn omdat de spieren toch nog moeten wennen aan het lopen?![]()
Dat is wel heel stoer dan! Heb je een stukje met haar meegelopen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja heb even een praatje gemakt met haar, ze is nu, als het goed is bezig aan haar laatste kilometers die ze samen loopt met de directeur van Child Cancer Foundation NZ<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
nee, was nog niet helemaal hersteld van mijn verkoudheid en erg druk op het werk...dus even er tussen uit gesneakedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel heel stoer dan! Heb je een stukje met haar meegelopen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad, alleen doen er aan de Commonwealth games natuurlijk behoorlijk wat landen mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nederland kent het ook, de koninkrijksspelen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik was net binnen voor de regen...quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben net wakkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was net binnen voor de regen.... Maar zoals het er naar uit ziet wordt het vanochtend niet lopen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
was hier ook lekker hardloopweertje vanmiddag maar vooruitzichten zijn echt crap voor het weekend.... soms komt een koudje gelegen...geen HM met hagel en natte sneeuw om de oren
hoop wel dat er enige beschutting is bij de drinkpost'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil vanavond gaan lopen, maar dan moet het niet zo hard regenen dat je doorweekt bent voor je warm bent. Een beetje regen is geen probleem.. dus.. fingers crossed.![]()
buienradar zegt dat het hier om 19u nog regent en om 22u niet meer, dus ergens daar tussenin ga ik maar lopen danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef AlexN het volgende:
Ik wil vanavond gaan lopen, maar dan moet het niet zo hard regenen dat je doorweekt bent voor je warm bent. Een beetje regen is geen probleem.. dus.. fingers crossed.![]()
![]()
Het is hier heerlijk weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
buienradar zegt dat het hier om 19u nog regent en om 22u niet meer, dus ergens daar tussenin ga ik maar lopen dan
Gisteravond was het ook lekker droog en perfect om te lopen
Waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hier voor vanavond geven ze ook droog weer op. Mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
buienradar zegt dat het hier om 19u nog regent en om 22u niet meer, dus ergens daar tussenin ga ik maar lopen dan![]()
![]()
Rennen in je wetsuit![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Makkelijk als je voor de triathlon oefentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Rennen in je wetsuit![]()
[ afbeelding ]
Of... wij als gewone beginners... rennen in de regen![]()
![]()
als je buienradar x aantal uur vooruit gebruikt wens ik je veel succesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
buienradar zegt dat het hier om 19u nog regent en om 22u niet meer, dus ergens daar tussenin ga ik maar lopen dan
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Het klopt hier eigenlijk meestal wel moet ik zeggen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als je buienradar x aantal uur vooruit gebruikt wens ik je veel succes![]()
dat is dan toeval want buienradar projecteert de huidige buien een vooruit, er wordt geen rekening gehouden met het ontstaan of afnemen van buien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het klopt hier eigenlijk meestal wel moet ik zeggen..
misschien dat dat voor 1 a 2 uurtjes nog wel goed gaat.. maar meerdere uren vooruit? Ik zou het er niet op wagen
Ecosia
Heheh.. ik heb zojuist een foto gevonden van de 10km van afgelopen zaterdag.
Ik zag er op het finish filmpje nog vrij fris uit, maar hier is toch wel te zien dat het niet allemaal vanzelf gaat!
http://www.clavernet.nl//(...)2%20%20%28350%29.jpg
Ik doe wel de YUR zweefpas ! HOP HOP HOP!![]()
![]()
![]()
je vliegt
Mijn god wat een heerlijk weer is 't hier, maar ik ben heel bang dat als ik zodadelijk naar buiten ga dat het ineens wel heel koud blijkt te zijn
Ja doei.![]()
0 Kelvin is koud alles daarboven valt meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn god wat een heerlijk weer is 't hier, maar ik ben heel bang dat als ik zodadelijk naar buiten ga dat het ineens wel heel koud blijkt te zijn
Nou, heb net wel de wintervoering in m'n motorjas geritst!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
0 Kelvin is koud alles daarboven valt mee
Ja doei.![]()
Maar maar maar... Iedereen rent toch met beide voeten van de vloer? Anders wordt het wandelen. *confused*quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:00 schreef AlexN het volgende:
Heheh.. ik heb zojuist een foto gevonden van de 10km van afgelopen zaterdag.
Ik zag er op het finish filmpje nog vrij fris uit, maar hier is toch wel te zien dat het niet allemaal vanzelf gaat!
http://www.clavernet.nl//(...)2%20%20%28350%29.jpg
Ik doe wel de YUR zweefpas ! HOP HOP HOP!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja maar dat is ok vanwege de chill factor/rijwind.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, heb net wel de wintervoering in m'n motorjas geritst!
* Van mij mag het ook weer lente worden hoor
mosselHet gaat er natuurlijk om dat het op de gevoelige plaat is vastgelegd.. dan telt het pasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar maar maar... Iedereen rent toch met beide voeten van de vloer? Anders wordt het wandelen. *confused*![]()
![]()
oooooow! Nou, ik vind het hoe dan ook knap. Dat hollen over het strand. Of je nu wel of niet zweeft,.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jump, dit jaar weer in Hilversum meeten? Ik heb me iig al ingeschreven!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die oortjes die ik dinsdag kwijt was?
Die zijn weer lekker schoon.
*was verder uit de droger haart*Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
*was verder uit de droger haart*
Ruiken ze ook lekker nu?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
*was verder uit de droger haart*![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
*was verder uit de droger haart*
Och shit, als ik straks wil lopen moet ik wel m'n was uit de machine halen![]()
![]()
Zou leuk zijn als er ergens een overzichtje met statistieken zou staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)44753&type=1&theater
done!!!
- zoveel km
- gem snelheid
- zoveel looptijd
- zoveel schoenen versleten
etc
Die is unavailable ofzo...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)44753&type=1&theater
done!!!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien staat de foto prive.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo les 19/Evy zit erop![]()
Er stond weer 5 beaufort dus lekker uitgewaaid![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lT_KVthEKFg
Het wordt nu wel pittiger met een begin van 5 minuten rennen en dat oplopend tot 8 minuten.
Met kortere wandelstukken tussendoor.
Les 20 wordt nog zwaarder met 4 keer 8 minuten lopen.
Maar op zich ging het wel dus blijkbaar bouw ik toch langzaam maar zeker wat conditie op![]()
O ja de laatse keer lopen (8 minuten in les 19/Evy) had een lekker muziekje (eerste gedeelte dan) dat motiveerde wel
Ik had trouwens geen last van de beginnende verkoudheid.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Je redt het zeker. Je flierefluit er doorheen, man.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo les 19/Evy zit erop![]()
Er stond weer 5 beaufort dus lekker uitgewaaid![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lT_KVthEKFg
Het wordt nu wel pittiger met een begin van 5 minuten rennen en dat oplopend tot 8 minuten.
Met kortere wandelstukken tussendoor.
Les 20 wordt nog zwaarder met 4 keer 8 minuten lopen.
Maar op zich ging het wel dus blijkbaar bouw ik toch langzaam maar zeker wat conditie op![]()
O ja de laatse keer lopen (8 minuten in les 19/Evy) had een lekker muziekje (eerste gedeelte dan) dat motiveerde wel
Ik had trouwens geen last van de beginnende verkoudheid.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef mosselmossel het volgende:
Je redt het zeker. Je flierefluit er doorheen, man.![]()
Dat dacht ik net ook toen ik een stukje appelkruimelvlaai atquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, een collega heeft kruidnootjes meegenomen![]()
![]()
Vanavond maar stukje extra lopen dan![]()
![]()
Je collega is een feederquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, een collega heeft kruidnootjes meegenomen![]()
![]()
Vanavond maar stukje extra lopen dan![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je collega is een feeder![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism
![]()
![]()
Gelukkig komt hij niet al te veel op kantoor.
Straks word ik dan helemaal dik en krijg ik dikke worstvingers zodat ik nietr geod mweer kazn typetasdfsen......![]()
Kunnen ze wel tegen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
misschien een vest of iets wat je nog uit kunt trekken als je het toch nog warm krijgt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Windje is best fris vandaag. Eerste keer lang?![]()
Geef me een uur en een beetje en ik geef je het antwoord. Ik heb kort-kort aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Windje is best fris vandaag. Eerste keer lang?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zou nét op tijd zijn, want over een uur en een beetje moet ik richting Arqudinges.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geef me een uur en een beetje en ik geef je het antwoord. Ik heb kort-kort aan.
![]()
Net gelopen, korte benen, lange armen. Goed te doen. Laatste stuk flink wind tegen, op open vlakte.
Maar toch nog een gemiddelde van 5,32.... zal vast komen door die ene km die ik 4,11 liep![]()
Wat is de beste techniek om tegen de wind in te rennen ?![]()
Genieten van de gratis zuurstofquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Net gelopen, korte benen, lange armen. Goed te doen. Laatste stuk flink wind tegen, op open vlakte.
Maar toch nog een gemiddelde van 5,32.... zal vast komen door die ene km die ik 4,11 liep![]()
![]()
stap voor stapquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Wat is de beste techniek om tegen de wind in te rennen ?AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Je kan beter met lange benen lopen. Zo maak je meer meters per pas. Aan lange armen heb je niet zoveel bij het lopen. Hangt alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Lange benen techniek is vlgs mij wel meer belasting op je knieen, gebruik ik nog niet wil ik wel naar toe. Kleine pasjes maakt het ook voor mij makkelijker om de tijd uit te lopen.
Ik zie ook veel lopers overdreven hun voeten optillen, schoen 90 graden tov het asfalt alsof ze de steentjes er onder uit willen lopen, dat begrijp ik ook niet helemaal, is denk ik verloren energie?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat gaat bij mij vanzelf wanneer ik wat harder loop.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie ook veel lopers overdreven hun voeten optillen, schoen 90 graden tov het asfalt alsof ze de steentjes er onder uit willen lopen, dat begrijp ik ook niet helemaal, is denk ik verloren energie?![]()
Kort-kort doen. Heerlijk. Hier scheen de zon en waren er een paar wolken. De stevige wind is totaal niet koud. Eerder lekker verkoelend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou nét op tijd zijn, want over een uur en een beetje moet ik richting Arqudinges.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
geen spierpijn, geen pijntjes
na gister.. wowie!
* kwiwi stippelt route uit voor vanavond![]()
Wel met een uitweg halverwege, want blijkbaar moet je eigenlijk eerst thuis een paar keer op je zooltjes lopen voordat je erop kan hardlopenMaar ja, ik ben door m'n sporttape heen waarmee ik blaren door de oude zooltjes probeerde te voorkomen, dus daar kan ik nu ook even niet meer op lopen. Dus toch maar op de nieuwe, eigenwijs als ik ben
![]()
![]()
was blij dat ik aan het einde pas wind tegen had, zeker verkoelendquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kort-kort doen. Heerlijk. Hier scheen de zon en waren er een paar wolken. De stevige wind is totaal niet koud. Eerder lekker verkoelend.![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef linebear het volgende:
Kreeg een achievement van Nikevorige maand meer dan 80 km gelopen
Een titel bij je naam ergens ofzo?
![]()
Denk toch dat ik me ga inschrijven voor de 7 heuvelen loop..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
jammer dat het alleen 15 km is, dat is net nog te ver voor mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk toch dat ik me ga inschrijven voor de 7 heuvelen loop..![]()
O leuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef linebear het volgende:
Via de Nike+ app...
http://nikeplus.nike.com/(...)2f-9f11-f4b484692470![]()
![]()
Startnummer Hoge Veluwe Loop van komende zondag is binnen![]()
Na werk neergeploft met een bord stamppot en een glas wijn. Morgen vrij, dus dan lekker mijn duurloop doen![]()
![]()
Het ging echt weer superlekker vandaag. Goeie 7km gehad. Voor de derde keer op rij geen enkel pijntje meer gevoeld. Ik ga komende zondag (of zaterdag als ik niet te houden ben) kijken of ik nog 10km kan. Dat is inmiddels weer meer dan een maand geleden.
Maar zaterdag eerst nog een middag water geven bij de Zeeuwse Kustmarathon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat loop je nu dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef linebear het volgende:
[..]
jammer dat het alleen 15 km is, dat is net nog te ver voor mij“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
zo haalde ik vorige week mn ipod shuffle uit de wasmachine... nog keurig aan mn shirt vast geklemdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
*was verder uit de droger haart*![]()
![]()
Ik viste van de week een shampoo fles uit de wasmachineLeeg gelukkig, maar toch!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Late post maar bij mij ging het beroerd. Eerst last van schenen, toen ff rustig aan gedaan maar toen last van de kuit. Dus maar gestopt. Wel vaker dat ik de tweede les van de nieuwe week last heb.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien komt die les dan te snel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Late post maar bij mij ging het beroerd. Eerst last van schenen, toen ff rustig aan gedaan maar toen last van de kuit. Dus maar gestopt. Wel vaker dat ik de tweede les van de nieuwe week last heb.![]()
Vind de 3e les ook vaak het zwaarstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Late post maar bij mij ging het beroerd. Eerst last van schenen, toen ff rustig aan gedaan maar toen last van de kuit. Dus maar gestopt. Wel vaker dat ik de tweede les van de nieuwe week last heb.(ik doe versie 2011, daar doe je 3x precies het zelfde)
![]()
hoe vaak moet ik het nog zeggen: gewoon zonder muziek lopen!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zo haalde ik vorige week mn ipod shuffle uit de wasmachine... nog keurig aan mn shirt vast geklemd
Het werd lang-lang. Vond het niet overdreven warm.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kort-kort doen. Heerlijk. Hier scheen de zon en waren er een paar wolken. De stevige wind is totaal niet koud. Eerder lekker verkoelend.![]()
Met wie/wat loop je?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Late post maar bij mij ging het beroerd. Eerst last van schenen, toen ff rustig aan gedaan maar toen last van de kuit. Dus maar gestopt. Wel vaker dat ik de tweede les van de nieuwe week last heb.![]()
Ik heb gisteren zonder muziek gelopen en ik vond het lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nog zeggen: gewoon zonder muziek lopen!!![]()
ik kon de regen horen en alles!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zonder muziek gelopen en ik vond het lekker![]()
Ik moet er niet eens meer aan denken om die dingen in mn oren te hebben tijdens het lopen
F means you're fucked![]()
Zo, weer 5 kilometer erbij
http://www.endomondo.com/workouts/knzBJGAlUf0
Ging moeizamer dan de vorige keer. Zeker tussen 3 en 4 kilometer ging het ff niet lekker. Geen pijn ofzo, maar gewoon ff meh..
Maar door wat ge-peptalk van Swetsging de laatste kilometer toch wel weer lekker.
Net nog onder de douche doorgerend en zit nu heerlijk voldaan op de bank![]()
![]()
Ja ik ook niet, ik vind het een verschrikking.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:55 schreef YUR het volgende:
Ik moet er niet eens meer aan denken om die dingen in mn oren te hebben tijdens het lopen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zonder muziek gelopen en ik vond het lekker![]()
Daar kan ik me niets bij voorstellen
Ja, wel bij het geluid van regen, maar dat zonder muziek lopen lekker is![]()
![]()
Ik ook niet! Ik loop normaal gezien altijd met muziek, maar nu was ik m'n mp3 speler vergeten. En ik had geen zin om weer 4hoog naar boven te lopenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets bij voorstellen
Ja, wel bij het geluid van regen, maar dat zonder muziek lopen lekker is
Idd, (naar boven) lopen wil je natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik loop normaal gezien altijd met muziek, maar nu was ik m'n mp3 speler vergeten. En ik had geen zin om weer 4hoog naar boven te lopen![]()
![]()
Zometeen ook maar weer eens even gaan lopen, maar eerst voor straf leren voor het hertentamen dat ik in de pocket heb.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Morgenvroeg staat er weer 5 km op het menu. Ik heb er eigenlijk wel zin in!
Rondje Haags bos,langs Bea en weer naar huis!![]()
Ga je een kopje thee doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Morgenvroeg staat er weer 5 km op het menu. Ik heb er eigenlijk wel zin in!
Rondje Haags bos,langs Bea en weer naar huis!![]()
Easy walkingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Aktiefoto heeft een foto van mij van de start gemaaktkijk mij eens relaxed wezen
hier nog wel
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik mag er nooit in bij de poortquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Kan ook bij haar eindigen,inderdaad. Goed plan.![]()
![]()
ik loop nog met renatequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nog zeggen: gewoon zonder muziek lopen!!![]()
Maar ik had een muziekje gedownload en die wilde ik per se luisteren en het lopen is een ideaal moment daarvoor. Maar ik loop eigenlijk altijd al zonder hoor papa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nog zeggen: gewoon zonder muziek lopen!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben van fervente pro-met muziek loper naar een zonder-muziek loper gegaan. Mooi mijn ademhaling vlak houden. Bijna geruisloos is 'ie![]()
![]()
kijk, goed om te lezen dat je naar ons luister Mossel !!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar ik had een muziekje gedownload en die wilde ik per se luisteren en het lopen is een ideaal moment daarvoor. Maar ik loop eigenlijk altijd al zonder hoor papa.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ook, alleen heb ik niet het six pack wat hij heeft ..dus weet niet of ik geschikt ben voor trail runningquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Less is more. Ik heb een one-packquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, alleen heb ik niet het six pack wat hij heeft ..dus weet niet of ik geschikt ben voor trail runningF means you're fucked![]()
toch wel denk ik, want ik heb deze ook'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zooltjes zitten prima6 km op kunnen lopen zonder problemen! Maar 1x vergeten m'n hiel in te tapen en na 100 meter voelde ik de blaar alweer opkomen zetten
![]()
Wordt helemaal gek van m'n schoenen, dat was de eerste en laatste keer saucony in ieder geval. Bij nader inzien waren m'n goedkope asics van de perry sport gewoon nog beter ook
/klb-modus uit![]()
Ik loop eigenlijk altijd met muziek, vind ik heerlijk om een beetje mee te relaxen en ik heb eigenlijk totaal geen erg in het feit dat ik oordoppen in mijn oren heb. Omdat ik vandaag voor een ontspannen loopje ging heb ik vandaag met korte broek lange mouwen gelopen. Was prima te doen.
http://www.endomondo.com/workouts/97626667![]()
ik moet zeggen dat ik sowieso weining muziek luister...ik ben ook niet eimand die 's morgens vroeg nu meteen de radio aan zet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik luister eigenlijk alleen muziek tijdens het hardlopen, dan gaat de tijd wat sneller omquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik moet zeggen dat ik sowieso weining muziek luister...ik ben ook niet eimand die 's morgens vroeg nu meteen de radio aan zet.![]()
![]()
Die heb ik wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, alleen heb ik niet het six pack wat hij heeft ..
Je ziet 'm alleen niet omdat mijn buik ervoor zit![]()
![]()
Ach die avondjes moet je ook hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Quoi het volgende:
Sorry, heb bankhangavondje, doe dus aan topicvervuiling. Morgen gaat het weer over hardlopen!Maar ondertussen in het hardlooptopic rondhangen om niet te erge afkickverschijnselen te krijgen
![]()
![]()
Ik had vandaag eigenlijk best een half uurtje kunnen gaan lopen. Bedenk ik me nu
Ook even een rondje! Een korte, om er weer in te komen![b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Veel plezier!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef Finland. het volgende:
Ook even een rondje! Een korte, om er weer in te komen!![]()
![]()
Muziek tijdens het werken
Les 4 van Evy gelopen, ging wel weer prima. Eerste keer met blauwe lucht volgens mij ookIk denk dat ik komende week maar even schoenen ga aanschaffen. Ik durf de investering nu wel aan
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
MuziekMaar tijdens het lopen hoeft het niet meer. Vind m'n gehijg wel rustgevend.
![]()
Ik ben verslaafd aan muziek, liefst de hele dag door.
Maar tijdens het lopen dus juist niet.![]()
![]()
Nawwwquote:bij ons hebben de pc's ook geen boxen. Maar wij hebben iMac's en daar zitten ze gewoon in. Livestreaming 3FM
Telefoon + spotify + oordoppen = muziek tijdens werk. Ook niet helemaal zoals ze graag willen zien, maar ze hebben lekker pech
In ons gebouw is het simpelweg verboden, ook oordopjes. Maar..tijdens overwerk mag het welSky radio was nog nooit zó leuk.
![]()
Je zit toch niet nog steeds op je werk hè?![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee nee, net onderweg. Maarre, jij mag niets zeggen met je werken tot 04:30quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Je zit toch niet nog steeds op je werk hè?!![]()
![]()
![]()
Ja, dat was een behoorlijke faalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee nee, net onderweg. Maarre, jij mag niets zeggen met je werken tot 04:30![]()
ik ben al stil
Ah daar istiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Ik een sixpack en oude kaasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar een fust.en ga dat nu met iemand delen
![]()
![]()
Hadden wij ook niet, dus die heb ik van huis meegenomenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawwwbij ons hebben de pc's ook geen boxen. Maar wij hebben iMac's en daar zitten ze gewoon in. Livestreaming 3FM
Nu luistert iedereen naar 'mijn' radio![]()
![]()
ik heb meestal wel muziek op. maar ik krijg steeds vaker de bui dat ik helemaal kriegel ervan word.
dan heb ik vaak de telefoon in de zak op speaker met alleen runkeeper aan. heerlijk de omgevingsgeluiden.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat lukt me prima, denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Evy zegt altijd dat je nog moet kunnen zingen of praten..![]()
![]()
Ja? Mij niet echt.. maar als ik zo langzaam ga dat ik dat wel een beetje nuttig kan dan wandel ik geloof ikquote:
Al kon ik laatst wel gewoon hallo zeggen tegen een grote blaffende erfhond![]()
![]()
Ik zei 'denk ik', omdat ik alleen loop, dus aan praten kom ik niet toe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja? Mij niet echt.. maar als ik zo langzaam ga dat ik dat wel een beetje nuttig kan dan wandel ik geloof ik
Al kon ik laatst wel gewoon hallo zeggen tegen een grote blaffende erfhond![]()
Ik zal zaterdag als ik weer moet lopen met de liedjes meezingen om het te testen![]()
![]()
Ik poep hem altijd een beetje als ik langs boerderijen kom met honden. Vaak zitten ze achter een hek, maar soms ook niet en toch betrap ik me er op dat ik altijd even aanzet om maar niet in m'n kuiten gebeten te worden
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik zag wat overstekende konijntjes, maar om die nou toe te zingen vind ik wat overdrevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik test het soms dus op de dieren die ik onderweg tegen kom![]()
![]()
Wehehe leuk toch!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag wat overstekende konijntjes, maar om die nou toe te zingen vind ik wat overdreven![]()
@ JorDii: gelukkig zijn de erfhonden hier zo braaf dat ze daadwerkelijk op het erf blijven. Was een erg mooie Sint-bernard trouwensgrote brave lobbes.
![]()
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik poep hem altijd een beetje als ik langs boerderijen kom met honden. Vaak zitten ze achter een hek, maar soms ook niet en toch betrap ik me er op dat ik altijd even aanzet om maar niet in m'n kuiten gebeten te wordenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Jamaar die van jou is braaf
ja sorry schoot met mijn achtergrond even in het verkeerde keelgat
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
blaffende honden....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik poep hem altijd een beetje als ik langs boerderijen kom met honden. Vaak zitten ze achter een hek, maar soms ook niet en toch betrap ik me er op dat ik altijd even aanzet om maar niet in m'n kuiten gebeten te worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hebben heus ook tandenquote:
onze kat vangt konijnen, muizen,ratten.....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef AlexN het volgende:
Beter een hond dan een kat, hond is in ieder geval nog nuttig
onze hond gaat mee jagen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Onze kat verjoeg slangen, wel nuttig vond ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef AlexN het volgende:
Beter een hond dan een kat, hond is in ieder geval nog nuttig![]()
![]()
Onze hond ligt eigenlijk voornamelijk niets te doen, maar zijn soortgenoten kunnen blinden geleiden, minder valide mensen helpen, kanker detecteren en drugs onderscheppen. De kat van mijn zus sloopt eigenlijk alleen maar spullen en eet wanneer het haar uitkomt.. vandaar mijn uitspraak betreffende het nut van honden vs katten![]()
![]()
Hier lopen 2 katten rond, en heb ook nooit last van slangenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze kat hielp verjoeg slangen, wel nuttig vond ik![]()
![]()
Evy 2011. Gewoon alleen en met goede Asics. De eerste keer gaat dan super. En dan de 2e les krijg ik last. Niet na 5 min ofzo maar ook eerder. (net als bv de minuten in het schema van de week ervoor). Ik heb dan (op sportschool na) 2 dagen rust voor de nieuwe week. Ik kan proberen om dinsdag, donderdag, zaterdag te doen zodat ik 2 dagen rust pak voor de nieuwe week maar dat lijkt me geen verschil te maken. Hetquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ok, Sjaak afhaak hier.... zou lopen maar het komt met bakken uit de hemel. Een beetje regen is lekker maar om nou een uur door de hoosbuien te lopen....![]()
![]()
Extra zuurstofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:34 schreef Shravani het volgende:
ok, Sjaak afhaak hier.... zou lopen maar het komt met bakken uit de hemel. Een beetje regen is lekker maar om nou een uur door de hoosbuien te lopen....
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:34 schreef Shravani het volgende:
ok, Sjaak afhaak hier.... zou lopen maar het komt met bakken uit de hemel. Een beetje regen is lekker maar om nou een uur door de hoosbuien te lopen....![]()
GO!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou het gewoon doen
Ik heb ook een pijntje bij m'n enkel.. niet tijdens het hardlopen maar voor de rest de hele dag voelbaar, denk toch een beetje overbelast en het is een enkel waar ik vorig jaar vanuit het niets doorheen gezakt ben.
Denk dat een weekje hardlooprust niet geheel onverstandig is.![]()
ok compromis gesloten met mezelf. Ik ga naar de sportschool en op de loopband proberen.
Minder belasting en droog![]()
![]()
Nou vooruit dan
you give in too easy.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar ze poste toch na 6 minuten haar compromis, toch wat bereikt.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kluizenaar..... hardlopen is disipline, dat heb je ondertussen toch ook geleerd??!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Maar ze poste toch na 6 minuten haar compromis, toch wat bereikt.
En na het lopen op de loopband ben ik vast volgende keer weer enorm blij dat ik gewoon lekker naar buiten mag
p.s. het is in een half jaar de eerste keer dat ik echt afhaak, voor mezelf kan ik het goedpraten want ik heb vorige week een keer extra gelopen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:03 schreef Shravani het volgende:
voor mezelf kan ik het goedpraten want ik heb vorige week een keer extra gelopen![]()
Hier wordt het licht en droog.. Straks gewoon lopen dus!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yep, het is keihard bezig zijn om je doel te behalenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Kluizenaar..... hardlopen is disipline, dat heb je ondertussen toch ook geleerd??!!
morgen een kilometer of 12 trailen.... heuvels, modder, regen en natte sneeuw
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgen een kilometer of 12 trailen.... heuvels, modder, regen en natte sneeuw
Voor mij morgen: Een lange duurloop met mn loopgroep (100 minuten), en daar plak ik nog een klein rondje van 20 minuten aan vast. Mijn laatste lange loop voor de HM
Een ding is zeker, ik ga nooit meer in Oosterpark hardlopen
Wat is er mis met het Oosterpark? Behalve dan dat het Flevopark veel leuker is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:19 schreef Finland. het volgende:
Een ding is zeker, ik ga nooit meer in Oosterpark hardlopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb een paar rustdagen genomen.
Zondag een 10k loopje en ik hoop dat dat beter gaat dan de afgelopen week...
Gelukkig wel positieve ontwikkelingen op mn werk, das wel een last van mijn schouders...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Er lopen me er net iets teveel 'hey schatje', 'fietfiew' en billenknijpermensen rond...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Oosterpark? Behalve dan dat het Flevopark veel leuker is.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
Er lopen me er net iets teveel 'hey schatje', 'fietfiew' en billenknijpermensen rond...
Ik loop de laatste tijd veel op de campus van de universiteit twente en dat is helemaal het tegenovergestelde.. wat ik tegenkom zijn:
- Andere lopers
- Fietsers
- Aangeschoten/dronken studenten die je gaan aanmoedigen![]()
![]()
Aaaarrg, verslapen
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
Er lopen me er net iets teveel 'hey schatje', 'fietfiew' en billenknijpermensen rond...<< Enter the Flevopark
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Meh.. gisteravond stond endomondo ingesteld op walking ipv running![]()
Dit weekend maar wat extra lopen dan![]()
![]()
Kun je op de site nog editenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef Arquero het volgende:
Meh.. gisteravond stond endomondo ingesteld op walking ipv running![]()
Dit weekend maar wat extra lopen dan
Dat kan je gewoon aanpassen geloof ik hoor, door je workout te editten. Desalniettemin... gewoon extra lopen dit weekend is helemaal niet erg![]()
![]()
Ik ben tijd aan het rekken om dit gure weer niet in te hoeven.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
yup, dat is het ook...quote:
nu nog mn hartslag met hardlopen naar beneden en ik ben helemaal blij ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.
[ afbeelding ] << Enter the Flevopark![]()
![]()
Nu al weer zin om in de winter te lopen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.
mooi!
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef GDPP het volgende:
Ik ben tijd aan het rekken om dit gure weer niet in te hoeven.
Hophop.
![]()
dan moet je eens stoppen met aan mij denken tijdens het lopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
yup, dat is het ook...
nu nog mn hartslag met hardlopen naar beneden en ik ben helemaal blij ;-)F means you're fucked![]()
dat doe ik meestal voor mn loopjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
dan moet je eens stoppen met aan mij denken tijdens het lopen
Ecosia
Wat doen jullie voor kleren aan als het regent?
Het lijkt me toch niks om met een regenpak te gaan lopen
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik mis waarschijnlijk de context want ik begin er vreemde ideeën bij te krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat doe ik meestal voor mn loopje![]()
Ik loop gewoon in m'n normale kleren, heb eigenlijk nog geen regenjasje. M'n kleren zitten toch strak, en nat worden gebeurt ook door het zweten, dus ik merk niet zoveel verschil behalve dat het koud wordt als ik te langzaam ga lopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Luxuria het volgende:
Het lijkt me toch niks om met een regenpak te gaan lopen![]()
![]()
Met een beetje regen gaat dat wel, maar als het al iets harder regent lijkt het me niet echt prettig zo nat te worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop gewoon in m'n normale kleren, heb eigenlijk nog geen regenjasje. M'n kleren zitten toch strak, en nat worden gebeurt ook door het zweten, dus ik merk niet zoveel verschil behalve dat het koud wordt als ik te langzaam ga lopen
Maar ik moet denk ik ook sowieso een andere broek kopen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
ik denk dat je op het juiste spoor zit...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis waarschijnlijk de context want ik begin er vreemde ideeën bij te krijgen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
bah,bah,bah.... net 58 min. op de loopband gestaan.
Buiten is echt veeeeel lekkerder, ja ook in de regenMaar goed dat weten we dan ook weer.
Toen ik klaar was werd ik gewoon helemaal duizelig vanwege gebrek aan zuurstof, ook een hoge hartslag trouwens.
En buiten waait je zweetlucht ook lekkerder van je af, jekkes ik meur! Op naar een warme douche![]()
Enkel heeft zich redelijk goed gehouden, maar ik neem toch even een paar dagen rust.
Woensdag weer lekker buiten rennen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Shravani op 05-10-2012 10:29:55 ]![]()
Flevoparkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
![]()
Heb daar veel pauzes en tussen uren doorgebracht.![]()
Oosterpark is geen 'park', maar een volksbuurt. Als ik naar een park wil moet ik naar het Plantsoen (Noorderplantsoen). Ik woon overigens in Groningen, vlak naast Oosterpark.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
@Kwiwi, dat heb ik ook wel eens gehad, van die mensen die je gaan aanmoedigen, superleuk om mee te maken.
Waarom ga je dan niet richting industrie erachter? (Ulgersmaweg ed) of iets eerder Florabuurt (hoewel.....)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:21 schreef Finland. het volgende:
[..]
Oosterpark is geen 'park', maar een volksbuurt. Als ik naar een park wil moet ik naar het Plantsoen (Noorderplantsoen). Ik woon overigens in Groningen, vlak naast Oosterpark.
@Kwiwi, dat heb ik ook wel eens gehad, van die mensen die je gaan aanmoedigen, superleuk om mee te maken.
Of juist de andere kant op rond UMCG ed?It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Gisteren ben ik ook langs het UMCG gelopen, maar ik dacht: lekker even de wijk in, niet zo druk, mooi op de stoep. Nou, volgende keer loop ik wel Ebbingestraat of Boterdiepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet richting industrie erachter? (Ulgersmaweg ed) of iets eerder Florabuurt (hoewel.....)
Of juist de andere kant op rond UMCG ed?. En anders maar weer gewoon Bedummerweg/plantsoen.
Zo, les 11 in de pocket![]()
Nu even kijken hoe rennen en werken op een dag gaat voelen... maar ja, met mijn huidige werkroosters kom ik anders helemaal niet meer aan rennen toe..
Nu even kijken of ik maandagochtend fit genoeg ben om weer te gaan(lees: "tot hoe laat ik zondagavond werk"
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ben geweest! Alles zit wel onder de modder nu.quote:En bedacht me toen ik het bos inliep dat het misschien niet zo handig is om met deze wind in het bos te lopen, maarja
.
http://www.endomondo.com/workouts/u41qaluSPf8So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ik ook niet, daarom werk ik 's avondsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef AlexN het volgende:
Ik ben op maandagochtend eigenlijk nooit fit genoeg om te gaan werken
Hier ook gewoon mijn normale hardloopkleren (tight + shirt), met eventueel een - niet helemaal waterdicht - jasje erover. Als je eenmaal bezig bent maakt het niet zoveel uit vind ik, zolang je maar geen kleren aan hebt die veel water opnemen (joggingbroek enzo).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Luxuria het volgende:
Het lijkt me toch niks om met een regenpak te gaan lopenSo many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Gisteravond toch weer eens voor het eerst sinds ruim een week 'ziekteverlof' gelopen
Viel me nog niet tegen hoeveel conditie er nog over was
http://www.endomondo.com/workouts/97640903<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:19 schreef GDPP het volgende:
[..]
Ben geweest! Alles zit wel onder de modder nu.En bedacht me toen ik het bos inliep dat het misschien niet zo handig is om met deze wind in het bos te lopen, maarja
.
http://www.endomondo.com/workouts/u41qaluSPf8![]()
Nou ja, weer een les geleerd voor de volgende winderige dag
![]()
![]()
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
Dat is ubertof! Wat ga je er doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
Zo jammer dat ik nog niet hardliep toen ik vorig jaar in Melbourne zat (echte big-city-hardloop-cultuur daar, veel parken)![]()
Vergeet je niet de film 127 hours te kijken voordat je daar gaat lopen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Leuk, niet verkeerd!![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:36 schreef Arquero het volgende:
[..]
Vergeet je niet de film 127 hours te kijken voordat je daar gaat lopen?
Leuk, niet verkeerd!
Werken in natuurparken, het opknappen van diverse projecten. Daarnaast ook diverse 'kantoorwerkzaamheden'. Ben heel benieuwd. 127 hours heb ik uiteraard gezien!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is ubertof! Wat ga je er doen?
Zo jammer dat ik nog niet hardliep toen ik vorig jaar in Melbourne zat (echte big-city-hardloop-cultuur daar, veel parken)“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ow... ik had het over Amsterdam.. hihihi.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:21 schreef Finland. het volgende:
[..]
Oosterpark is geen 'park', maar een volksbuurt. Als ik naar een park wil moet ik naar het Plantsoen (Noorderplantsoen). Ik woon overigens in Groningen, vlak naast Oosterpark.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een gaaf werk heb je! Een een mooie werk - hardloopplek!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Ik heb vanochtend toch ook maar de stoute hardloopschoenen aangetrokken en de 5 km gelopen. 34 minuten,mijn doel is onder de 30 minuten!![]()
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd vanavond![]()
Het parcours is vals plat omhoog tot halverwege, daarna omkeren en weer terug over dezelfde straat. Ik hoop op de terugweg veel tijd te kunnen pakken, maar dat zal alleen lukken als ik voldoende gespaard heb.
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprint![]()
![]()
Veel plezier en succes vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Het parcours is vals plat omhoog tot halverwege, daarna omkeren en weer terug over dezelfde straat. Ik hoop op de terugweg veel tijd te kunnen pakken, maar dat zal alleen lukken als ik voldoende gespaard heb.
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprint
vlakbij gewoond, mooi park... maar kan me voorstellen dat je je als meisje alleen niet prettig voeltquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
![]()
Morgenmiddag (als de regen weg is) lopen, ik heb er nu al weer zin in!
Nou, maar geen lange duurloop gedaan met een wedstrijd in het vooruitschiet zondag, maar een rustige 5k. En btw, ik had gewoon zware benen, dus was blij dat het eropzat! Je ziet wel wanneer ik wind mee had![]()
Morgenochtend met aantal vriendjes en vriendinnetjes richting de Veluwe voor een lang weekend weg inclusief de Hoge VeluweloopSlapen op de boerderij
![]()
Eens kijken of ik TheWhiteCowboy ook nog kan spotten als hij niet te snel gaatWelke wedstrijd is dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprint![]()
Asselse 2 mijl in Apeldoorn, volgens de OP![]()
Veel plezier in je boerderij
Wat vet! Dat is echt gaaf, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Succes! Kun je best!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprintZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Cool JorDii!![]()
ik had gister niet moeten jubelen over geen spierpijn of wat dan ook geloof ik.. Gister tijdens het tandenpoetsen (
) een hele kleine maar blijkbaar erg verkeerde beweging gemaakt. Zere knie tot gevolg. Vandaag de hele dag pijn gehad, pijnscheuten en inmiddels gewoon constant zeurend. Nu twijfel ik heel erg of ik gewoon moet gaan lopen om te kijken of het dan minder wordt of beter een dagje extra rust kan pakken
Stomme rot knie! Heb er heel lang al geen last van gehad, als in jaren, nu ineens dus weer
![]()
![]()
Liegbeest
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Weekend!
Morgen Kustmarathon.![]()
als vrijwilliger![]()
Grazi!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Asselse 2 mijl in Apeldoorn, volgens de OP![]()
Veel plezier in je boerderij
Ah dat had ik ook ff kunnen opzoeken. Leuke afstand btw.![]()
En volgend jaar als deelnemer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Weekend!
Morgen Kustmarathon.![]()
als vrijwilliger![]()
![]()
Hazen!![]()
Nee, waterpost bemannen. Hard nodig, dankbaar werk, zeker nadat ze al 36 kilometer hebben gestoempt over de stormvloedkering en de stranden.
En ik denk niet dat ik volgend jaar al een marathon loop. Maar als ik het zou kunnen, dan wil ik zeker deze een keer lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heel gaaf!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
wow, te gek zeg!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
![]()
in veel gevallen waar!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Onzinnig, veruit de meeste honden zijn leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Zo, snel nog even een rondje lopen.. maar betwijfel of ik het de hele weg droog ga houden..F means you're fucked![]()
Sterk spul he, dat hardlopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...![]()
Zo, ik heb mijn startnummer alvast opgehaald. Vreemd genoeg had ik in mijn hoofd het idee dat de start in het centrum was, maar deze ligt in werkelijkheid ter hoogte van het park.
Eerst volgt dus de beklimming naar de Laan van Spitsbergen, dan een lange afdaling en het laatste
stuk opnieuw klimmen. Nu gauw omkleden en dan op naar de Asselsestraat![]()
![]()
Beste Shravani,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.nadine-ok-run.nl/ voor de laatste informatie over de 4e Nadine OK Run.
Op de wedstrijddag ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zondag 14 oktober 2012 in Scharwoude.
Dit vond ik dus zojuist in m'n mail, leuk hoor vriendinnen![]()
![]()
Bij deze de domste opmerking van dit topic.. en de komende paar topics..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.
Kutbeesten = Honden met een kutopvoeding of anders; een kutbaas.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Succes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Ach3r0n het volgende:
Zo, ik heb mijn startnummer alvast opgehaald. Vreemd genoeg had ik in mijn hoofd het idee dat de start in het centrum was, maar deze ligt in werkelijkheid ter hoogte van het park.
Eerst volgt dus de beklimming naar de Laan van Spitsbergen, dan een lange afdaling en het laatste
stuk opnieuw klimmen. Nu gauw omkleden en dan op naar de Asselsestraat![]()
Als hardloper moet je ook rekening houden met honden. Kom ik een hond met baasje tegen op de stoep, dan helpt het enorm om deze wandelend te passeren. Al met al kost het misschien 10 seconden, maar dit zorgt voor meer rust. Verder is het ook niet de bedoeling dat honden achter je aan rennen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bij deze de domste opmerking van dit topic.. en de komende paar topics..
Kutbeesten = Honden met een kutopvoeding of anders; een kutbaas.![]()
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...![]()
![]()
dat is niet in Nevada ....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:36 schreef Arquero het volgende:
[..]
Vergeet je niet de film 127 hours te kijken voordat je daar gaat lopen?
Leuk, niet verkeerd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, dat ging een stuk beter
http://www.endomondo.com/workouts/gEd6OT_ev_I
Eerste 35 minuten redelijk constant gelopen en de laatste 12 minuten versneld.
Heerlijk!
Ja doei.![]()
woon je daar in de buurt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Shravani het volgende:
Beste Shravani,
Kijk regelmatig op http://www.nadine-ok-run.nl/ voor de laatste informatie over de 4e Nadine OK Run.
Op de wedstrijddag ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zondag 14 oktober 2012 in Scharwoude.
Dit vond ik dus zojuist in m'n mail, leuk hoor vriendinnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, ik zit randje amsterdam, maar vervoer en douche achteraf daar in de buurt is ook al geregeld, kan nu geen nee zeggen natuurlijk.quote:![]()
Oeh, dat ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk!F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk!![]()
![]()
Yay, thanks!
én nog maar 86,4km tot mijn challenge voltooid is!Waar ik het in mei echt niet meer zag zitten en ver, ver, VER in de min zat zit ik nu 10 in de plus!
Zo mezelf belonen met een douche en daarna lekker avondeten en Dexter kijken en Bones enzo.
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Shravani het volgende:
Beste Shravani,
Dit vond ik dus zojuist in m'n mail, leuk hoor vriendinnen![]()
Enneuh, bonus, Mark Rutte komt ook![]()
Maar het zou gerust kunnenquote:kutfilm
Ik zag het ja, even iets meenemen om mee te smijten ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Enneuh, bonus, Mark Rutte komt ook![]()
![]()
![]()
Misschien krijg je onderweg een spons, kan je die in z'n gezicht smijtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik zag het ja, even iets meenemen om mee te smijten ?
haters....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien krijg je onderweg een spons, kan je die in z'n gezicht smijten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien krijg je onderweg een spons, kan je die in z'n gezicht smijten![]()
![]()
![]()
Gonna hatequote:![]()
Is toch lacheneens wat anders, dan een taart
dat dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gonna hate![]()
Is toch lacheneens wat anders, dan een taart
![]()
![]()
En terecht, de VVD haten is makkelijk en volstrekt geoorloofd.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En terecht, de VVD haten is makkelijk en volstrekt geoorloofd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zijn er trouwens mensen die problemen hebben om de firmware van hun Garmin 610 te upgraden? Ik krijg 'm maar niet op 2.8.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De laatste keer ging het soepel? Geen idee of dat 2.8 was though...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ach, Slacker is nog jong...zei Churchill ooit niet eens...als je onder de 30 niet links bent heb je geen hart, als je boven de 30 nog links ben he je geen verstand??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ben ik even blij dat ik een vvd-stemmende hondenhater ben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Shit, dan heb ik een hart van Schrodinger. Ben sociaal-liberaal-democratisch. Ik identificeer mezelf niet als link/rechts.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
ach, Slacker is nog jong...zei Churchill ooit niet eens...als je onder de 30 niet links bent heb je geen hart, als je boven de 30 nog links ben he je geen verstand??In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Setup > software en dan kan je het zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
De laatste keer ging het soepel? Geen idee of dat 2.8 was though...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik wel, heb als overblijfsel van mijn jeugdzondes, alle LP's van Drukwerk nog in de kast staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe. Nooit een hart gehad dus, overigens*kras*
omnomnometenbijnaklaar*hongerrrrrrrr*
Softwareversie: 2.80quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Setup > software en dan kan je het zien.
No troubles here...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Meh. Ik heb het met m'n virtuele machine, op de Windows PC bij m'n ouders.. Erg mehhhhhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Softwareversie: 2.80
No troubles here...?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
same, geen centje pijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Softwareversie: 2.80
No troubles here...?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon thuis even dus danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meh. Ik heb het met m'n virtuele machine, op de Windows PC bij m'n ouders.. Erg mehhhhh
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: