quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
Die oortjes die ik dinsdag kwijt was?
Die zijn weer lekker schoon.
*was verder uit de droger haart*
Zou leuk zijn als er ergens een overzichtje met statistieken zou staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)44753&type=1&theater
done!!!
Die is unavailable ofzo...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)44753&type=1&theater
done!!!
Je redt het zeker. Je flierefluit er doorheen, man.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo les 19/Evy zit erop![]()
Er stond weer 5 beaufort dus lekker uitgewaaid![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lT_KVthEKFg
Het wordt nu wel pittiger met een begin van 5 minuten rennen en dat oplopend tot 8 minuten.
Met kortere wandelstukken tussendoor.
Les 20 wordt nog zwaarder met 4 keer 8 minuten lopen.
Maar op zich ging het wel dus blijkbaar bouw ik toch langzaam maar zeker wat conditie op![]()
O ja de laatse keer lopen (8 minuten in les 19/Evy) had een lekker muziekje (eerste gedeelte dan) dat motiveerde wel
Ik had trouwens geen last van de beginnende verkoudheid.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef mosselmossel het volgende:
Je redt het zeker. Je flierefluit er doorheen, man.
Dat dacht ik net ook toen ik een stukje appelkruimelvlaai atquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, een collega heeft kruidnootjes meegenomen![]()
![]()
Vanavond maar stukje extra lopen dan
Je collega is een feederquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, een collega heeft kruidnootjes meegenomen![]()
![]()
Vanavond maar stukje extra lopen dan
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je collega is een feeder![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism
misschien een vest of iets wat je nog uit kunt trekken als je het toch nog warm krijgt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Windje is best fris vandaag. Eerste keer lang?
Geef me een uur en een beetje en ik geef je het antwoord. Ik heb kort-kort aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Windje is best fris vandaag. Eerste keer lang?
Zou nét op tijd zijn, want over een uur en een beetje moet ik richting Arqudinges.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geef me een uur en een beetje en ik geef je het antwoord. Ik heb kort-kort aan.
Genieten van de gratis zuurstofquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Net gelopen, korte benen, lange armen. Goed te doen. Laatste stuk flink wind tegen, op open vlakte.
Maar toch nog een gemiddelde van 5,32.... zal vast komen door die ene km die ik 4,11 liep![]()
Wat is de beste techniek om tegen de wind in te rennen ?
stap voor stapquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Net gelopen, korte benen, lange armen. Goed te doen. Laatste stuk flink wind tegen, op open vlakte.
Maar toch nog een gemiddelde van 5,32.... zal vast komen door die ene km die ik 4,11 liep![]()
Je kan beter met lange benen lopen. Zo maak je meer meters per pas. Aan lange armen heb je niet zoveel bij het lopen. Hangt alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Dat gaat bij mij vanzelf wanneer ik wat harder loop.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie ook veel lopers overdreven hun voeten optillen, schoen 90 graden tov het asfalt alsof ze de steentjes er onder uit willen lopen, dat begrijp ik ook niet helemaal, is denk ik verloren energie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |