Grazi!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Asselse 2 mijl in Apeldoorn, volgens de OP![]()
Veel plezier in je boerderij
En volgend jaar als deelnemer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Weekend!
Morgen Kustmarathon.![]()
als vrijwilliger
Heel gaaf!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
wow, te gek zeg!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
in veel gevallen waar!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.
Onzinnig, veruit de meeste honden zijn leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
Zo, snel nog even een rondje lopen.. maar betwijfel of ik het de hele weg droog ga houden..
Sterk spul he, dat hardlopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...
Bij deze de domste opmerking van dit topic.. en de komende paar topics..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Succes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Ach3r0n het volgende:
Zo, ik heb mijn startnummer alvast opgehaald. Vreemd genoeg had ik in mijn hoofd het idee dat de start in het centrum was, maar deze ligt in werkelijkheid ter hoogte van het park.
Eerst volgt dus de beklimming naar de Laan van Spitsbergen, dan een lange afdaling en het laatste
stuk opnieuw klimmen. Nu gauw omkleden en dan op naar de Asselsestraat
Als hardloper moet je ook rekening houden met honden. Kom ik een hond met baasje tegen op de stoep, dan helpt het enorm om deze wandelend te passeren. Al met al kost het misschien 10 seconden, maar dit zorgt voor meer rust. Verder is het ook niet de bedoeling dat honden achter je aan rennen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bij deze de domste opmerking van dit topic.. en de komende paar topics..
Kutbeesten = Honden met een kutopvoeding of anders; een kutbaas.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik word er ook weleens emotioneel van ja...
dat is niet in Nevada ....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:36 schreef Arquero het volgende:
[..]
Vergeet je niet de film 127 hours te kijken voordat je daar gaat lopen?
Leuk, niet verkeerd!
woon je daar in de buurt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Shravani het volgende:
Beste Shravani,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.nadine-ok-run.nl/ voor de laatste informatie over de 4e Nadine OK Run.
Op de wedstrijddag ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zondag 14 oktober 2012 in Scharwoude.
Dit vond ik dus zojuist in m'n mail, leuk hoor vriendinnen
Nee, ik zit randje amsterdam, maar vervoer en douche achteraf daar in de buurt is ook al geregeld, kan nu geen nee zeggen natuurlijk.quote:
Oeh, dat ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat ging een stuk beter
http://www.endomondo.com/workouts/gEd6OT_ev_I
Eerste 35 minuten redelijk constant gelopen en de laatste 12 minuten versneld.
Heerlijk!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat ging een stuk beter
http://www.endomondo.com/workouts/gEd6OT_ev_I
Eerste 35 minuten redelijk constant gelopen en de laatste 12 minuten versneld.
Heerlijk!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Shravani het volgende:
Beste Shravani,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.nadine-ok-run.nl/ voor de laatste informatie over de 4e Nadine OK Run.
Op de wedstrijddag ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zondag 14 oktober 2012 in Scharwoude.
Dit vond ik dus zojuist in m'n mail, leuk hoor vriendinnen
Maar het zou gerust kunnenquote:
Ik zag het ja, even iets meenemen om mee te smijten ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Enneuh, bonus, Mark Rutte komt ook![]()
Misschien krijg je onderweg een spons, kan je die in z'n gezicht smijtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik zag het ja, even iets meenemen om mee te smijten ?
haters....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien krijg je onderweg een spons, kan je die in z'n gezicht smijten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien krijg je onderweg een spons, kan je die in z'n gezicht smijten
Gonna hatequote:
dat dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gonna hate![]()
Is toch lacheneens wat anders, dan een taart
En terecht, de VVD haten is makkelijk en volstrekt geoorloofd.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En terecht, de VVD haten is makkelijk en volstrekt geoorloofd.
ach, Slacker is nog jong...zei Churchill ooit niet eens...als je onder de 30 niet links bent heb je geen hart, als je boven de 30 nog links ben he je geen verstand??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ben ik even blij dat ik een vvd-stemmende hondenhater ben.
Shit, dan heb ik een hart van Schrodinger. Ben sociaal-liberaal-democratisch. Ik identificeer mezelf niet als link/rechts.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
ach, Slacker is nog jong...zei Churchill ooit niet eens...als je onder de 30 niet links bent heb je geen hart, als je boven de 30 nog links ben he je geen verstand??
Setup > software en dan kan je het zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
De laatste keer ging het soepel? Geen idee of dat 2.8 was though...
ik wel, heb als overblijfsel van mijn jeugdzondes, alle LP's van Drukwerk nog in de kast staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe. Nooit een hart gehad dus, overigens*kras*
omnomnometenbijnaklaar*hongerrrrrrrr*
Softwareversie: 2.80quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Setup > software en dan kan je het zien.
Meh. Ik heb het met m'n virtuele machine, op de Windows PC bij m'n ouders.. Erg mehhhhhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Softwareversie: 2.80
No troubles here...?
same, geen centje pijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Softwareversie: 2.80
No troubles here...?
Gewoon thuis even dus danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meh. Ik heb het met m'n virtuele machine, op de Windows PC bij m'n ouders.. Erg mehhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |