Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
Er lopen me er net iets teveel 'hey schatje', 'fietfiew' en billenknijpermensen rond...
Kun je op de site nog editenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef Arquero het volgende:
Meh.. gisteravond stond endomondo ingesteld op walking ipv running![]()
Dit weekend maar wat extra lopen dan
yup, dat is het ook...quote:
Oefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.
[ afbeelding ] << Enter the Flevopark![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef GDPP het volgende:
Ik ben tijd aan het rekken om dit gure weer niet in te hoeven.
dan moet je eens stoppen met aan mij denken tijdens het lopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
yup, dat is het ook...
nu nog mn hartslag met hardlopen naar beneden en ik ben helemaal blij ;-)
dat doe ik meestal voor mn loopjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
dan moet je eens stoppen met aan mij denken tijdens het lopen
Ik mis waarschijnlijk de context want ik begin er vreemde ideeën bij te krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat doe ik meestal voor mn loopje
Ik loop gewoon in m'n normale kleren, heb eigenlijk nog geen regenjasje. M'n kleren zitten toch strak, en nat worden gebeurt ook door het zweten, dus ik merk niet zoveel verschil behalve dat het koud wordt als ik te langzaam ga lopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Luxuria het volgende:
Wat doen jullie voor kleren aan als het regent?
Het lijkt me toch niks om met een regenpak te gaan lopen
Met een beetje regen gaat dat wel, maar als het al iets harder regent lijkt het me niet echt prettig zo nat te worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop gewoon in m'n normale kleren, heb eigenlijk nog geen regenjasje. M'n kleren zitten toch strak, en nat worden gebeurt ook door het zweten, dus ik merk niet zoveel verschil behalve dat het koud wordt als ik te langzaam ga lopen
ik denk dat je op het juiste spoor zit...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis waarschijnlijk de context want ik begin er vreemde ideeën bij te krijgen.
Flevoparkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Oosterpark is geen 'park', maar een volksbuurt. Als ik naar een park wil moet ik naar het Plantsoen (Noorderplantsoen). Ik woon overigens in Groningen, vlak naast Oosterpark.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet richting industrie erachter? (Ulgersmaweg ed) of iets eerder Florabuurt (hoewel.....)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:21 schreef Finland. het volgende:
[..]
Oosterpark is geen 'park', maar een volksbuurt. Als ik naar een park wil moet ik naar het Plantsoen (Noorderplantsoen). Ik woon overigens in Groningen, vlak naast Oosterpark.
@Kwiwi, dat heb ik ook wel eens gehad, van die mensen die je gaan aanmoedigen, superleuk om mee te maken.
Gisteren ben ik ook langs het UMCG gelopen, maar ik dacht: lekker even de wijk in, niet zo druk, mooi op de stoep. Nou, volgende keer loop ik wel Ebbingestraat of Boterdiepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet richting industrie erachter? (Ulgersmaweg ed) of iets eerder Florabuurt (hoewel.....)
Of juist de andere kant op rond UMCG ed?
Ben geweest! Alles zit wel onder de modder nu.quote:
Ik ook niet, daarom werk ik 's avondsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef AlexN het volgende:
Ik ben op maandagochtend eigenlijk nooit fit genoeg om te gaan werken
Hier ook gewoon mijn normale hardloopkleren (tight + shirt), met eventueel een - niet helemaal waterdicht - jasje erover. Als je eenmaal bezig bent maakt het niet zoveel uit vind ik, zolang je maar geen kleren aan hebt die veel water opnemen (joggingbroek enzo).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:44 schreef Luxuria het volgende:
Wat doen jullie voor kleren aan als het regent?
Het lijkt me toch niks om met een regenpak te gaan lopen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:19 schreef GDPP het volgende:
[..]
Ben geweest! Alles zit wel onder de modder nu.En bedacht me toen ik het bos inliep dat het misschien niet zo handig is om met deze wind in het bos te lopen, maarja
.
http://www.endomondo.com/workouts/u41qaluSPf8
Dat is ubertof! Wat ga je er doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
Vergeet je niet de film 127 hours te kijken voordat je daar gaat lopen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zojuist nagenoeg de bevestiging gekregen dat ik per April voor 4 maanden naar Arizona vertrek voor (werk)stage. Dat wordt lopen in de Grand Canyon!!!![]()
![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:36 schreef Arquero het volgende:
[..]
Vergeet je niet de film 127 hours te kijken voordat je daar gaat lopen?
Leuk, niet verkeerd!
Werken in natuurparken, het opknappen van diverse projecten. Daarnaast ook diverse 'kantoorwerkzaamheden'. Ben heel benieuwd. 127 hours heb ik uiteraard gezien!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is ubertof! Wat ga je er doen?
Zo jammer dat ik nog niet hardliep toen ik vorig jaar in Melbourne zat (echte big-city-hardloop-cultuur daar, veel parken)
Ow... ik had het over Amsterdam.. hihihi.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:21 schreef Finland. het volgende:
[..]
Oosterpark is geen 'park', maar een volksbuurt. Als ik naar een park wil moet ik naar het Plantsoen (Noorderplantsoen). Ik woon overigens in Groningen, vlak naast Oosterpark.
@Kwiwi, dat heb ik ook wel eens gehad, van die mensen die je gaan aanmoedigen, superleuk om mee te maken.
Wat een gaaf werk heb je! Een een mooie werk - hardloopplek!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Veel plezier en succes vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd vanavond![]()
Het parcours is vals plat omhoog tot halverwege, daarna omkeren en weer terug over dezelfde straat. Ik hoop op de terugweg veel tijd te kunnen pakken, maar dat zal alleen lukken als ik voldoende gespaard heb.
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprint
vlakbij gewoond, mooi park... maar kan me voorstellen dat je je als meisje alleen niet prettig voeltquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Het parcours is vals plat omhoog tot halverwege, daarna omkeren en weer terug over dezelfde straat. Ik hoop op de terugweg veel tijd te kunnen pakken, maar dat zal alleen lukken als ik voldoende gespaard heb.
Het plan is dus snel starten, daarna het tempo iets terug laten zakken en op de terugweg het tempo weer verhogen en eindigen in een lange sprint
Wat vet! Dat is echt gaaf, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Succes! Kun je best!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Weekend!
Morgen Kustmarathon.![]()
als vrijwilliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |