you give in too easy.....quote:
Maar ze poste toch na 6 minuten haar compromis, toch wat bereikt.quote:
Kluizenaar..... hardlopen is disipline, dat heb je ondertussen toch ook geleerd??!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Maar ze poste toch na 6 minuten haar compromis, toch wat bereikt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:03 schreef Shravani het volgende:
voor mezelf kan ik het goedpraten want ik heb vorige week een keer extra gelopen![]()
Yep, het is keihard bezig zijn om je doel te behalenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Kluizenaar..... hardlopen is disipline, dat heb je ondertussen toch ook geleerd??!!
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgen een kilometer of 12 trailen.... heuvels, modder, regen en natte sneeuw
Wat is er mis met het Oosterpark? Behalve dan dat het Flevopark veel leuker is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:19 schreef Finland. het volgende:
Een ding is zeker, ik ga nooit meer in Oosterpark hardlopen
Er lopen me er net iets teveel 'hey schatje', 'fietfiew' en billenknijpermensen rond...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Oosterpark? Behalve dan dat het Flevopark veel leuker is.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
Er lopen me er net iets teveel 'hey schatje', 'fietfiew' en billenknijpermensen rond...
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
Er lopen me er net iets teveel 'hey schatje', 'fietfiew' en billenknijpermensen rond...
Kun je op de site nog editenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef Arquero het volgende:
Meh.. gisteravond stond endomondo ingesteld op walking ipv running![]()
Dit weekend maar wat extra lopen dan
yup, dat is het ook...quote:
Oefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.
[ afbeelding ] << Enter the Flevopark![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet niet waar je precies woont, maar het Flevopark is niet zo ver van het Oosterpark vandaan en je kan er heerlijk lopen en je hebt een paar leuke uitwijkmogelijkheden het park uit, weer in, weer eruit. Heel erg prettig lopen daar.
[ afbeelding ] << Enter the Flevopark![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef GDPP het volgende:
Ik ben tijd aan het rekken om dit gure weer niet in te hoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |