Hoe is t gegaan?quote:Op zondag 23 september 2012 19:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Warme chocomel met slagroom, ik vind dat ik 'm wel heb verdiend.
Zeker na 50 minuten in de zeikregen naar huis fietsen.
De laatste tijd maak ik het deeg op dezelfde dag, begin een beetje lui te worden daar in.quote:Op zondag 23 september 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
Was alleen vergeten gisteren het deeg al te makendus heb nu een simpel 00-deegje. Wel lekker, maar had liever volkoren of spelt/rogge gehad, dus dat doen we dan de volgende keer maar!
Als ik een emotioneel mens was dan had ik ook zeker tranen! Prachtig Mar!quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef MarMar het volgende:
Even een jompelfoto hier:
[ afbeelding ]
Tranen in mijn ogen krijg ik ervan!
We eten het vaak ergens doorheen, dus dat werkt dan niet. Zomaar weglaten vind ik te gemakkelijk - er moeten toch nog genoeg volwaardige vegetarische recepten zijn die ik niet ken?quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, wat ik deed was gewoon eerst alles opeten en vis/vlees voor het laatst bewaren (het lekkerst voor het laatst) Dan wat extra groente, hoef je bijna geen vlees/vis meer.
Meestal merk je het echt niet met lekker kruiden van je groente en carbs.
Lijst:
O kwark en vla
T 2 appels, nectarine, cup a soup kerrie, halve komkommer, boterham kaas
L 2 boterhammen ham, cup a soup tomaat, 2 bekers melk, 2 tomaten, kwart paprika
T mineola, peer, blokje choco, 2 augurken met ham
D: bloemkool, gebakken champignons/ui/courgette/knoflook en 500 gr spinazie, gegrilde kabeljauwfilet, aardappelkroketten
T; cola-berenburg een paar en zoute stokjes... want vakantie
Jeetje, jij vrouw! Zomaar weglaten is te 'makkelijk' Soms is het niet moeilijkquote:Op zondag 23 september 2012 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We eten het vaak ergens doorheen, dus dat werkt dan niet. Zomaar weglaten vind ik te gemakkelijk - er moeten toch nog genoeg volwaardige vegetarische recepten zijn die ik niet ken?
Begin het nu wel wat te missen, eerste weken niet... dus tijd om weer wat koolhydraten in te passen... begin zo halverweg de week weer met wat opbouwen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ik een emotioneel mens was dan had ik ook zeker tranen! Prachtig Mar!
Oooh lekker genieten BJ! Mis je brood enzo? Wel weer beginnen hoor want je eet best wel wat te weinig, niet erg maar niet te lang ok?
Pasta's zijn makkelijk vegetarisch te maken, soepen, gerechten met bonen..quote:Op zondag 23 september 2012 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We eten het vaak ergens doorheen, dus dat werkt dan niet. Zomaar weglaten vind ik te gemakkelijk - er moeten toch nog genoeg volwaardige vegetarische recepten zijn die ik niet ken?
Ik heb Sam Stern, Eat vegetarian. Leuk boek met leuke recepten.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij eten tegenwoordig twee à drie keer in de week vegetarisch, maar we zouden de balans liever de andere kant op laten vallen. Ik vind het alleen lastig om gerechten te verzinnen; ik merk dat ik zonder vlees een maaltijd snel niet compleet vind. Heeft iemand ideeën/recepten/sites?
Niet onaardig. Moet wel echt aan mn snelheid gaan werken en mn longen hadden het zwaar (goh, wanneer niet, misschien toch maar een keer langs een longarts gaan), maar het was heerlijk loopweer, de sfeer was goed en we zijn ergens in de meute gefinished. Is ook weer eens wat anders dan helemaal achteraan finishen.quote:
Hehehe, volgens mij ben jij veel meer bikkel dan ik hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, jij bikkel!! Jij bent echt zo'n heerlijk sociaal mensch... en zo sportief! Wat doe je eigenijk op Fok?
Snel maar een warme choco met slagroom
Ons weekmenu voor deze week: uiensoep met brood, aardappeltortilla met sla, quiche met volkorenbodem, rode bietensalade met feta, appel en munt, tortilla's met bonenprut, avocado, paprika en kaas. En nog iets, maar dat ben ik vergeten...alles vegetarisch! Zoek ook eens op goodgawker voor ideeën...quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij eten tegenwoordig twee à drie keer in de week vegetarisch, maar we zouden de balans liever de andere kant op laten vallen. Ik vind het alleen lastig om gerechten te verzinnen; ik merk dat ik zonder vlees een maaltijd snel niet compleet vind. Heeft iemand ideeën/recepten/sites?
Goeie inspiratie, dank je! De anderen ook, natuurlijk. Ik kook nooit Thais, maar ik zal er eens naar kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ons weekmenu voor deze week: uiensoep met brood, aardappeltortilla met sla, quiche met volkorenbodem, rode bietensalade met feta, appel en munt, tortilla's met bonenprut, avocado, paprika en kaas. En nog iets, maar dat ben ik vergeten...alles vegetarisch! Zoek ook eens op goodgawker voor ideeën...
Ik had het er in het begin moeilijk mee, want het is een andere manier van denken over eten. Nu eet ik zelf nog wel eens vlees, maar niet vaak. Hooguit een keer per week.quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeie inspiratie, dank je! De anderen ook, natuurlijk. Ik kook nooit Thais, maar ik zal er eens naar kijken..
Dat zijn toch ook gerechten waar vlees en vis eruit gelaten zijn?quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ons weekmenu voor deze week: uiensoep met brood, aardappeltortilla met sla, quiche met volkorenbodem, rode bietensalade met feta, appel en munt, tortilla's met bonenprut, avocado, paprika en kaas. En nog iets, maar dat ben ik vergeten...alles vegetarisch! Zoek ook eens op goodgawker voor ideeën...
Tof! Heb je ook ergens een reisverslagje ofzo?quote:
Geweldige fotoquote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef MarMar het volgende:
Even een jompelfoto hier:
[ afbeelding ]
Tranen in mijn ogen krijg ik ervan!
Neuh, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook als ik weg benquote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tof! Heb je ook ergens een reisverslagje ofzo?
Geniet ervan
Wel goe, thanks for asking!quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha Maria, 'mede nerds'
Hoest met buikje
Dat klopt, dat zeg ik ook en dat bedoel ik ook. Gewoon alles lekker maken met kruiden en bonen enzo... Wat Nallie zegt dusquote:Op zondag 23 september 2012 21:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nope..
Uniekje, die gerechten kunnen met vlees, maar hoeven niet met vlees.
Nerds en cupcakesquote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
An in Mexico![]()
Viz, ben benieuwd! Hoepeloorbellen kan je altijd nog kado doen![]()
Go Henk en Mo en Mar!
Ik heb cupcakes versierd vandaag met een groepje (grotendeels) mede-nerds, was leuk!
Er komen foto's als het goed isquote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Nerds en cupcakeszijn daar foto's van?
Ik om ze te etenquote:
Die is leuk ja. Alleen zonder de nerds erbijquote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er komen foto's als het goed isik heb er net 1 op FB gezet want das tenminste makkelijk mobiel te doen
Ziet er best ranzig uit. Kan me niet voorstellen dat ik vroeger dummies ook lekker vondquote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef V1z0R het volgende:
Vorige week geleerd, nerds zijn de Amerikaanse dummy's
[ afbeelding ]
Maar zij hebben dan weer allerlei varianten zoals zure, met kauwgom etc.
Zie: de dikke vegetarierquote:Op zondag 23 september 2012 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ken dummies helemaal niet, oh, en fijne vakantie puf! waar ging het ook al weer heen?
Planning voor vandaag:
O: zuurdesembrood met jam
T: appel
L: uiensoep, zuurdesembrood met kaas, wat kaasspätzle
T: ?
D: ik denk of aardappeltortilla met sla of quiche met volkorenbodem.
nee, geloof ik niet!quote:Op maandag 24 september 2012 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken je niet? Van die roze en gele korreltjes. Het allerlekkerst was om ze allemaal in één keer naar binnen te gooien.
Is dit een goede tijd om kleding te kopen? Ben zelf ook wel toe aan wat nieuws maar beetje korting zou leuk zijn natuurlijkquote:Op maandag 24 september 2012 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
verder komt er vandaag hopelijk een bestelling van bijna 500 euro van zalando binnen. het is echt tijd dat ik weer nieuwe kleren heb, allles is zooooo oud en vol gaten enzo.
nee, dat niet geloof ik. Ik denk dat na het seizoen beter is. Maar ik kom het seizoen anders niet door...quote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon 3 van die pakjes tegelijk!
[..]
Is dit een goede tijd om kleding te kopen? Ben zelf ook wel toe aan wat nieuws maar beetje korting zou leuk zijn natuurlijk
Als je een glamour koopt krijg je op 29 sept 20% korting in veel winkels.quote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef V1z0R het volgende:
Is dit een goede tijd om kleding te kopen? Ben zelf ook wel toe aan wat nieuws maar beetje korting zou leuk zijn natuurlijk
quote:Op maandag 24 september 2012 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Die ken je niet? Van die roze en gele korreltjes. Het allerlekkerst was om ze allemaal in één keer naar binnen te gooien.
Er worden geen pakketjes meer bezorgd op maandag dacht ik?quote:Op maandag 24 september 2012 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
verder komt er vandaag hopelijk een bestelling van bijna 500 euro van zalando binnen. het is echt tijd dat ik weer nieuwe kleren heb, allles is zooooo oud en vol gaten enzo.
ik woon niet in NL, dus hier gaat het wat anders...quote:Op maandag 24 september 2012 09:05 schreef Bijou het volgende:
[..]
Er worden geen pakketjes meer bezorgd op maandag dacht ik?
Oh dan hoop ik met je meequote:Op maandag 24 september 2012 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
ik woon niet in NL, dus hier gaat het wat anders...
Ik ga geen glamour kopenquote:Op maandag 24 september 2012 09:03 schreef Bijou het volgende:
[..]
Als je een glamour koopt krijg je op 29 sept 20% korting in veel winkels.
En deze week is het al prijzencircus bij V&D
Ik heb nooit overhemden gehad die je echt niet kon strijken. Heb zelf wel echt favoriete merken qua pasvorm, stangata en NZA zitten goed als je wat bredere schouders/borstkas hebt en dan zit ie ook goed bij je middel (niet te los iig.)quote:Op maandag 24 september 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ga geen glamour kopen
Overhemden van de V&D? Zijn die een beetje te strijken? Wil niet weer die fout begaan dat ik van die rotdingen koop die voor geen meter gestreken kunnen worden.
Edit: Zie dat ze ook wat bekendere merken hebben, maar eens kijken wanneer ik in een andere plek ben. (geen V&D waar ik woon)
Bij voorvoetlandig is rustig opbouwen juist heel erg belangrijk. Grappig overigens dat jij probeert een haklanding toe doen, want de meeste mensen willen juist van de haklanding naar de voorvoetlanding, omdat dat de meer natuurlijke manier van lopen is.quote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef the85mc het volgende:
Net 5km hardgelopen, ging wel aardig. Zonder evy, maar gewoon zelf in stukken verdeeld.
Ik loop te pielen met mn looptechniek. Normaal loop ik op voorvoet, maar daar krijg ik spierpijn van in mn kuiten. Dus iets meer hiellanding gaan lopen, maar ik verval in oude looptechniek als ik wat vermoeider raak. Dus dan land ik op het midden van mn voet. En door zo te lopen krijg ik shinsplints. Lastig. Ben blijkbaar geen hardloper..
Op je voorvoet lopen voelt voor mij natuurlijker dan haklanding. Maar tegelijkertijd voelt die techniek alsof je kunt sprinten en voelt het niet geschikt als lange afstands techniek.. Misschien moet ik gewoon doorzetten, want spierpijn is minder erg dan shinsplints.quote:Op maandag 24 september 2012 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Om hier nog even op terug te komen:
[..]
Bij voorvoetlandig is rustig opbouwen juist heel erg belangrijk. Grappig overigens dat jij probeert een haklanding toe doen, want de meeste mensen willen juist van de haklanding naar de voorvoetlanding, omdat dat de meer natuurlijke manier van lopen is.
Aankomend weekend maar eens rondkijken dan. Eigenlijk hoog tijd voor nieuwe overhemden...quote:Op maandag 24 september 2012 09:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb nooit overhemden gehad die je echt niet kon strijken. Heb zelf wel echt favoriete merken qua pasvorm, stangata en NZA zitten goed als je wat bredere schouders/borstkas hebt en dan zit ie ook goed bij je middel (niet te los iig.)
Esprit is ook wel prima, maar die edc's zijn gemaakt voor ecto's..
Iddquote:Op maandag 24 september 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Op je voorvoet lopen voelt voor mij natuurlijker dan haklanding. Maar tegelijkertijd voelt die techniek alsof je kunt sprinten en voelt het niet geschikt als lange afstands techniek.. Misschien moet ik gewoon doorzetten, want spierpijn is minder erg dan shinsplints.
Hardlopen is ook veel blessuregevoeliger dan mountainbikenquote:Op maandag 24 september 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:
Zal ik doen
Ben van plan om 2 of 3 keer per week te gaan lopen, kleine rondjes van 5 km. Ik doe nu stukje lopen dan 1 minuut wandelen. Dus loop stukken van 1,5 km. Is echt weinig maar ik wil niet weer last krijgen van shin splints.
Nu voel ik alleen lichte spierpijn in mn kuiten en in mn rug, 10 cm onder mn schouderbladen. Rare plek voor spierpijn.
Toch raar dat ik echt 2 uur maximaal kan rammen op de mtb, maar dat ik niet eens 5km kan lopen zonder blessures
Sowieso kan het ook zijn dat het gewoon iet jouw sport is. De sportarts die ik vorig jaar sprak zei ook al dat bij sommigen de maximale afstand gewoon 5 km is. Dat iemand anders een ultraloop kan doen, wil niet zeggen dat het voor jou ook gaat werken.quote:Op maandag 24 september 2012 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hardlopen is ook veel blessuregevoeliger dan mountainbiken. Kwestie van rustig opbouwen met een schema
. Dat je conditioneel 5 km kunt lopen, wil nog niet zeggen dat je lijf (pezen, spieren) daar ook op voorbereid is.
Over een paar weken is het een betere tijd.quote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon 3 van die pakjes tegelijk!
[..]
Ik kon vorige week gratis een health check doen bij m'n sportschool, maar ik was bang voor de conclusie, dus heb het niet gedaanquote:Op maandag 24 september 2012 12:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooralsnog voel ik me nog gezond, maar het is zo tijd voor mijn health check (inclusief conditietest), dus als ik me zo een stuk minder fit voel, dan weten we hoe het komt!
Hier kwam net Nothing compares to you voorbij op m'n iPod. Dan houd ik het ook amper droog hoorquote:Op maandag 24 september 2012 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Begrafenisliedjes op de radio zijn altijd![]()
Uh neequote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier kwam net Nothing compares to you voorbij op m'n iPod. Dan houd ik het ook amper droog hoor.
Welke was er op de radio? Goodbye England's Rose?
Contradictio in terminis!quote:Op maandag 24 september 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:
I like Mondays. Gaan altijd zo lekker snel.
Eerste wat ik dacht was ook: "Tell me whyyyy I don't like moooondaaays!"quote:
Goeie maandagmojo!quote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Daarom formuleerde ik het ook zo. Op maandag ben ik weer lekker fris en fruitig en lukken dingen die vrijdag niet lukken altijd meteen
.
Oh daar heb ik nou nooit last van. Maandag is zo'n dag dat ik alles vergeet (dit keer mobiel en agenda), niets wil lukken, de bomen buiten uitgebreid bestudeerd worden en ik zou willen dat het nog weekend was. En dat is niet veel beter nu ik op zondag moet werken steedsquote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Daarom formuleerde ik het ook zo. Op maandag ben ik weer lekker fris en fruitig en lukken dingen die vrijdag niet lukken altijd meteen
.
quote:The Fat Slags from Viz hit the big time and become celebrities.
Manos the Hands of Fate!quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Zo bekijk je voor de gein de slechtste 100 films op IMDB, krijg je bij een film deze omschrijving...
[..]
Oef, 7 kilo is wel een groot verschil..quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De statstieken van de fittest: weegschaal gaf 7 (!) kilo meer aan dan die van thuis vorige week, bloeddruk te hoog, vetpercentage 35,6, middelomtrek niet op het smalste punt gemeten en de fittest niet gedaan omdat mn bloeddruk te hoog was ofzo. En omdat ik toch wel fit ben en de uitslag bij voorbaat al niet klopt omdat ik benauwd ben.
Hoe kapoet was die weegschaal!?quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De statstieken van de fittest: weegschaal gaf 7 (!) kilo meer aan dan die van thuis vorige week, bloeddruk te hoog, vetpercentage 35,6, middelomtrek niet op het smalste punt gemeten en de fittest niet gedaan omdat mn bloeddruk te hoog was ofzo. En omdat ik toch wel fit ben en de uitslag bij voorbaat al niet klopt omdat ik benauwd ben.
hehehe, dit schijnt een geijkte Tanita te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe kapoet was die weegschaal!?
Opgezocht. Damn!quote:Op maandag 24 september 2012 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Mijn jetlag verschuift van 0400 naar 0500
Ik ben gister op shopping spree geweest, mooie pumps, spijkerbroek, make up en wat andere dingen gehaald. Ben vooral blij met de spijkerbroek! Hij past goed en was niet duur
Lijstje gister :
O: havermoutpap met walnoten en cranberries
T: 1 appel
L: 8 stukjes sushi met zalm en avocado
D: hapjes, tom yum soep, braised ribs met worteltjes en rijst. 3 glazen wijn
En mijn B was 4 uur rondslenteren in een shopping mall
Jah dat zou ik ook ff doen, als dat verschil er nu weer is, weet je iig dat je niet opeens 7 kg aangekomen bentquote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn bloeddruk schommelt nogal, nu was ie 160-100. Gemakshalve ben ik ook niet zo fit vandaag, wat ook vast een invloed heeft.
En ik ga vanavond even op mn eigen weegschaal staan, kijken wat die zegt.
Heb je toevallig een heel grote kleine teen ofzo? Waar laat je het!quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
91 volgens de weegschaal vanmiddag, 84 thuis.
Eigenlijk moet ik gewoon onder de 80 wegen, dus daar ga ik maar eens energie in steken. Pas ik hopelijk ook weer eens in mn broeken die ik amper over mn kont krijg.
Ik ben wel 180 en natuurlijk ook een bonk spieren en alles behalve smal gebouwd, maar vond de 91 ook wel wat overdreven eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je toevallig een heel grote kleine teen ofzo? Waar laat je het!
Ik ben kennelijk net zo slecht in gewichten schatten als in leeftijden schatten
Ja inderdaad! Gewicht is zoiets mafs. Nuja kennelijk heb je best een prima vetverdelingquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben wel 180 en natuurlijk ook een bonk spieren en alles behalve smal gebouwd, maar vond de 91 ook wel wat overdreven eigenlijk.
ja, ik ook! Op de laatste foto's zie je er echt strak uit!quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben wel 180 en natuurlijk ook een bonk spieren en alles behalve smal gebouwd, maar vond de 91 ook wel wat overdreven eigenlijk.
Of ze had grote hoepeloorbellen inquote:Op maandag 24 september 2012 15:27 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij had je je rugzak nog op op die weegschaal ofzoof is je haar opeens heel zwaar..
zeg, ben jij een oud iemand met een nieuwe nickname, of kom je hier gewoon binnenvallen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Bijou het volgende:
Dat kan toch haast niet kloppen HPKW! Zelfs al zou je ineens veel vocht vasthouden, dan nog geloof ik die weegschaal van daar niet hoor
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg, ben jij een oud iemand met een nieuwe nickname, of kom je hier gewoon binnenvallen?
Dat heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat topics geleden al gedaan, maar jullie SC zo snel dat dat meteen wegvielquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af.
Als je nieuw bent, moet je je even netjes voorstellen, Bijou! (of je broccoli lust en zulks)
That's what I call a warm welcomequote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg, ben jij een oud iemand met een nieuwe nickname, of kom je hier gewoon binnenvallen?
Ohja dat gebeurt wel esquote:Op maandag 24 september 2012 15:42 schreef Bijou het volgende:
[..]
Dat heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat topics geleden al gedaan, maar jullie SC zo snel dat dat meteen wegviel
Mooi lijstje Mariaquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: spinazie-kaas-tomaat-omelet, bekertje 0% vet drinkyoghurt zonder toegevoegde zoetmeuk
L: salade met o.a. zalm, ei, tomaat, paprika, zilveruitjes, augurk, komkommer, sla...
T: groene smoothie banaan, spinazie, tomaat, blauwe besjes
T: 2 blokjes pure chocola
D: ?
Zo'n curved ding van Levis. Volgens mij de supercurve ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor spijkerbroek!Wat voor 1, Aurum?
Thanksquote:Op maandag 24 september 2012 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja dat gebeurt wel es
Welkom Bijou
Dat was ook echt lekker!! Ik wil nog naar de Mexicaan en een cajun restaurant, dan pas kan ik naar huisquote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, da's wel hoog ja...
[..]
Opgezocht. Damn!I said GODDAYUMN!
quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ken Bijou wel. Bijou is tof.
Tenk joe!quote:
Met chocola?quote:
Vergeet de cheesecake niet!quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat was ook echt lekker!! Ik wil nog naar de Mexicaan en een cajun restaurant, dan pas kan ik naar huis
Oh die stond bij mij alsnog af boven de bilpartij terwijl hij in mn buik druktequote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Zo'n curved ding van Levis. Volgens mij de supercurve ofzo
Dacht dat pure chocola mss wel in een low carb-dieet pastequote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tenk joe!
[..]
Met chocola?Neuh. Minderen met brood wel (kijken ivm buikissues), maar dat doe ik al een tijdje
Geen 0,0 brood/carbs, net hoe het uitkomt.
Ik probeer de toetjes te skippen, de porties zijn gigantischquote:
* Viking84 zet goedkeuringsstempeltje.quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ken Bijou wel. Bijou is tof.
Fixedquote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik probeer de toetjes te skippen, de porties zijn gigantisch
Ja! Levi's is erg goed te betalen in de VS!quote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht dat pure chocola mss wel in een low carb-dieet paste.
Ik moest net niezen en toen voelde ik m'n buikspieren.
In mijn boldcurve zit een gatquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wij waren op een van de laatste dagen in de VS bij een outlet. Maar na vierweken eten daar voelde ik me niet meer strak genoeg om een spijkerbroek te kopenquote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Levi's is erg goed te betalen in de VS!
Ik heb mensen daar echt verbaasd vorig jaar toen ik vertelde wat je in NL kwijt bent voor een spijkerbroek.
Morgen weer eens naar de sportschool. Eens kijken of er weer eens een mooi schema in elkaar gedraaid kan worden. Meer core stability en meer kracht voor het bovenlichaam zou ik zeggen. Alhoewel ik misschien toch maar weer eens met mn pushups moet gaan beginnen. Ooit moet het me gaan lukken.
Doel: minstens 1 pullup kunnen doen voor de volgende Urbanathlon.
Zelfs die (tenminste die ik tegenkwam, 65% cacao reep van 70g met 35g KH's (suikers was 24gr))quote:
Kan niet, dan heb je 115 % in totaalquote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfs die (tenminste die ik tegenkwam, 65% cacao reep van 70g met 35g KH's)
Valt nog mee dan!quote:Suiker 27,0%, cacaomassa 68,5%, cacaoboter 4,0% ,emulgator: sojalecithine (gegarandeerd gentech vrij).
Ik had in NY cheesecake als lunch! En kon t niet eens helemaal opquote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik probeer de toetjes te skippen, de porties zijn gigantisch
Wij hebben een keer met z'n tweeën twee dagen over een stuk taart gedaan. Belachelijk grote portie.quote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had in NY cheesecake als lunch! En kon t niet eens helemaal op
Wij hebben de eerste avond met zijn vieren van 1 toetje gegetenquote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had in NY cheesecake als lunch! En kon t niet eens helemaal op
quote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kan niet, dan heb je 115 % in totaal
Soms heb je de keus uit appetizer of normale portie, maar zelfs de appetizers dat kook ik thuis normaal voor twee manquote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar krijg je ook niet alles standaard gesupersized en moet je vragen om een normále portie? Die dan nog idioot groot is?
Het is vooral dat de normale portie groter is, dus dat vinden wij supersized. En ze vragen ook wel snel of je het 'large' wilt inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar krijg je ook niet alles standaard gesupersized en moet je vragen om een normále portie? Die dan nog idioot groot is?
Ontbijt is buffet dus je kan zelf kiezen. De restaurants waar ik geweest ben, daar zijn alleen de toetjes gigantisch.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet wel een beetje je best doen om bij het ontbijt iets met vezels of zonder suiker te vinden. Hoewel we wel veel havermout tegenkwamen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ontbijt is buffet dus je kan zelf kiezen. De restaurants waar ik geweest ben, daar zijn alleen de toetjes gigantisch.
Of wacht de bekers koffie zijn wel huuuuuge
Wow, ons fotoboek kostte geen 80 euro.quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef LieLie het volgende:
Overigens is onze nieuwe computer er![]()
We hebben nu een iMacEn ik heb de iBood van vandaag gekocht, een bon voor een fotoboek, dus die ga ik nu ook maar eens maken. Bij dat bedrijf kun je tot 300 pagina's, dus dan kom ik heel ver.
Misschien ook een tip voor andere (ex-)vakantiegangers hier?
Heb ook eens ontbeten bij restaurant waar ze de calorieën bij de gerechten hadden vermeld, en speciale logo's voor als het onder de 500 calorieën was. Dat waren er iets van 4, en alleen maar egg substitutesquote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
Je moet wel een beetje je best doen om bij het ontbijt iets met vezels of zonder suiker te vinden. Hoewel we wel veel havermout tegenkwamen.
Hoeveel bladzijdes heb je dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, ons fotoboek kostte geen 80 euro..
We zijn inderdaad wel vrij selectief geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja, dat ga ik niet redden denk ik..
Ik wil ook graag de teksten van de blog er bij, dus dan zit ik sowieso al op dat aantal geloof ik. En ook als ik heel selectief ben denk ik dat er van 2200 foto's nog heel wat overblijft.. Maar ik vind het wel leuk om daar een dik boek van te maken!quote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel vrij selectief geweest.
We zijn wel heel blij met het boek. Ik blader het regelmatig even door.
Ik vind het een heel mooi boek!quote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wel vrij selectief geweest.
We zijn wel heel blij met het boek. Ik blader het regelmatig even door.
Klopt!quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje je best doen om bij het ontbijt iets met vezels of zonder suiker te vinden. Hoewel we wel veel havermout tegenkwamen.
Ik heb deze gehad: Lemon Raspberry Cream Cheesecakequote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Skoap het volgende:
ik heb me echt verbaasd in Amerika over de porties... Na het voorgerecht zat ik zo ongeveer al vol.
Ik heb 1x hier een cheese cake gegeten: http://www.thecheesecakefactory.com/
Dat was echt zoooo lekker.. Ik deelde hem gelukkig met mijn manEn nog dacht ik de hele tijd "niet nadenken hoeveel calorieën ik hier weg zit te werken
"
Wij ook! Junior's werd ons door verschillende Amerikanen aangeraden. Ik vond het echt goddelijk!quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben de cheesecake gegeten bij Junior's. Van mijn lief heb ik later hun cheesecake Cookbook gehad.
Dat kan ook zonder, vrij makkelijk eigenlijk, combineer een lage zelfwaarde met een extreme inname van suiker en vet, et voila!quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit dik zijn geweest??
quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit dik zijn geweest??
quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..].
Toen ik dik was had ik ook nog nooit cheesecake gegeten. Heb het in NY pas ontdekt (helaas?).
Ben zo'n 40-45 kg zwaarder geweest dan nu.quote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]wist niet dat jij ooit echt dik bent geweest
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ben zo'n 40-45 kg zwaarder geweest dan nu.
Jij onthoudt inderdaad altijd allesquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]normaal onthoud ik alles...
Verklaart sommige dingen ook enigszins
Ik heb laatst thuis mini-cupcake-cheesecakes gemaakt. Heerlijk en minder kcal per portiequote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef the85mc het volgende:
Cheesecake is lekker maar heb het na de VS nooit meer gegeten. Is ook echt ern calorieenbom.. Iets van 500 kcal per punt..
Ga zo maffen, vannacht veel te kort geslapen. Trusten!
Mij gebeurt het ook regelmatig. Bewegen helpt, dropjes eten ook. En niet stressen gek genoeg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:56 schreef Probability het volgende:
Aankleding lukt nog niet zo zonder weer duizelig te worden. Moet m'n haar ook nog föhnen
Heb al gesmst dat ik waarschijnlijk iets later ben.
Hoe kom ik aan een lage bloeddruk?
Muts op en staart in. Niet fohnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:02 schreef Probability het volgende:
Wat kan ik nu doe ? Want ik wil graag naar werk maar haar föhnen wordt ik nog een beetje dizzy van.
Ik stress niet, dan zou het idd echt mis gaan.. Heb grappig genoeg dropjes van werk al tijden staan, anders zou ik die dus echt niet in huis hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mij gebeurt het ook regelmatig. Bewegen helpt, dropjes eten ook. En niet stressen gek genoeg.
Ik heb het niet over piekstress, maar je standaardstressniveau (de basislast zo te zeggen). En je kan me veel zeggen probje, maar jouw basisstressniveau is minimaal gelijk aan het mijne.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik stress niet, dan zou het idd echt mis gaan.. Heb grappig genoeg dropjes van werk al tijden staan, anders zou ik die dus echt niet in huis hebben.
Wilde vanavond sporten, maar dat kijk ik dus maar even aan.
Ik mag thuis blijven van m'n begeleider dus voel mij zeker niet verplicht om te gaan, maar heb het idee dat ik mij over een uur wel weer helemaal goed voel. In bed liggen word ik ook niet vrolijk van.
200 kcal. Dat is een heeel klein stukje cheesecakequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:01 schreef MarMar het volgende:
Jah ik bouw het rustig op, ik moet echt wennen aan meer eten, grappig hoe dat verandert in een paar jaar tijd.
Ik zit nu op zo'n 200 kcal meer dan ik deed met mijn rolstoelmenu.
Misschien komt er nog wat bij vandaag, even kijken wat mijn maag gaat brullen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:05 schreef Probability het volgende:
[..]
200 kcal. Dat is een heeel klein stukje cheesecake![]()
Wat fijn dat het zo goed gaat!
Dat kan natuurlijk ook nog ja.. Maar het klonk als lage bloeddruk door warmte van de douche. Kan natuurlijk geen kwaad om hb/ijzer te checken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:28 schreef MarMar het volgende:
Misschien ook even ijzer laten prikken probje?
Als het zo erg bij mij is, ligt dat nooit puur aan mijn bloeddruk, maar meestal aan ijzergebrek.
Dat is relatief makkelijk te fiksen, geen reden om er mee rond te blijven lopen en tis maar een vingertopprikje die je huisarts zo gedaan heeft.
Van laag hb in combi met lage bloeddruk heb je iets sneller last van duizeligheid is mij ooit verteld door dok.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog ja.. Maar het klonk als lage bloeddruk door warmte van de douche. Kan natuurlijk geen kwaad om hb/ijzer te checken.
Maar ook met normaal ijzergehalte kun je duizelig worden, bij mij wordt t soms zwart voor de ogen terwijl mn hb prima is.
Van laag hb word je toch moe en futloos?
Die doe ik (nu iig nog) thuis. 3x15 met 20 secs rust ertussen (de basisversie van buikspieroefeningen, wil wel gaan uitbreiden).quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!last van trek vanochtend en nu beetje spijt want 't ligt vrij zwaar op de maag, heb 3/4 liter kwark met havermout en rozijnen gegeten...
Vik, ga je die S in sportschool doen of thuis? Voor sportschool heb ik anders wel goede buikspiersetje...
Moet er wel zo'n decline bench zijn, maar dan pak je een 20kg plate op je borst, gooi je die bench op z'n max. en doe je 3x30 crunches afbuigend naar links, 3x30 recht omhoog en 3x30 naar rechts.
Gegarandeerd dat je dan morgen niet normaal uit je bed kunt komen!
Koffie!
Hier net halve liter koffie naar binnen gegooid!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Vik, ga je die S in sportschool doen of thuis? Voor sportschool heb ik anders wel goede buikspiersetje...
Moet er wel zo'n decline bench zijn, maar dan pak je een 20kg plate op je borst, gooi je die bench op z'n max. en doe je 3x30 crunches afbuigend naar links, 3x30 recht omhoog en 3x30 naar rechts.
Gegarandeerd dat je dan morgen niet normaal uit je bed kunt komen!
Koffie!
Ik zou sowieso niet beginnen met 20 kg als je de oefeningen van V1z gaat doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die doe ik (nu iig nog) thuis. 3x15 met 20 secs rust ertussen (de basisversie van buikspieroefeningen, wil wel gaan uitbreiden).
Check halverwege de maand nog eensquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, vandaag salaris gekrgen. Ik voel me dan altijd zo rijk op die eerste dagen....
maar ik heb zelfs al m'n rekeningen al betaald, alleen de automatische moeten er nog af. Maar goed, over een halve maand is het inderdaad anders.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Check halverwege de maand nog eens.
@ HPKW: duh, dit is de de komende 6-8 weken wel genoeg. Maar ik wil er wel ook andere buikspieroefeningen bij doen, want ben nu met een paar minuten alweer klaar. Heeft iemand een handige link waar wat bewezen effectieve oefeningen staan die je met een matje kunt doen?
Ik moet wel m'n crosstrainschema wat zwaarder maken. Het wordt te makkelijk. Denk dat ik m.u.v. warming-up en coolingdown alle levels een stapje omhoog ga gooien (zwaarste wordt dan level 11 met 135-145).
Je kan de plank eventueel nog doen. Zie: http://exercise.about.com/od/abs/ss/abexercises_10.htmquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Check halverwege de maand nog eens.
@ HPKW: duh, dit is de de komende 6-8 weken wel genoeg. Maar ik wil er wel ook andere buikspieroefeningen bij doen, want ben nu met een paar minuten alweer klaar. Heeft iemand een handige link waar wat bewezen effectieve oefeningen staan die je met een matje kunt doen?
Ik moet wel m'n crosstrainschema wat zwaarder maken. Het wordt te makkelijk. Denk dat ik m.u.v. warming-up en coolingdown alle levels een stapje omhoog ga gooien (zwaarste wordt dan level 11 met 135-145).
Oké, coretraining is goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan de plank eventueel nog doen. Zie: http://exercise.about.com/od/abs/ss/abexercises_10.htm
Wel zorgen dat je lijn enigszins recht blijft. Alleen even voor jezelf bepalen hoeveel setjes je wil doen en hoeveel seconden per setje. Is niet enkel voor buikspieren maar voor je hele core als ik het goed begrijp.
Ik heb dat dus geprobeerd met een 20kg plate, inderdaad vrij zwaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hier net halve liter koffie naar binnen gegooid!
Wat ook werkt is op zo'n aflopend bankje (wat jij volgens mij ook bedoelt..) is je rug net optillen van het bankje. Dus dat je bovenlichaam net het bankje niet meer raakt. Dan neem je in beide handen lichte gewichten, 2-3 kg ofzoiets en daar maak je een soort boks beweging mee. Je gaat helemaal naar de tering. Is wel effectieve oefening voor lage en schuine buikspieren omdat je net niet horizontaal ligt en draaibeweging maakt. En omdat je lichte gewichten gebruikt heb je weinig kans op blessures.
Als ze van Asics waren, was dat linkje van mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou hier eens kijken: http://www.sportzorg.nl/oefeningen.html
Heb ooit in het hardlooptopic een keer een filmpje gezien met core stability oefeningen, geen idee alleen wat de link is daarvan.
Het zijn er 23 in totaal hè?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee, was geen linkje van jou.
Maar ik zou ze gewoon lekker allemaal achter elkaar doen. Zoveel tijd kosten die oefeningen niet.
En daarna nog even op handen en voeten de trap bij Nemo af en dan ben je klaar voor de Urbanathlonquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn er 23 in totaal hè?. Niet alleen de filmpjes die je direct ziet. Maar ik zal eens kijken vanavond, ben toch vroeg thuis en hoef niet te koken
.
Als ik het hardlopen dan mag skippen: finequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna nog even op handen en voeten de trap bij Nemo af en dan ben je klaar voor de Urbanathlon
Never! Liever hardlopen dan je buikspieroefeningen doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het hardlopen dan mag skippen: fine.
Heb allemaal kleine minipaadjes gepakt en niet echt logisch gedaan dus geen idee hoe ik dat doe danquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Netjes!
en afstanden na meten doe je gewoon met Map my run ofzo.
Moet nog andere muziek op mn foon gooien, plus ik wou eerst stukjes van 5 minuten en dan zijn Bruce nummers veelal ongeveer lang genoegquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef the85mc het volgende:
In google earth kun je een pad klikken. Ideaal.
Maar lopen op Bruce? Ik vind het prima muziek, maar niet voor tijdens hardlopen..
Weegt ongeveer 7 kg?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed nieuws! Ik heb een groot cijfermatig en rekenkundig inzicht.
Nee, dat enorme rekenkundige en cijfermatige inzicht had ik gister ook al.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ruilen met mijn taalkundig inzicht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je rekenkundige ambities?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ruilen met mijn taalkundig inzicht?![]()
.
Ik zou wel wat beter willen kunnen rekenen jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je rekenkundige ambities?
TORCHES AND PITCHFORKSquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef V1z0R het volgende:
Wat moet je met taalinzicht? Kun je heul niks mee![]()
Misschien niet helemaal het verstandigst om te zeggen in een topic vol taalkundigen
Sorry, ter compensatie is het ook mijn vakgebied.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou wel wat beter willen kunnen rekenen ja.
Je hebt zeker ook een groot analytisch inzicht?![]()
.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TORCHES AND PITCHFORKS
Dat je op de arbeidsmarkt relatief kansarm bent wil niet zeggen dat je geen slechte grappen kan maken op openbare fora, ja!![]()
![]()
beuh. Ik moet nog heel veel werken. Kwam er gister achter dat ik de workload voor woensdag wat onderschat had. Dat betekende dat ik naast andere werkzaamheden gister en vandaag de tijd had om 1 boek, 4 artikelen en 3 hoofdstukken uit een boek te lezen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nog een kwartiertje. Lekker vroeg thuis
. Niet hoeven koken
. Bankhangen met thee
. Core stability oefeningen
.
Oh, dat sucksquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
beuh. Ik moet nog heel veel werken. Kwam er gister achter dat ik de workload voor woensdag wat onderschat had. Dat betekende dat ik naast andere werkzaamheden gister en vandaag de tijd had om 1 boek, 4 artikelen en 3 hoofdstukken uit een boek te lezen.
Maar goed, morgen van 8 tot 5 lesgeven, en dan niet zoveel meer. Volgende week woensdag naar Nederland!
mn moeder wordt zestig. En ik heb dit jaar nog maar welgeteld 1 dag in NL doorgebracht. En dat is een klein beetje te weinig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat sucks.
Maar fijn uitkijken naar je tripje naar Nederland dan. Speciale gelegenheid trouwens?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TORCHES AND PITCHFORKS
Dat je op de arbeidsmarkt relatief kansarm bent wil niet zeggen dat je geen slechte grappen kan maken op openbare fora, ja!![]()
![]()
Je kunt mee eten in Den Haag volgende week woensdag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
beuh. Ik moet nog heel veel werken. Kwam er gister achter dat ik de workload voor woensdag wat onderschat had. Dat betekende dat ik naast andere werkzaamheden gister en vandaag de tijd had om 1 boek, 4 artikelen en 3 hoofdstukken uit een boek te lezen.
Maar goed, morgen van 8 tot 5 lesgeven, en dan niet zoveel meer. Volgende week woensdag naar Nederland!
ik kom pas om 18.30 uur aan, geloof ik. Dus dan is het 8 uur voordat ik in DH ben, en dan nog door naar het oosten werkt niet. Ik had er ook even aan gedacht...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je kunt mee eten in Den Haag volgende week woensdag.
Nee, ik denk dat ik dan rustig de trein naar het oosten pak, aangezien dat ook de dag is dat m'n moeder jarig is. volgende keer beter (ik ben het weekend van 3/4 november weer in NL, en op zondagavond in de randstad, voorlopig nog zonder plannen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef loveli het volgende:
Moeten we een logistieke oplossing bedenken?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dan rustig de trein naar het oosten pak, aangezien dat ook de dag is dat m'n moeder jarig is. volgende keer beter (ik ben het weekend van 3/4 november weer in NL, en op zondagavond in de randstad, voorlopig nog zonder plannen).
Ga de techniek in. In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TORCHES AND PITCHFORKS
![]()
Mwaa ik blijf wel zitten waar ik zitquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga de techniek in. In het land der blinden is eenoog koning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |