hehehe, dit schijnt een geijkte Tanita te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe kapoet was die weegschaal!?
Opgezocht. Damn!quote:Op maandag 24 september 2012 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Mijn jetlag verschuift van 0400 naar 0500
Ik ben gister op shopping spree geweest, mooie pumps, spijkerbroek, make up en wat andere dingen gehaald. Ben vooral blij met de spijkerbroek! Hij past goed en was niet duur
Lijstje gister :
O: havermoutpap met walnoten en cranberries
T: 1 appel
L: 8 stukjes sushi met zalm en avocado
D: hapjes, tom yum soep, braised ribs met worteltjes en rijst. 3 glazen wijn
En mijn B was 4 uur rondslenteren in een shopping mall
Jah dat zou ik ook ff doen, als dat verschil er nu weer is, weet je iig dat je niet opeens 7 kg aangekomen bentquote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn bloeddruk schommelt nogal, nu was ie 160-100. Gemakshalve ben ik ook niet zo fit vandaag, wat ook vast een invloed heeft.
En ik ga vanavond even op mn eigen weegschaal staan, kijken wat die zegt.
Heb je toevallig een heel grote kleine teen ofzo? Waar laat je het!quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
91 volgens de weegschaal vanmiddag, 84 thuis.
Eigenlijk moet ik gewoon onder de 80 wegen, dus daar ga ik maar eens energie in steken. Pas ik hopelijk ook weer eens in mn broeken die ik amper over mn kont krijg.
Ik ben wel 180 en natuurlijk ook een bonk spieren en alles behalve smal gebouwd, maar vond de 91 ook wel wat overdreven eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je toevallig een heel grote kleine teen ofzo? Waar laat je het!
Ik ben kennelijk net zo slecht in gewichten schatten als in leeftijden schatten
Ja inderdaad! Gewicht is zoiets mafs. Nuja kennelijk heb je best een prima vetverdelingquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben wel 180 en natuurlijk ook een bonk spieren en alles behalve smal gebouwd, maar vond de 91 ook wel wat overdreven eigenlijk.
ja, ik ook! Op de laatste foto's zie je er echt strak uit!quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben wel 180 en natuurlijk ook een bonk spieren en alles behalve smal gebouwd, maar vond de 91 ook wel wat overdreven eigenlijk.
Of ze had grote hoepeloorbellen inquote:Op maandag 24 september 2012 15:27 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij had je je rugzak nog op op die weegschaal ofzoof is je haar opeens heel zwaar..
zeg, ben jij een oud iemand met een nieuwe nickname, of kom je hier gewoon binnenvallen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Bijou het volgende:
Dat kan toch haast niet kloppen HPKW! Zelfs al zou je ineens veel vocht vasthouden, dan nog geloof ik die weegschaal van daar niet hoor
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg, ben jij een oud iemand met een nieuwe nickname, of kom je hier gewoon binnenvallen?
Dat heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat topics geleden al gedaan, maar jullie SC zo snel dat dat meteen wegvielquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af.
Als je nieuw bent, moet je je even netjes voorstellen, Bijou! (of je broccoli lust en zulks)
That's what I call a warm welcomequote:Op maandag 24 september 2012 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg, ben jij een oud iemand met een nieuwe nickname, of kom je hier gewoon binnenvallen?
Ohja dat gebeurt wel esquote:Op maandag 24 september 2012 15:42 schreef Bijou het volgende:
[..]
Dat heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat topics geleden al gedaan, maar jullie SC zo snel dat dat meteen wegviel
Mooi lijstje Mariaquote:Op maandag 24 september 2012 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: spinazie-kaas-tomaat-omelet, bekertje 0% vet drinkyoghurt zonder toegevoegde zoetmeuk
L: salade met o.a. zalm, ei, tomaat, paprika, zilveruitjes, augurk, komkommer, sla...
T: groene smoothie banaan, spinazie, tomaat, blauwe besjes
T: 2 blokjes pure chocola
D: ?
Zo'n curved ding van Levis. Volgens mij de supercurve ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor spijkerbroek!Wat voor 1, Aurum?
Thanksquote:Op maandag 24 september 2012 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja dat gebeurt wel es
Welkom Bijou
Dat was ook echt lekker!! Ik wil nog naar de Mexicaan en een cajun restaurant, dan pas kan ik naar huisquote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, da's wel hoog ja...
[..]
Opgezocht. Damn!I said GODDAYUMN!
quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ken Bijou wel. Bijou is tof.
Tenk joe!quote:
Met chocola?quote:
Vergeet de cheesecake niet!quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat was ook echt lekker!! Ik wil nog naar de Mexicaan en een cajun restaurant, dan pas kan ik naar huis
Oh die stond bij mij alsnog af boven de bilpartij terwijl hij in mn buik druktequote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Zo'n curved ding van Levis. Volgens mij de supercurve ofzo
Dacht dat pure chocola mss wel in een low carb-dieet pastequote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tenk joe!
[..]
Met chocola?Neuh. Minderen met brood wel (kijken ivm buikissues), maar dat doe ik al een tijdje
Geen 0,0 brood/carbs, net hoe het uitkomt.
Ik probeer de toetjes te skippen, de porties zijn gigantischquote:
* Viking84 zet goedkeuringsstempeltje.quote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ken Bijou wel. Bijou is tof.
Fixedquote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik probeer de toetjes te skippen, de porties zijn gigantisch
Ja! Levi's is erg goed te betalen in de VS!quote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht dat pure chocola mss wel in een low carb-dieet paste.
Ik moest net niezen en toen voelde ik m'n buikspieren.
In mijn boldcurve zit een gatquote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wij waren op een van de laatste dagen in de VS bij een outlet. Maar na vierweken eten daar voelde ik me niet meer strak genoeg om een spijkerbroek te kopenquote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Levi's is erg goed te betalen in de VS!
Ik heb mensen daar echt verbaasd vorig jaar toen ik vertelde wat je in NL kwijt bent voor een spijkerbroek.
Morgen weer eens naar de sportschool. Eens kijken of er weer eens een mooi schema in elkaar gedraaid kan worden. Meer core stability en meer kracht voor het bovenlichaam zou ik zeggen. Alhoewel ik misschien toch maar weer eens met mn pushups moet gaan beginnen. Ooit moet het me gaan lukken.
Doel: minstens 1 pullup kunnen doen voor de volgende Urbanathlon.
Zelfs die (tenminste die ik tegenkwam, 65% cacao reep van 70g met 35g KH's (suikers was 24gr))quote:
Kan niet, dan heb je 115 % in totaalquote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfs die (tenminste die ik tegenkwam, 65% cacao reep van 70g met 35g KH's)
Valt nog mee dan!quote:Suiker 27,0%, cacaomassa 68,5%, cacaoboter 4,0% ,emulgator: sojalecithine (gegarandeerd gentech vrij).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |