abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116348875
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef the85mc het volgende:

[..]
Wel grappig om te horen dat jou een PhD zo leuk lijkt. Mij lijkt promoveren echt verschrikkelijk. Ik zou gillend gek worden van 4 jaar onderzoek.
Dat zat ik net te denken :D

Verder wel vervelend Mo, maar het komt vast wel goed met je toekomstplannen :) je wilt het graag genoeg in ieder geval.
pi_116348876
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook maar 1, alles 1.
En die is flink meer punten waard dan de Nederlandse vakken toch? Dus ergens is het wel logisch. Desalwelteplus is het natuurlijk wel een flinke tegenvaller. Verder denk ik dat je buitenland ervaringen het beter doet op je cv dan zo'n gemiddelde hoor, zeker aangezien je in de UK wil blijven (toch?).

En over promoveren ga ik maar niet beginnen. Er zijn mensen die er klaar mee zijn en die zeggen dat ze er achteraf blij mee zijn, maar ik zou momenteel echt niemand aanraden er aan te beginnen, en mijn promoverende vrienden hoor ik vaak hetzelfde zeggen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116348926
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik denk dat motivatie en inzet belangrijker zijn dan een 7,3 of een 7,5. Wel grappig om te horen dat jou een PhD zo leuk lijkt. Mij lijkt promoveren echt verschrikkelijk. Ik zou gillend gek worden van 4 jaar onderzoek.
Ik wil dolgraag lesgeven op universitair niveau en onderzoek doen lijkt me ook briljant mits ik er wel een toegepast doel voor kan vinden, zeg maar, lastig te omschrijven. Daarom ga ik nu ook de research master doen om te zien of ik niet na een jaar al gillend gek word ;) :P als ik dat toch blijk te worden moet ik andere opties gaan vinden ;) Maar om een inspirerend universitair docent te worden.. O+ dat lijkt me gaaf. Mijn begeleider in spe is er zo een en ik hoop echt wat van 'm te kunnen leren op dat gebied dit jaar. Die man is echt goed in z'n vak, weet veel en zijn colleges waren om van te genieten, echt, ik heb er één gemist omdat het niet anders kon, maar daar baalde ik enorm van :') ;(
Ja doei.
pi_116348930
Waar promoveer jij op, Q?
pi_116349018
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Perruche het volgende:
Waar promoveer jij op, Q?
PM, aangezien ik nog de illusie heb soort van anoniem te zijn hier ;).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116349060
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

PM, aangezien ik nog de illusie heb soort van anoniem te zijn hier ;).
ok!
pi_116349148
Mo, ik zou me niet teveel zorgen maken. Ze kijken vaak ook naar motivatie en inzet en je hebt gewoon goede cijfers gehaald.

Lang geleden zeg dat ik daar over nadacht. Raar eigenlijk, want volgens mij schelen wij echt bijna niets qua leeftijd!
pi_116349217
Nou ja, ik baal gewoon enorm. Had er echt megahard voor gewerkt en wonderlijk het óók nog gered met 't gewogen gemiddelde en de grond zakte net wel even onder m'n voeten vandaan juist omdat die 7,5 echt is geweest waar ik het afgelopen jaar zó hard voor had gewerkt. Maar inderdaad, ik laat ze gewoon de cijfers en de essays voor de vakken zien die er toe doen en dan kan ik hopelijk zo ook een overtuigend portfolio creëren..

En ik ben wat laat begonnen met het ontdekken wat ik zou willen met m'n leven Per ;) :P dus ik loop gewoon wat achter! :)
Ja doei.
pi_116349265
Ik zit onzin op YT te kijken terwijl ik eigenlijk aan het werk moet.
Zoals dit:
Ik kon het niet laten om het te proberen en het werkt echt, ook met harde appels :7
pi_116349386
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

En ik ben wat laat begonnen met het ontdekken wat ik zou willen met m'n leven Per ;) :P dus ik loop gewoon wat achter! :)
Oh, dat weet ik ook nog steeds niet :P

En komt vast goed hoor met die PhD. Dit is je bachelor, toch? Dus dan zou je er nog een master achteraan doen en dan pas die phd?
pi_116349437
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef the85mc het volgende:

Ik kon het niet laten om het te proberen en het werkt echt, ook met harde appels :7
Vroger spleet ik altijd manueel appels open, als het moest met 1 hand. Voor het paard he, halve voor het paard halve voor mij. Toen kon ik ook mensen in de houdgreep houden zonder handen vanwege sterke benen :').

Edit: ik heb geen zin meer geloof ik. Nog even en dan lekker uit eten *O*
pi_116349519
Zeker balen Mo... De regels zijn per universiteit verschillend. Gewogen gemiddelde of niet, bij sommige uni's moet je scriptie minimaal een 8 zijn, naast dat je gemiddeld een 8 moet staan, soms hoeft dat niet en telt alleen het gemiddelde.. Heel vaag allemaal. Ik dacht overigens dat het niet op je bul komt te staan, maar dat weet ik absoluut niet zeker.

Hopen dat je bij de master het wel redt, dat is iig een kortere periode met als het goed is precies de dingen waar je goed in bent :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116349572
Master begin ik over 3 weken mee O+ O+ O+ EINDELIJK O+ O+ O+ en ga dan meteen al zien hoe de contacten van m'n begeleider met de universiteiten van mijn 'keuze' voor PhD zijn en hoe hij denkt dat ik een sollicitatieprocedure het beste kan aanpakken.

Naast 'universitair docent' worden heb ik ook geen idee wat ik wil. :@ Dát wil ik en ik ga er álles aan doen om ervoor te zorgen dat ik de kans krijg om dat te gaan doen. Mocht ik na een jaar onderzoeksmaster helemaal gillend gek worden en denken 'neeeeeee', dan ga ik heus aan een plan 2 werken alhoewel ik nu ook regelmatig brainstorm over 'what else', maar ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben.
Ja doei.
pi_116349714
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik baal gewoon enorm. Had er echt megahard voor gewerkt en wonderlijk het óók nog gered met 't gewogen gemiddelde en de grond zakte net wel even onder m'n voeten vandaan juist omdat die 7,5 echt is geweest waar ik het afgelopen jaar zó hard voor had gewerkt. Maar inderdaad, ik laat ze gewoon de cijfers en de essays voor de vakken zien die er toe doen en dan kan ik hopelijk zo ook een overtuigend portfolio creëren..

Okay, nu is alles wel duidelijk. Ik heb geen uni gedaan, dus ik ben er niet in thuis. Maar als ik de anderen zo hoor zijn er veel verschillende wegen naar Rome. Het is natuurlijk een bummer, maar ik zou niet te lang blijven hangen in je frustratie. Hier zijn meer mensen via een omweg bij hun droombaan gekomen en die hoor je ook niet vastzitten in hun frustratie ;) Bovendien bouwt het karakter en ziet men dat je discipline hebt. Uiteindelijk is dat in je werkcarriere veel belangrijker.

Wel succes gewenst ^O^
pi_116350012
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Master begin ik over 3 weken mee O+ O+ O+ EINDELIJK O+ O+ O+ en ga dan meteen al zien hoe de contacten van m'n begeleider met de universiteiten van mijn 'keuze' voor PhD zijn en hoe hij denkt dat ik een sollicitatieprocedure het beste kan aanpakken.

Naast 'universitair docent' worden heb ik ook geen idee wat ik wil. :@ Dát wil ik en ik ga er álles aan doen om ervoor te zorgen dat ik de kans krijg om dat te gaan doen. Mocht ik na een jaar onderzoeksmaster helemaal gillend gek worden en denken 'neeeeeee', dan ga ik heus aan een plan 2 werken alhoewel ik nu ook regelmatig brainstorm over 'what else', maar ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben.
Ik denk dat je er wel komt komt. Je bent supergemotiveerd, hebt straks bij verschillende internationale universiteiten gestudeerd en je cijfers zijn echt niet slecht. Die buitenlandervaring wordt echt wel gewaardeerd volgens mij. Maar na je PhD een vaste plek krijgen, dat is pas moeilijk ;) (in Nederland althans, weet niet hoe het in de UK is).
pi_116350257
Het zal ook allemaal wel goed komen, maar ik baal nu gewoon even ontzettend... :') ;(

Gelukkig mag ik over een paar weekjes weer gaan beginnen, staat er nog een sollicitatie klaar binnenkort en is m'n nekkramp weer aande beterende hand O+ Dus alles sal rech kom! 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 17:12:52 #117
70532 loveli
N
pi_116350327
Mo, zit je vaak lang achter de compu of lees/kijk je tv je in bed?
crap in = crap out
pi_116350418
Beide. Redelijk onoverkomelijk met veel lees- en zoekwerk.. ga binnenkort ook de studeerkamer weer terug claimen zodat ik op z'n minst een goede stoel heb.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 17:20:02 #119
70532 loveli
N
pi_116350612
Als je achter de compu zit tussendoor zo nu en dan iets anders gaan doen (als in 'hoofd bewegen') en ik zou zeggen helemaal niet meer in bed lezen om nekklachten te voorkomen.
crap in = crap out
pi_116350654
zo, eerste college achter de rug. Er waren 105 studenten!

Nu ben ik redelijk bezweet, maar zo een biertje/wijntje/cola drinken met de studenten...vannacht ga ik goed slapen...
pi_116350692
Doe ik ook wel hoor! Ik sport sowieso en ben vaak nog bezig met koken, de was, andere huishoudelijke meuk, maar zal 't wellicht gewoon nog iets mee moeten doen om dit te voorkomen. Was gisteren echt héél erg, gelukkig is 't inmiddels afgezwakt naar gewoon een lichte vervelende pijn.
Ja doei.
pi_116350697
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, eerste college achter de rug. Er waren 105 studenten!

Nu ben ik redelijk bezweet, maar zo een biertje/wijntje/cola drinken met de studenten...vannacht ga ik goed slapen...
Hoe ging het? :D
Ja doei.
pi_116350874
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

En die is flink meer punten waard dan de Nederlandse vakken toch? Dus ergens is het wel logisch. Desalwelteplus is het natuurlijk wel een flinke tegenvaller. Verder denk ik dat je buitenland ervaringen het beter doet op je cv dan zo'n gemiddelde hoor, zeker aangezien je in de UK wil blijven (toch?).

En over promoveren ga ik maar niet beginnen. Er zijn mensen die er klaar mee zijn en die zeggen dat ze er achteraf blij mee zijn, maar ik zou momenteel echt niemand aanraden er aan te beginnen, en mijn promoverende vrienden hoor ik vaak hetzelfde zeggen.
Het moet je echt liggen, denk ik. En je moet op een goede faculteit terecht komen. Waar ik zit heb ik fijne collega's die me altijd helpen, en dat maakt het zoveel beter. Als ik naar m'n vriend kijk, die ook promoveert dan heeft hij het een stuk slechter.

Verder helpt het ook als je goed inidividueel kan werken, zonder veel bevestiging van anderen en zonder al te veel sturing. Tenminste, die krijg ik niet...
  maandag 3 september 2012 @ 17:27:35 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116350913
Nah, was ik blij toendertijd met mijn mbo diploma w/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116350933
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe ging het? :D
goed! Als ik eenmaal op gang ben vind ik het leuk. Voordat ik moet beginnen vind ik het niet zo leuk, meestal. Uiteindelijk hou ik wel van de aandacht. En deze studenten zijn echt broekies, zo rond de 20...
pi_116351000
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

goed! Als ik eenmaal op gang ben vind ik het leuk. Voordat ik moet beginnen vind ik het niet zo leuk, meestal. Uiteindelijk hou ik wel van de aandacht. En deze studenten zijn echt broekies, zo rond de 20...
Tof! Ga je ook met diezelfde studenten straks wat drinken? Of zijn dat weer anderen?
Ja doei.
pi_116351067
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tof! Ga je ook met diezelfde studenten straks wat drinken? Of zijn dat weer anderen?
nee, met dezelfde. Als soort eerste sociale activiteit.
pi_116351104
Leuk! Veel plezier!
Ja doei.
pi_116351462
:W Mag ik hier aanschuiven voor af en toe een motivatie peptalk en wat tips? (beide kanten op natuurlijk!)

Ik wil voor mijn niet zo sterke rug en knie graag nog wat kilootjes kwijt, stuk of 4-5 nog denk ik. Ben er sinds oktober vorig jaar inmiddels 6 kwijt, en dat is in totaal nu 17 kilo t.o.v. 4 jaar geleden *O* (heb het in fases gedaan om aan eetpatroon te kunnen wennen) BMI is inmiddels ook net onder 25, dus daar ben ik heel blij mee. Alleen die laatste paar pondjes zijn zo moeilijk he :Y)
pi_116351761
Welkom! Wat eet je zoal? Doe je aan sport? Je bent al goed op weg denk ik :Y

Mijn koekjes zijn gelukt :9

Oh ja Aurum, ik ben wel benieuwd naar jouw lijnzaad-pizzabodem... hoe maak je die?
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 18:06:53 #131
70532 loveli
N
pi_116352398
Over crack gesproken, de nutella is op. Eens kijken hoe lang ik zonder kan.
crap in = crap out
pi_116352686
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Tis ook wel goed hoor, gezonde zenuwen. Voor een training ben ik ook altijd zenuwachtig, maar als ik eenmaal voor degroep sta, ga ik ook helemaal los. Fijn dat je nu over de drempel bent, wordt de spanning alleen maar minder.
pi_116352718
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef loveli het volgende:
Over crack gesproken, de nutella is op. Eens kijken hoe lang ik zonder kan.
Ik heb eergisteren weer 'n pot gehaald. :( en dat allemaal omdat m'n schoonzus het moest hebben voor dat kind en het vergeten was mee terug te nemen. Dus 'nam ik maar een boterham met nutella' toen ze weg waren. FOUT. :(
Ja doei.
pi_116352754
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef Bijou het volgende:
:W Mag ik hier aanschuiven voor af en toe een motivatie peptalk en wat tips? (beide kanten op natuurlijk!)

Ik wil voor mijn niet zo sterke rug en knie graag nog wat kilootjes kwijt, stuk of 4-5 nog denk ik. Ben er sinds oktober vorig jaar inmiddels 6 kwijt, en dat is in totaal nu 17 kilo t.o.v. 4 jaar geleden *O* (heb het in fases gedaan om aan eetpatroon te kunnen wennen) BMI is inmiddels ook net onder 25, dus daar ben ik heel blij mee. Alleen die laatste paar pondjes zijn zo moeilijk he :Y)
Welkom!

Zo! uurtje yoga achter de rug...even een gezondje shakeje bouwen O+

En sterkte met afkicken loveli. Ik had het laatst...had ik nergens zin in, zie ik achter in de kast nog een pot duo penotti staan. Neem ik een hap van mijn boterham, alle smaak weg. Smaakte naar.... kast :') Het kan dus echt ;)
pi_116352845
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Welkom!

Zo! uurtje yoga achter de rug...even een gezondje shakeje bouwen O+

En sterkte met afkicken loveli. Ik had het laatst...had ik nergens zin in, zie ik achter in de kast nog een pot duo penotti staan. Neem ik een hap van mijn boterham, alle smaak weg. Smaakte naar.... kast :') Het kan dus echt ;)
Dan had je er vast niet genoeg op gedaan :P
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 18:19:05 #136
70532 loveli
N
pi_116352864
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb eergisteren weer 'n pot gehaald. :( en dat allemaal omdat m'n schoonzus het moest hebben voor dat kind en het vergeten was mee terug te nemen. Dus 'nam ik maar een boterham met nutella' toen ze weg waren. FOUT. :(
1 boterham? Respect. ik heb er in anderhalve dag 1 pot en een zak kaiserbrotchen doorheen gejaagd. Zonder broodjes had ik waarschijnlijk toastjes gepakt om het op te maken.

En ik doe m'n sig eer aan.
crap in = crap out
pi_116352960
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef loveli het volgende:

[..]

1 boterham? Respect. ik heb er in anderhalve dag 1 pot en een zak kaiserbrotchen doorheen gejaagd. Zonder broodjes had ik waarschijnlijk toastjes gepakt om het op te maken.

Ja, het begon met één boterham! :P Nou ja, heb alsnog een maand gedaan met die hele pot, maar daarna is er toch weer 'n nieuwe gekomen :@
Ja doei.
pi_116353224
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef loveli het volgende:

[..]

:o

Ik dacht dat ik erg was met de chocopasta. Valt dat ff mee :P
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 18:30:07 #139
70532 loveli
N
pi_116353323
Het was wel de kleinste maat deze keer :')

Ten overvloede, 1*1 cm brownie werkt niet bij mij.
crap in = crap out
pi_116353433
Aah ja nutella O+ Gelukkig is de pot bij ons in de kast half ingedroogd tijdens het warme weer, dus dat bevordert de drang ernaar een stuk minder :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Nallie het volgende:
Welkom! Wat eet je zoal? Doe je aan sport? Je bent al goed op weg denk ik :Y
Denk ik ook! Maar iets lekkers 's avonds is nog de grootste valkuil.

Voor de rest eet ik zo'n beetje van alles de magere of volkoren versie en minder. Sporten doe ik niet, extra bewegen wel en sinds ik ergens deze extra bewegingstip las: "als je vindt dat je meer zou moeten stofzuigen, doe dat dan!" hebben we ook een opvallend legere vloer O-)
pi_116353488
Pfff, ik heb een veel te volle en hectische agenda om gestructureerd en gezond te kunnen eten! Slechte smoes natuurlijk, maar ik vind het zó frustrerend als ik door een slechte planning ongezond eet of snack, dan heb ik het gevoel dat het toch geen zin heeft en dat ik weer overnieuw kan beginnen. Na 3 dagen meeposten kwam de klad er alweer in. Hmpf :{
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 18:35:21 #142
70532 loveli
N
pi_116353551
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Bijou het volgende:
Voor de rest eet ik zo'n beetje van alles de magere versie
Vet is niet slecht. Je hebt vet nodig voor je hersenen, hormonen, shizzle. Slecht vet is slecht, visolie en andere omega's zijn goed. Fabrieksvet (margarine, bewerkt palmvet), alles wat gefrituurd is (ook in zonnebloemolie) is slecht.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 18:35:48 #143
70532 loveli
N
pi_116353575
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 18:33 schreef Amsel het volgende:
Pfff, ik heb een veel te volle en hectische agenda om gestructureerd en gezond te kunnen eten! Slechte smoes natuurlijk, maar ik vind het zó frustrerend als ik door een slechte planning ongezond eet of snack, dan heb ik het gevoel dat het toch geen zin heeft en dat ik weer overnieuw kan beginnen. Na 3 dagen meeposten kwam de klad er alweer in. Hmpf :{
Hoe goed kan je gezonde vent plannen en koken?
crap in = crap out
pi_116353724
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef loveli het volgende:

Vet is niet slecht. Je hebt vet nodig voor je hersenen, hormonen, shizzle. Slecht vet is slecht, visolie en andere omega's zijn goed. Fabrieksvet (margarine, bewerkt palmvet), alles wat gefrituurd is (ook in zonnebloemolie) is slecht.
Daarom doe ik nu ook boter op mijn brood :Y Vond ik eerst niet lekker, maar verplicht mezelf om nu in ieder geval 1 keer per dag iets te eten waar ik het nog wel bij vind smaken.
pi_116353792
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 18:33 schreef Amsel het volgende:
Herkenbaar... wat ik wel eens doe is als ik bijv van het station ergens naartoe loop, even een zakje appelpartjes meenemen uit de ah to go. Of standaard een paar volkoren crackers in je tas tegen de ergste honger zodat je op zoek kunt naar iets gezonds om te eten :)
pi_116353986
Vanavond eten we vis en papillotte met courgette en paprika en pasta ernaast. Lekker :9
pi_116354276
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Phaidra het volgende:
Zeker balen Mo... De regels zijn per universiteit verschillend. Gewogen gemiddelde of niet, bij sommige uni's moet je scriptie minimaal een 8 zijn, naast dat je gemiddeld een 8 moet staan, soms hoeft dat niet en telt alleen het gemiddelde.. Heel vaag allemaal. Ik dacht overigens dat het niet op je bul komt te staan, maar dat weet ik absoluut niet zeker.

Hopen dat je bij de master het wel redt, dat is iig een kortere periode met als het goed is precies de dingen waar je goed in bent :*.
jup, in Leiden was het toen ik afstudeerde (voor de BaMa) nog een afgerond gewogen gemiddelde van 9 (vanaf 8.5 dus) voor cum laude... bene merites kennen we hier niet. kortom: Het verschilt overal, en met je mooie buitenland cijfers komt het vast wel goed Mo!

Fijn dat je weet wat je wilt, ik ben blij dat dat proefschrift er eindelijk bijna op zit...

Vanavond/vannacht ga ik in elk geval 1 hoofdstuk afmaken voor morgen, en wie weet kom ik wel verder, de laatste hoofdstukken zijn het minste werk (na die ene voor morgen dan...). Morgen maar 3 lesuurtjes, dat trek ik wel op weinig slaap...
Kwak
pi_116355043
Ik moet zeggen dat het ook echt heel fijn is om te weten wat je wilt, iets wat ik echt nog nooit heb gehad behalve nu dan.

Zo maar eens avondeten erin gooien! Dan is 't klaar als straks het vragenuurtje met Kees Verhoeven (D66) weer is afgelopen! :)
Ja doei.
  maandag 3 september 2012 @ 19:13:52 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116355306
Weten wat je wilt, ai :+

Nee maar Mo, wat Kwak zegt, veel uni's hebben niet eens Bene dinges. Dus lekker doorgaan met gemotiveerd zijn en hoge cijfers halen en vanuit je master doorknallen klinkt als een goed plan! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116356509
Ik heb een keer aan Ronald Plasterk een brief gestuurd waarin ik hem vertelde dat het cum laude-systeem maar eens gestandaardiseerd moest worden omdat het nu oneerlijk was dat elke universiteit een eigen standaard hanteerde. Je begrijpt dat ie mijn advies niet heeft opgevolgd :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')